Oktober 2021

Ja, eller, jeg fikk strek som ikke syntes noe særlig på bilder 11 dpo, men de ble liksom aldri sterke!
Dette var 15 dpo sist, vet det ikke er samme merke på strimmelen, men ser jo nå at den er veldig svak :p:p CB er jo alltid optimist! :hilarious: Fant bilder fra de andre dagene i forumet i går, men sletta det meste fra kamerarullen... Men det lignet ikke på dette i hvertfall :)
Ja, den Clearblue + testen er sykt optimist :hilarious: Jeg har i hvert fall veldig troen på at dette skal gå bra :D

Ja, den Clearblue + testen er sykt optimist :hilarious: Jeg har i hvert fall veldig troen på at dette skal gå bra :D
Selv forumet her er mindre optimistiske enn den! Jeg vurderer å kutte helt ut CB - Sist fikk jeg 2-3 på digital med hcg på 101. Dyrt og skaper bare hodepine :p
Takk, jeg heier på den lille spiren inni der - Spent på de neste dagene nå! :D:D

Selv forumet her er mindre optimistiske enn den! Jeg vurderer å kutte helt ut CB - Sist fikk jeg 2-3 på digital med hcg på 101. Dyrt og skaper bare hodepine :p
Takk, jeg heier på den lille spiren inni der - Spent på de neste dagene nå! :D:D
Det er faktisk ganske sykt. Skjønner at de ikke kan treffe spot on med den ukesindikatoren, men det er jo relativt stor forskjell på 100 og 200 i hcg. Sist, da jeg hadde typ 38 i hcg, fikk jeg kjempeklart + på den CB-testen. Hadde jeg ikke tatt Babyplan i tillegg, så hadde jeg vært overbevist om terminspire :hilarious: Man lærer heldigvis å ikke stole blindt på de testene!

Og ny testeoppdatering i morgen please, jeg trenger påfyll :hilarious:

Det er faktisk ganske sykt. Skjønner at de ikke kan treffe spot on med den ukesindikatoren, men det er jo relativt stor forskjell på 100 og 200 i hcg. Sist, da jeg hadde typ 38 i hcg, fikk jeg kjempeklart + på den CB-testen. Hadde jeg ikke tatt Babyplan i tillegg, så hadde jeg vært overbevist om terminspire :hilarious: Man lærer heldigvis å ikke stole blindt på de testene!

Og ny testeoppdatering i morgen please, jeg trenger påfyll :hilarious:
Haha, det er helt sprøtt! Men man lærer i det minste (til en viss grad) :hilarious:

Haha, godt! Da skal jeg oppdatere med en ny en i morgen :D:Heartred

Nå ble jeg glad, Heisann! Dette ser finfint ut❤️

Og så er det alltid en fryd å se positive tester! Når er klinikkens testdag?
Glemte å svare deg :hilarious::hilarious:
Takk! :Heartred:Heartred Optimistisk enn så lenge i hvertfall! :D
Offisiell testdag på søndag (15 dpo) :happy:

Jenter.... Jeg er i SJOKK:eek: Har jo blødd siden 11 dpo. hCG 2/11 var 31. Ny hCG i dag, 16 dpo: 108 :oops: Den har 3-4-dobla seg på to døgn...... Så den spiren har klamra seg fast den...! Jeg er, for nå, gravid.

Nå finnes det jo en liten prosentsjanse for at det kan gå bra, selv om sannsynligheten fortsatt er størst for at det ender i SA :(

Samtidig er jeg overstimulert, må drikke masse, røre på meg og starte med blodfortynnende. Og skal ta nye prøver over helga.....

Jeg vet ikke hva jeg skal tro...! Kan dette på noen som helst måte gå bra?!:wtf:

Villeste jeg har opplevd det her, føler jeg lever i en absurd film:woot:

Vet ikke om dere er interesserte, men her er i hvertfall dagens lille strimmel :hilarious: Dvs tok to i dag, den nederste er vanlig 25 mIU/ml, mens den over er Metode «tidlig»/10 mIU/ml.....:pompus: vel vel..
12 dpo.

❤️❤️❤️❤️❤️:joyful::joyful::joyful::joyful::joyful:

Jenter.... Jeg er i SJOKK:eek: Har jo blødd siden 11 dpo. hCG 2/11 var 31. Ny hCG i dag, 16 dpo: 108 :oops: Den har 3-4-dobla seg på to døgn...... Så den spiren har klamra seg fast den...! Jeg er, for nå, gravid.

Nå finnes det jo en liten prosentsjanse for at det kan gå bra, selv om sannsynligheten fortsatt er størst for at det ender i SA :(

Samtidig er jeg overstimulert, må drikke masse, røre på meg og starte med blodfortynnende. Og skal ta nye prøver over helga.....

Jeg vet ikke hva jeg skal tro...! Kan dette på noen som helst måte gå bra?!:wtf:

:nailbiting:❤️ JA dette var spennende! Altså, jeg tror det er mulig det går bra? Du hadde vel lave hCG-verdier på starten, men jeg har lest solskinnshistorier! Bare å krysse fingrene!!!!! :smiley-angelic001

Slapp av og ta vare på deg selv!!!!! God bedring x100000

Oioioi!! Snakker om berg- og dalbane! :woot:
Jeg kan ikke mye om hCG-verdier, men kan likevel ikke skjønne annet enn at det er håp så lenge verdiene stiger såpass mye!

Heier alt jeg kan på den sta lille spiren! :hello2

:nailbiting:❤️ JA dette var spennende! Altså, jeg tror det er mulig det går bra? Du hadde vel lave hCG-verdier på starten, men jeg har lest solskinnshistorier! Bare å krysse fingrene!!!!! :smiley-angelic001

Slapp av og ta vare på deg selv!!!!! God bedring x100000
Litt for spennende.. :P Jeg er fortsatt veldig innstilt på SA eller kjemisk, da sjansen er større for det enn at det går bra. Men, er kanskje et bittelite håp der i alle fall! Får se hva verdien blir neste uke sikkert, om den begynner å falle, eller fortsetter å stige.

Oioioi!! Snakker om berg- og dalbane! :woot:
Jeg kan ikke mye om hCG-verdier, men kan likevel ikke skjønne annet enn at det er håp så lenge verdiene stiger såpass mye!

Heier alt jeg kan på den sta lille spiren! :hello2
Haha, takk, jeg er fortsatt mest forberedt på SA eller kjemisk, men den prøver nå i alle fall! :p Kan jo være jeg er en av de få det går bra med, hvem vet. Og om det går galt, så er jeg nå godt forberedt... Da det er det jeg har forventa hele tida :p

Det er så rart med disse månedsgruppene. Vi går inn i dem med alle disse følelsene - håp, utålmodighet, nerver, mot, motløshet. Vi vet at ved enden av måneden vil noen måtte samle krefter og håp til nye runder. Men også at noen faktisk vil få den magiske testen som blir barn akkurat denne måneden, gjerne etter årevis med skuffelser.

Når jeg ser på statistikken for denne måneden, kjenner jeg at det er skikkelig oppmuntrende. (Med all respekt for hvor tungt det er å teste negativt.❤️) 6 ikke gravide, men søren meg også 6 gravide - pluss 2 med positive tester vi heier masse på! Det er både rørende og en påminnelse om at statistikken over forsøk som lykkes, består av virkelige mennesker. Og at så mange av oss som sliter, faktisk lykkes en dag, til tross for all motgang.

Håper alle spirer holder hele veien til sommeren 2022, og at vi andre snart følger etter med små nurk!

Litt for spennende.. :p Jeg er fortsatt veldig innstilt på SA eller kjemisk, da sjansen er større for det enn at det går bra. Men, er kanskje et bittelite håp der i alle fall! Får se hva verdien blir neste uke sikkert, om den begynner å falle, eller fortsetter å stige.

Er det faktisk større sjanse for SA enn baby? Er det basert på hCG-måling 14 dpo?

Er det faktisk større sjanse for SA enn baby? Er det basert på hCG-måling 14 dpo?
Ser andre fant forsikning, hvor sannsynligheten for SA med min hCG 16 dpo, faktisk er lavere enn sjansen for at det går bra. Ca. 60-40 slik jeg leste det! Grunnen til at jeg tror det ender i SA, er blødningene. Ingen smerter lengre da, men spotter fortsatt. Det renner ikke, kan ikke fylle et bind på en dag, en kommer på papiret hver gang jeg tørker meg.

Haha, det er jo fantastisk!
Har du lest forskningsartikkel ang hcg 16dpo som er delt jevnlig? :D:D

Har du gått på blodfortynnende hele veien? Det kan gjøre at du blør lettere (tynnere blod).
Og er det bare brunt blod? I såfall er det noe gammelt som ligger i livmora stort sett. Fikk beskjed av legen min sist om at brunt blod sjelden var farlig, men at friskt blod kunne være litt av hvert :shifty::wacky: Men ikke nødvendigvis noe farlig det heller :facepalm:

åååå, så gøy! Heier masse masse! Kom igjen nå lille spire!:happy093.:happy093.:happy093.

Det er så rart med disse månedsgruppene. Vi går inn i dem med alle disse følelsene - håp, utålmodighet, nerver, mot, motløshet. Vi vet at ved enden av måneden vil noen måtte samle krefter og håp til nye runder. Men også at noen faktisk vil få den magiske testen som blir barn akkurat denne måneden, gjerne etter årevis med skuffelser.

Når jeg ser på statistikken for denne måneden, kjenner jeg at det er skikkelig oppmuntrende. (Med all respekt for hvor tungt det er å teste negativt.❤️) 6 ikke gravide, men søren meg også 6 gravide - pluss 2 med positive tester vi heier masse på! Det er både rørende og en påminnelse om at statistikken over forsøk som lykkes, består av virkelige mennesker. Og at så mange av oss som sliter, faktisk lykkes en dag, til tross for all motgang.

Håper alle spirer holder hele veien til sommeren 2022, og at vi andre snart følger etter med små nurk!
Kloke ord! Noen ganger burde man kunne reagert med et kjempestort hjerte eller noe. Noen innlegg treffer bare ekstra!
Du er en stjerne :Heartred:hello2:hello2:love7

Haha, det er jo fantastisk!
Har du lest forskningsartikkel ang hcg 16dpo som er delt jevnlig? :D:D

Har du gått på blodfortynnende hele veien? Det kan gjøre at du blør lettere (tynnere blod).
Og er det bare brunt blod? I såfall er det noe gammelt som ligger i livmora stort sett. Fikk beskjed av legen min sist om at brunt blod sjelden var farlig, men at friskt blod kunne være litt av hvert :shifty::wacky: Men ikke nødvendigvis noe farlig det heller :facepalm:

åååå, så gøy! Heier masse masse! Kom igjen nå lille spire!:happy093.:happy093.:happy093.
Ja, leste den, var noen som linka den til meg tidligere i dag! :D Ser jo det er håp nå! Om det ikke var for blødningene, hadde jeg vært optimistisk, haha.

Har ikke gått på blodfortynnende hele tida nei. Starter først nå.

Det er friskt blod også, blør litt av-og-på, kan gå en hel natt uten blødning i det hele tatt, så litt brunt slim på morgenen. Blør ikke ut bind, kommer noen flekker i bindet, men er storsett rødt på papiret når jeg tørker meg. Det renner ikke, men kjenner ofte når det kommer. Ikke mensen-rødt, men rødt, og gjerne litt "grumsete" også. Noen ganger mer rosa, noen ganger mer brunt. Er som tidlig start på en mens, kanskje.

Det er liksom denne tingen som gjør meg mee urolig. Får bare avvente prøvene neste uke, jeg blir ikke overraska hvis alt stopper opp, siden jeg føler kroppen min prøver å kvitte seg med "det", men jeg får bare se :)

En standhaftig liten spire i alle fall, som virkelig prøver alt den kan :D Uansett hva som skjer, så er jeg mektig imponert over at den har kommet seg så langt:Heartpink

Så gode ord, tårer i øynene, månedens innlegg:Heartpink

Vet ikke om dere er interesserte, men her er i hvertfall dagens lille strimmel :hilarious: Dvs tok to i dag, den nederste er vanlig 25 mIU/ml, mens den over er Metode «tidlig»/10 mIU/ml.....:pompus: vel vel..
12 dpo.
Det her må det jo bli barn av! Nydelige tester!:eek::D:Heartpink Kom igjen, lille mageboer!

Wow, så nervepirrande!!! :wtf: Min klinikk OLGA i St. Petersburg vil helst ha HCG på over 100 15 DPO. Men! Klinikken sin rekord for når det har gått bra var visst ei dame som hadde HCG på 18 15 DPO… Håpar du får eit tydeleg svar snart! Får du progesteronstøtte?

Back
Topp