Siden det kribler i fingrene etter å ha en oktobertråd så prøver jeg meg på å starte en. Skal gjøre så godt jeg kan med å prøve å følge opp når Synarelaen og hormonene herjer som verst
Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor
Skriv deg opp slik:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING
Dagni - 41 - B1 - Medicus Oslo - IVF#3 - Femar 5mg, Menopur 225IE, Fyremadel - oppstart uke 40/41
RUGER
Heisann! - 31 - B1 - Fryseforsøk #1 (etter to uttak, og ett fersk innsett) - Primolut/Letrozol/Metformin - oppstart primolut uke 38, usikker på innsett
TOTALFRYS
Mini_S - 32 år - B2 - Haugesund - 1.uttak (etter 2 fryseforsøketter B1) - Progynova, Gonal-f, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - uttak uker 41
Forhåpningsfull - 27år - B1 - St. Olavs - IVF/ICSI - Uttak #2 - Oppstart med Bemfola 150 fra syklusdag 2 uke 41
GRAVID
MaVo91 - 30år - St.olavs - menopur 225ie og fyremadel juni 21, ut 14 egg med 10 blasto på frys og totalfrys - 1. innsett tint blasto 6.september/negativt - 2.innsett tint blasto naturlig syklus oktober
Henka - 30år - B2 - Haugesund - IVF/ICSI #3 - pergoveris/ fyrmadel/ gonapeptyl x2 + 1/2 ovitrelle/ cyklogest - uttak uke 40. Innsett 8.okt.
Memy - 33år - barn nr 2 (første med ivf/icsi) - medicus - 1. Innsett på 4. Ivf/icsi-forsøk - progynova, cyclogest. Oppstart ila uke 39.
Smuta - 40 - B2 - Fryseforsøk etter IVF#4 med PGT-A-testa embryo - OLGA Fertility Clinic, St. Petersburg - innsett av blastocyst 12.10
cyberkeley - 28 - B1 - St Olavs - innsett #1 (fra IVF #3 med donorsæd etter 2 avbrutt ICSI/TESA) - innsett i naturlig syklus ca uke 42
Sjof - 30 - barn nr 1 - st olavs - forsøk 1 - fryseforsøk (første avbrutt) - progynova/estradot - innsett uke 42/43
Lasorah - 32 år - Barn #1 - Spiren i Trondheim - Forsøk #2 - Bemfola 150 IE, Fyremadel og Cyclogest - Oppstart ca. uke 40, uttak/innsett uke 42/43
AVBRUTT
Persefone - 36 - B2 - Riksen - 1. fryseforsøk - Progynova/Lutinus - innsett ca uke 43
IKKE GRAVID
Lillemirakel2020 - 30 - B2 - Medicus Stavanger - Forsøk 2 (brukte 3 forsøk sist) - Duphaston - innsett fryst blasto 7. oktober
RebelFlower - 29 - B3 - Riksen - Fryseforsøk #1 - Progynova/Crinone - Reservert innsett uke 41
Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - IVF/ICSI#3 (3. uttak/3.innsett) - Synarela/Bemfola(225IE)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak uke 41
Statistikern - 33 (snart 34) - Barn 1 - Riksen- Første fryseforsøk eetter 1 ivf og 5 IUI - Naturlig syklus - innsett uke 42
HappyMom86 - 35 - Barn nr 3, men første med ny partner - Hausken i Bergen - Forsøk nr 2 - Synarela, Menopur, Ovitrelle og Cyclogest - Egguttak ca uke 42/43.
*J***- 34- barn nr 2 - Riksen- Forsøk nr 4 (fryseforsøk)- Progynova/Crinone- oppstart i ca uke 40- innsett ca uke 42
FORTSETTER STIMULERING I NOVEMBER
Dipsy - B2 - Danmark - IVF #2 - Gonapeptyl, Menopur, fyremadel, Ovitrelle, Lutinus, Prednisolon - uttak ca uke 43/44