Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh! Så fantastiskFikk høre hjertelyd i dag
Åååå, så koselig!!Fikk høre hjertelyd i dag
Så fantastisk Håper du klarer å nyyyte tiden fremoverEt bankende hjerte, perfekte mål og alt så fint ut
7+3 idag.
Helt magisk å høre hjertelyden
Så fantastisk Håper du klarer å nyyyte tiden fremover
Å så hærlig Sjof Nå går det veienFikk høre hjertelyd i dag
Ønsker deg MASSE lykke til!Ser du har laga desembergruppe, håper på like mange positive tester dere der, som her
Lovende at de endrer en del rundt neste forsøk, så godt å føle seg ivaretatt, det gir enda større håp for neste forsøk
Ønsker deg MASSE lykke til!Ser du har laga desembergruppe, håper på like mange positive tester dere der, som her
Lovende at de endrer en del rundt neste forsøk, så godt å føle seg ivaretatt, det gir enda større håp for neste forsøk
Takk som tenker på meg Skal på UL den uka her, men følelsen sier at nå er embryoet/fosteret dødt. Våkna en dag sist uke og bare kjente det på hele meg.. At nå, nå var det over. Gikk noen dager, og fredag begynte jeg å spotte. Har spotta hele helga. Så det skal bli godt med en UL for å få bekrefte det jeg allerede veit inni meg! Sånn kan det gå.. Men magefølelsen var dårlig helt fra start.Hvordan går det med deg??
Takk som tenker på meg Skal på UL den uka her, men følelsen sier at nå er embryoet/fosteret dødt. Våkna en dag sist uke og bare kjente det på hele meg.. At nå, nå var det over. Gikk noen dager, og fredag begynte jeg å spotte. Har spotta hele helga. Så det skal bli godt med en UL for å få bekrefte det jeg allerede veit inni meg! Sånn kan det gå.. Men magefølelsen var dårlig helt fra start.
Har slått meg til ro med følelsen, etter en god del snørr og tårer. Det er uansett ikke noe jeg kunne gjort annerledes, eller som er min feil tenker jeg. Ja, ultralyd skal bli såååå godt, selv om jeg forventer et trist resultat Jeg trenger bare å VITE.Åå, det må være en vond følelse og gå med Da blir det godt med en ultralyd uansett utfall?
Har slått meg til ro med følelsen, etter en god del snørr og tårer. Det er uansett ikke noe jeg kunne gjort annerledes, eller som er min feil tenker jeg. Ja, ultralyd skal bli såååå godt, selv om jeg forventer et trist resultat Jeg trenger bare å VITE.
Takk som tenker på meg Skal på UL den uka her, men følelsen sier at nå er embryoet/fosteret dødt. Våkna en dag sist uke og bare kjente det på hele meg.. At nå, nå var det over. Gikk noen dager, og fredag begynte jeg å spotte. Har spotta hele helga. Så det skal bli godt med en UL for å få bekrefte det jeg allerede veit inni meg! Sånn kan det gå.. Men magefølelsen var dårlig helt fra start.
Ånei, så utruleg leit. Det er så tøft og brutalt! Håpar den tøffe abortprosessen er raskt overstått, sånn at du kan sjå framover mot nytt forsøk. Sender masse styrkeklemmar!Da ble det konstantert missed abortion i dag. Dessverre ingen overraskelse Jeg sa når jeg trodde ting hadde stoppa opp, og gynekolog va enig med meg. Har fått medisiner for å få litt fortgang i det. Så, da blir det sikkert nytt forsøk over nyttår for meg
Skjønner, uten å skjønne Jeg har lyst å ha et ultralydapparat ved siden av meg. Føler annenhver dag det har gått galt.
Ingenting du kunne gjort annerledes, og for en berg og dalbane måneden ble for deg altså. Bøyer meg i hatten!
Ånei, så utruleg leit. Det er så tøft og brutalt! Håpar den tøffe abortprosessen er raskt overstått, sånn at du kan sjå framover mot nytt forsøk. Sender masse styrkeklemmar!
Har vært noen tøffe uker ja, nesten ikke klart å være på jobb heller, psykisk har det vært utrooolig tøffe tak. Følte likevel 20 kg letta fra skuldrene mine da jeg endelig kunne få se på ultralyd at det faktisk var stopp.. Det var ikke jeg som var paranoid, jeg kjenner kroppen min, og jeg kjente hele tiden at noe var feil. Fra positiv test. Nå kommer en kamerat snart bortover, og skal være sammen med meg gjennom det verste.. Håper det bare blir som en mens, men DET vet jeg ikke er noen garanti, selv om fosteret på UL var veldig lite. Har kjøpt inn ekstra bind osv.For noen vanskelige uker du har hatt. Håper hodet får litt hvile etter UL. Det er så tøft å gå med en sånn tvil konstant. Ønsker deg bedre dager fremover