Oktober 2021

Tusen takk for svar. Har som sagt hatt murringer, men på kvelden i går måtte jeg puste meg gjennom og ble nesten litt svett. Varte kanskje 5-10. har kjent lignende før pga sammentrekning i livmoren og stram muskulatur. Roet seg helt igjen etterpå. Ingen blødninger
Jeg hadde direkte vonde menssmerter fra ca 5 uker til 8 uker. Kom takvis, og roet seg med varmeflaske, men var så ille at jeg våknet på natten og lå og vred meg.

Åh, skikkelig letta nå etter samtale med legen. Han foreslo alt som jeg hadde tenkt å be om, og også litt ekstra :D deilig når det kan være sånn for en gangs skyld. BMI var ikke et tema engang, så brukte tid på unødig bekymring:confused005

Skal ha et par dager med veldig lav dose Menopur i tillegg til Letrozol fra dag 2. Så skal vi gå for Ovitrelle istedenfor å følge med på eggløsningstester. Får også Ovitrelle som hcg-støtte etter innsett og økt dose progesteron. Så er det bare å håpe at det gjør susen:love7

Åh, skikkelig letta nå etter samtale med legen. Han foreslo alt som jeg hadde tenkt å be om, og også litt ekstra :D deilig når det kan være sånn for en gangs skyld. BMI var ikke et tema engang, så brukte tid på unødig bekymring:confused005

Skal ha et par dager med veldig lav dose Menopur i tillegg til Letrozol fra dag 2. Så skal vi gå for Ovitrelle istedenfor å følge med på eggløsningstester. Får også Ovitrelle som hcg-støtte etter innsett og økt dose progesteron. Så er det bare å håpe at det gjør susen:love7
Såååå bra, @Sofia87 ! :Heartred:Heartred:Heartred
Jeg heier masse på deg og håper at det er dette som skal til! :D:D

Fikk denne i dag, alt er etter boka så langt, så håper dette bare fortsetter nå :D

Vedlegg

• DC00C642-2684-44A6-8FB3-90AA4BB62DB4.jpeg
    DC00C642-2684-44A6-8FB3-90AA4BB62DB4.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 71

Ønsker deg MASSE lykke til!:HeartpinkSer du har laga desembergruppe, håper på like mange positive tester dere der, som her:D

Lovende at de endrer en del rundt neste forsøk, så godt å føle seg ivaretatt, det gir enda større håp for neste forsøk :)

ja, det river til skikkelig godt. Bør bare vær liv der
Krysser alt jeg har for det, unner deg det virkelig:Heartred

Jeg var jo sikker på at jeg mistet, hadde så sterke smerter og så fikk jeg en blødning med klumper ved 7 uker. Men for min del var det bare et lite hematom som gjorde det. Så min erfaring er jo faktisk at til og med smerter MED blødning går gjerne bra.

Og når du har gått med murringene over litt tid nå, uten å begynne å blø, tenker jeg det virker veldig lovende:happy: du har vel TUL om en drøy uke eller noe nå? Håper på fine hjerteslag der!

Jeg var jo sikker på at jeg mistet, hadde så sterke smerter og så fikk jeg en blødning med klumper ved 7 uker. Men for min del var det bare et lite hematom som gjorde det. Så min erfaring er jo faktisk at til og med smerter MED blødning går gjerne bra.

Og når du har gått med murringene over litt tid nå, uten å begynne å blø, tenker jeg det virker veldig lovende:happy: du har vel TUL om en drøy uke eller noe nå? Håper på fine hjerteslag der!

blir ultralyd til uken, og TUL om to uker sannsynligvis… Han mente hjertelyd skulle kunne høres til uken

Ja, jeg håper i hvertfall det. Ingen blødninger :)

7+0 er det uke 7/8? For det står at typ 5+5 er uke 6..

Uke 6 er 5+0 t.o.m 5+6.
Uke 7 er 6+0 t.o.m. 6+6.
Osv. Lege og jordmor pleier å skrive ner 5+5 for.eks. så tror det er regnemetoden som blir brukt som standard i Norge. :happy:

Så 7+0 er da uke 8 :happy:

Takk :Heartred
Jeg krysser fingrene for oss begge at alt bare er tipp topp når vi kommer oss på TUL! :wav
Legger ved bilder av hvordan testene ser ut ved siden av hverandre.
Det er ikke så lett å sammenligne tørkede tester med fuktige, men man får et lite inntrykk :happy:
Babyplantestene er vanlige tester fra 10dpo tom 14dpo.
De andre er Metode tidligtester fra 11dpo kveld, så fortsetter det med morgen og kveld tom 14dpo morgen.

Edit: Det jeg ikke skrev noe om tidligere var at det kun var babyplan innen tida som jeg følte ikke hadde økt noe særlig, mens Metode ble sterkere enn gårsdagens etterhvert

Sniker litt :)

Lurte bare på om du hadde blank babyplan test 10 og 11 dpo? Klarer ikke se det så godt på bildet :)

Sniker litt :)

Lurte bare på om du hadde blank babyplan test 10 og 11 dpo? Klarer ikke se det så godt på bildet :)
Her mine 10 og 11 dpo :)
Den som har hjerte bak er 10 dpo. Den ville av alle vært tolket som negativ, men følte liksom jeg så noe rosa «grums» :hilarious:
De to andre er 11 dpo: fikk en veldig veldig svak test på morgenen, som ble tydeligere litt etter tida :)

Edit: Det er samme test fra 11dpo, men litt ulikt lys, og den ene (tydeligere) er tatt kanskje et minutt seinere i et litt bedre lys. Ikke redigerte bilder.

Vedlegg

• 164CF5DE-3CCE-4CCD-9D56-5C3B624DCA0C.jpeg
    164CF5DE-3CCE-4CCD-9D56-5C3B624DCA0C.jpeg
    771,9 KB · Visninger: 63
  • A903F8C6-B5C4-429D-854E-250B9CE9A5AD.jpeg
    A903F8C6-B5C4-429D-854E-250B9CE9A5AD.jpeg
    907,4 KB · Visninger: 59
  • 5604245E-B269-4210-B098-078DA2F3E448.jpeg
    5604245E-B269-4210-B098-078DA2F3E448.jpeg
    541,8 KB · Visninger: 55
Her mine 10 og 11 dpo :)
Den som har hjerte bak er 10 dpo. Den ville av alle vært tolket som negativ, men følte liksom jeg så noe rosa «grums» :hilarious:
De to andre er 11 dpo: fikk en veldig veldig svak test på morgenen, som ble tydeligere litt etter tida :)

Edit: Det er samme test fra 11dpo, men litt ulikt lys, og den ene (tydeligere) er tatt kanskje et minutt seinere i et litt bedre lys. Ikke redigerte bilder.
Ah OK, tusen takk for at du tok deg tiden til å dele :) Gratulerer så mye!

Ah OK, tusen takk for at du tok deg tiden til å dele :) Gratulerer så mye!
Hehe, bare hyggelig :happy:
Fint å kunne dele og sammenligne, vet i hvertfall at jeg liker når jeg kan sammenligne! Google går varmt når jeg er usikker på ting :hilarious:
Har du testet ?

Hehe, bare hyggelig :happy:
Fint å kunne dele og sammenligne, vet i hvertfall at jeg liker når jeg kan sammenligne! Google går varmt når jeg er usikker på ting :hilarious:
Har du testet ?
Akkurat! Bruker masse tid på Google jeg også :) hehe!

Ja jeg testet i dag. Er nok ikke gravid når det er blenda hvit test 11 dpo. Har mistet håpet.

Back
Topp