Oktober 2021

Wow, så nervepirrande!!! :wtf: Min klinikk OLGA i St. Petersburg vil helst ha HCG på over 100 15 DPO. Men! Klinikken sin rekord for når det har gått bra var visst ei dame som hadde HCG på 18 15 DPO… Håpar du får eit tydeleg svar snart! Får du progesteronstøtte?
Ja, jeg ligger lavt på hCG-skalaen. Ser noen klinikker opererer med hCG over 100 ved 16 dpo og, så er visst litt forskjellig. Tipper det er ganske 50-50 om dette går eller ikke :) Går på progesteronstøtte ja, Cyclogest 400 mg x 2 :happy: Får se hva blodprøven sier på mandag! Fortsatt lever jeg i "ingenmannsland" :p
 
Jeg kan forresten settes på totalfrys med 11 (!!!) fine blasto i fryseboksen. Er helt overrasket over antallet siden vi endte opp med null ved forrige uttak, så nå får vi begynne å se positivt på ting :Heartred


Supergøy å se at det er så mange gravide i oktober-tråden. Det er så motivasjon å se andre lykkes, og hvor mye man heier på hverandre her inne. For en gjeng dere er!

:wav
 
Dagens strimmel (13 dpo) :D:king
Fornøyd med utviklingen så langt!

Legger også ved dagens Babyplan 25 vs Metode 10
 

Vedlegg

  • 9C2CE314-3CBD-48BA-965F-F63717590B97.jpeg
    9C2CE314-3CBD-48BA-965F-F63717590B97.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 70
  • 62C89C30-56E4-4E44-8C0E-FBB85C5494BA.jpeg
    62C89C30-56E4-4E44-8C0E-FBB85C5494BA.jpeg
    646,8 KB · Visninger: 77
Dagens strimmel (13 dpo) :D:king
Fornøyd med utviklingen så langt!

Legger også ved dagens Babyplan 25 vs Metode 10

Du!!! Disse ser KJEMPEBRA ut synes jeg!!! ❤️❤️❤️
 
Jeg kan forresten settes på totalfrys med 11 (!!!) fine blasto i fryseboksen. Er helt overrasket over antallet siden vi endte opp med null ved forrige uttak, så nå får vi begynne å se positivt på ting :Heartred


Supergøy å se at det er så mange gravide i oktober-tråden. Det er så motivasjon å se andre lykkes, og hvor mye man heier på hverandre her inne. For en gjeng dere er!

:wav


Åh, så fantastisk!!! :woot: :happy:
 
Må vise dere noe!
Leste noe om at hvilepuls ofte kunne gå opp hvis man var gravid, fordi hvilepuls henger sammen med kroppstemperatur (øker ca 10 slag/min per. Grad økning (obs! Lest på forum uten kilder)), og tenkte jeg skulle gjøre mitt eget lille eksperiment.

OBS! Før noen rekker å reagere, dette er KUN målinger med min Fitbit, ikke brukt pulsbelte eller termometer, men det er allikevel artig å se tendensen. Dette er kun én syklus som foreløpig ser ut til å ende i graviditet, så naturlige varianser som påvirker resultatet vil forekomme. Potensielle feilkilder er mange, og det er umulig å konkludere på bakgrunn av bare dette.

EL 23. oktober hadde jeg hvilepuls på 63. Syntes i grunnen det nesten var litt høyt :hilarious: Kommer ikke med på statistikken her, men jeg ligger vanligvis (når form og våkenhet er på topp) mellom 58 og 65:


C396EA70-CBC7-4CD4-A775-4AEE6AC0B6BE.jpeg














Uansett, hudtemperatur fra EL-dagen viser at noe skjer med kroppen:

223D26E4-3FD1-427F-80ED-AC3E6866A59D.png














Etter EL fortsetter hvilepuls å øke, og nærmere seg nå 70:

9E9BD7D4-3FAD-44C8-A2B9-43292B892DC7.jpeg



Dette er utrolig spennende å følge med på, en hvilepuls på 68-69 tror jeg aldri jeg har hatt.

Jeg er ikke spesielt stresset for tiden, faktisk så føler jeg meg ganske tilfreds, fornøyd og rolig, men jeg har ingen som helst garanti for at noe ligger baki der og murrer og trigger pulsen.

Uansett, så synes jeg dette er spennende :hilarious:
 
Last edited:
Ta å sett meg på "Gravid" inntil videre..:Heartred hCG øker fortsatt ser jeg! (Se bilde, test til høyre i dag) Og, jeg tok Cyclogest x 3 i går..... Fy.... Men, i natt har jeg ikke blødd i det hele tatt, ikke rosa på papiret en gang!

Nå er jeg mer bekymra for om hCG øker FOR fort, men vet den kan ha en dobling på under 24 t i starten.

Er fortsatt ikke sikkert dette går veien, kan jo ende i SA, når som helst..... Men for en liten tid i alle fall, skal jeg nyte å være gravid:Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_20211105_081855.jpg
    IMG_20211105_081855.jpg
    2,4 MB · Visninger: 78
Ta å sett meg på "Gravid" inntil videre..:Heartred hCG øker fortsatt ser jeg! (Se bilde, test til høyre i dag) Og, jeg tok Cyclogest x 3 i går..... Fy.... Men, i natt har jeg ikke blødd i det hele tatt, ikke rosa på papiret en gang!

Nå er jeg mer bekymra for om hCG øker FOR fort, men vet den kan ha en dobling på under 24 t i starten.

Er fortsatt ikke sikkert dette går veien, kan jo ende i SA, når som helst..... Men for en liten tid i alle fall, skal jeg nyte å være gravid:Heartpink
Oi! Den siste der har virkelig tatt av! :D
Nesten så man skulle tro at den ikke hadde festet seg skikkelig, også endelig har den gravd seg ned, haha.

Kan du fortsette å oppdatere? Dette er SÅ spennende! :D
 
Jeg kan forresten settes på totalfrys med 11 (!!!) fine blasto i fryseboksen. Er helt overrasket over antallet siden vi endte opp med null ved forrige uttak, så nå får vi begynne å se positivt på ting :Heartred


Supergøy å se at det er så mange gravide i oktober-tråden. Det er så motivasjon å se andre lykkes, og hvor mye man heier på hverandre her inne. For en gjeng dere er!

:wav

11 blasto! Snakker om superresultat. Fantastisk at det kunne gå så annerledes enn sist!
 
Oi! Den siste der har virkelig tatt av! :D
Nesten så man skulle tro at den ikke hadde festet seg skikkelig, også endelig har den gravd seg ned, haha.

Kan du fortsette å oppdatere? Dette er SÅ spennende! :D
Mhm, er det jeg også får følelsen av..! Ser ut som den prøver å ta igjen alt den "gikk glipp av" de første dagene:eek: Nå blir jeg jo redd for for rask stigning. Men, fargen i testene kan jo være litt rare, tok lang tid før den første der fikk sugd opp urin...

Jaja, alt dette er jo fullstending utenfor min kontroll, tar å oppdaterer dere til uka:p
 
Jeg kan forresten settes på totalfrys med 11 (!!!) fine blasto i fryseboksen. Er helt overrasket over antallet siden vi endte opp med null ved forrige uttak, så nå får vi begynne å se positivt på ting :Heartred


Supergøy å se at det er så mange gravide i oktober-tråden. Det er så motivasjon å se andre lykkes, og hvor mye man heier på hverandre her inne. For en gjeng dere er!

:wav
Det er noen av det råeste jeg har hørt; 11 blasto?!?!:happy093.:D Trodde nesten ikke det var mulig! GRATULERER, og goood helg:Heartpink Villt.
 
Ta å sett meg på "Gravid" inntil videre..:Heartred hCG øker fortsatt ser jeg! (Se bilde, test til høyre i dag) Og, jeg tok Cyclogest x 3 i går..... Fy.... Men, i natt har jeg ikke blødd i det hele tatt, ikke rosa på papiret en gang!

Nå er jeg mer bekymra for om hCG øker FOR fort, men vet den kan ha en dobling på under 24 t i starten.

Er fortsatt ikke sikkert dette går veien, kan jo ende i SA, når som helst..... Men for en liten tid i alle fall, skal jeg nyte å være gravid:Heartpink

Enig med heisann! - for en kjempeforskjell! Ingen tvil om at du er gravid nå, nei, så synes absolutt du skal tillate deg å være det. ❤️Uansett en viktig milepæl nærmere målet, men det hadde vært så fantastisk om dette gikk veien!
 
Enig med heisann! - for en kjempeforskjell! Ingen tvil om at du er gravid nå, nei, så synes absolutt du skal tillate deg å være det. ❤️Uansett en viktig milepæl nærmere målet, men det hadde vært så fantastisk om dette gikk veien!
Enig, det hadde vært fantastisk! Hadde i så fall blirr en historie som gav håp til mange. Jeg vet realiteten, å starte med lav hCG er sjelden et godt tegn... Men vi får bare se. Jeg er i alle fall gravid akkurat nå..! Om jeg er det om en uke eller to, er uvisst. Og om den graviditeten er på "rett plass" er jo også vanskelig å si.
 
Tok en ekstra test sånn bare for å se i dag siden jeg ikke blør ordentlig enda. Men nei, kritthvit. Jeg spotter brunt og illeluktende da. Så det kommer vel snart i gang da. Er så godt å se hvordan ting snudde for deg @Lasorah
Virkelig fantastisk! Jeg håper så inderlig for din del at denne holder helt frem til termin. :Heartred:Heartred
 
Ta å sett meg på "Gravid" inntil videre..:Heartred hCG øker fortsatt ser jeg! (Se bilde, test til høyre i dag) Og, jeg tok Cyclogest x 3 i går..... Fy.... Men, i natt har jeg ikke blødd i det hele tatt, ikke rosa på papiret en gang!

Nå er jeg mer bekymra for om hCG øker FOR fort, men vet den kan ha en dobling på under 24 t i starten.

Er fortsatt ikke sikkert dette går veien, kan jo ende i SA, når som helst..... Men for en liten tid i alle fall, skal jeg nyte å være gravid:Heartpink
Det skal være meg en GLEDE :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp