Oktober 2021

Gyn sa «Hmm.. litt uklart», så litt etterpå sa jeg «er ikke de litt trege?», og han sa «jo, så du må få en ny time..).
Han sier det kan gå begge veier, enten er det en begynnende abort, eller så er ikke hjertet ferdig utviklet.
Han er alltid veldig ærlig og nøktern, og han avsluttet med å si «håper jeg kan gi deg noen gode nyheter neste uke», men generelt så opplevde jeg han ikke som superpositiv :/

Håper du får gode nyheter neste uke :Heartred
 
Hvordan går det med alle som var med her?

Her så jeg en levende baby for en uke siden, og har en uke igjen til 12+0. Men er litt nedfor og tror ikke på at det skal gå bra.
 
Hvordan går det med alle som var med her?

Her så jeg en levende baby for en uke siden, og har en uke igjen til 12+0. Men er litt nedfor og tror ikke på at det skal gå bra.
 
Hvordan går det med alle som var med her?

Her så jeg en levende baby for en uke siden, og har en uke igjen til 12+0. Men er litt nedfor og tror ikke på at det skal gå bra.
Gratulerer med levende baby i magen!:Heartred Ikke rart du sitter med den følelsen, den reisa her gjør virkelig noe med en... Men jeg håper (og tror) at det kommer en levende frisk baby hos deg i juli.

Her skal jeg i gang med nytt forsøk i januar/februar en gang. Sist forsøk endte jo i en MA, men syklusen er heldigvis tilbake igjen nå. Tar antagelig et fryseforsøk neste gang :)
 
Gratulerer med levende baby i magen!:Heartred Ikke rart du sitter med den følelsen, den reisa her gjør virkelig noe med en... Men jeg håper (og tror) at det kommer en levende frisk baby hos deg i juli.

Her skal jeg i gang med nytt forsøk i januar/februar en gang. Sist forsøk endte jo i en MA, men syklusen er heldigvis tilbake igjen nå. Tar antagelig et fryseforsøk neste gang :)

Ønsker deg MASSE lykke og babystøv på neste forsøk. Det ble en berg og dalbane for deg med Oktober forsøket. Du er sterk!
 
:lurk bare innom og hilser på dere igjen, hadde jo innsett av fryst blasto i begynnelsen av september mn neg første forsøk, så satt skuddet i begynnelsen på oktober på 2. Innsett. Og Her sitter jeg og er 15 uker på vei :) sett en aktiv baby på ul fleere ganger, og sender dere maasse babystøv å lykke :talk017 heier på dere alle :love7
 

Vedlegg

  • download.jpeg-6.jpg
    download.jpeg-6.jpg
    161,7 KB · Visninger: 57
Last edited:
:love7
 
Last edited:
:lurk bare innom og hilser på dere igjen, hadde jo innsett av fryst blasto i begynnelsen av september mn neg første forsøk, så satt skuddet i begynnelsen på oktober på 2. Innsett. Og Her sitter jeg og er 15 uker på vei :) sett en aktiv baby på ul fleere ganger, og sender dere maasse babystøv å lykke :talk017 heier på dere alle :love7

gratulerer :) Det er gøøøy!
er selv i uke 13 nå! Dagene går seeeeeeeent. Hehe
 
:lurk bare innom og hilser på dere igjen, hadde jo innsett av fryst blasto i begynnelsen av september mn neg første forsøk, så satt skuddet i begynnelsen på oktober på 2. Innsett. Og Her sitter jeg og er 15 uker på vei :) sett en aktiv baby på ul fleere ganger, og sender dere maasse babystøv å lykke :talk017 heier på dere alle :love7

gratulerer :) Det er gøøøy!
er selv i uke 13 nå! Dagene går seeeeeeeent. Hehe
 
gratulerer :) Det er gøøøy!
er selv i uke 13 nå! Dagene går seeeeeeeent. Hehe

Veldig gøy, har også syntes det har gått sakte men også fort på en måte xsmile9 gratulerer med spire til deg også :)
 
:lurk bare innom og hilser på dere igjen, hadde jo innsett av fryst blasto i begynnelsen av september mn neg første forsøk, så satt skuddet i begynnelsen på oktober på 2. Innsett. Og Her sitter jeg og er 15 uker på vei :) sett en aktiv baby på ul fleere ganger, og sender dere maasse babystøv å lykke :talk017 heier på dere alle :love7
Åååå! Så gøy! Gratulerer så mye med den lille krabaten i magen:love7 Godt å høre litt solskinnshistorier:love2
 
Liten solskinnshistorie her også:Heartred 14+1 idag med en liten skatt, og føler jeg har begynt å kjenne litt liv. Ultralydbilde er fra 12+4 og lille såbda helt perfekt ut!
Helt surrealistisk at vi endelig skal få en lillebror eller lillesøster etter 5 år som prøvere og 4 ivf-forsøk de 2 siste årene.
Håper alle dere andre lykkes på neste runde :Heartred:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_20211222_212156_713.jpg
    IMG_20211222_212156_713.jpg
    128,8 KB · Visninger: 47
Liten solskinnshistorie her også:Heartred 14+1 idag med en liten skatt, og føler jeg har begynt å kjenne litt liv. Ultralydbilde er fra 12+4 og lille såbda helt perfekt ut!
Helt surrealistisk at vi endelig skal få en lillebror eller lillesøster etter 5 år som prøvere og 4 ivf-forsøk de 2 siste årene.
Håper alle dere andre lykkes på neste runde :Heartred:smiley-angelic001
Så fantastisk :love7 gratulerer sååå mye :love7
 
Da høres det ut som vi har litt samme utfordring med kort protokoll ❤ Vi får gå for kvalitet fremfor kvantitet. Hvordan syns du nedreguleringen har vært?

Jeg fikk to blastoer ut av fire egg, men jeg vet ikke helt hva som er grunnen til at jeg mister og mister. Hadde noe krøll med slimhinnen da vi skulle ha fryseforsøk, så ble henvist til hysteroskopi. Den ble forsåvidt 'friskmeldt', men syns det er greit å ta den nå etter 3 SA/MA for å sjekke at det ikke er noen gamle rester som gjør det vanskelig å opprettholde graviditet. Gruer meg til narkose, men det får bare gå. Vet egentlig ikke en gang om det er nødvendig med ivf, da vi har blitt gravide 3x med IUI, men vi ser om det kan optimalisere forholdene. Får prednisolon fordi det kan dempe betennelsestilstander i kroppen. Håper virkelig det kan hjelpe. Jeg går helt i kjelleren etter alle abortene ❤

Ser du skriver at du har mistet mange ganger. Vi har vært i systemet i 7 år nå og i hver sjekk har de sagt at alt er perfekt og ingen grunn til bekymring. etter den 9 spontanaborten insisterte vi på videre sjekk og fikk ta gentest. Jeg var helt ødelagt og orket ikke gå gjennom dette flere ganger. Der viste det seg at vi hadde en genfeil og ca 95% sjans for at barnet ville være så sykt at det ikke var levedyktig. Nå får vi PGD behandling slik at vi forhåpentligvis slipper å gå gjennom flere spontanaborter.
 
Back
Topp