Oktober 2021

Jaaddda, klamre deg fast nå! Heia! :happy093.
11 dpo
Mer rosa i virkeligheten enn på bildet, så så grå ut der, hah.
Dette er riktignok litt etter tida, men en koselig liten rosa strek innenfor tida også :happy::Heartpink

Åhh så gøy! Håper den streken blir sterkere og at lille klorer seg fast. :Heartred

11 dpo
Dette er riktignok litt etter tida, men en koselig liten rosa strek innenfor tida også :happy::Heartpink
Jaaa :Heartred:Heartred:Heartred Heia lille spire!!

Ja, den ventetida her er ganske frustrerende, men er liksom ingenting jeg får gjort. Kroppen gjør som den vil, gitt. Embryoet var sikkert ikke liv laga, men har klamra seg imponerende godt fast til tross for alle blødningene da. Smertene er litt bedre, men merkes godt når jeg må bevege meg, så jeg fikser meg noen dager sykmelding... Og prøver å dra på jobb til helga. Hodet mitt er et helt annet sted enn jobb nå (gjorde sjukt mange rare ting i dag :p), så jeg har ikke mye å gi der akkurat nå :)

Hvordan går det med deg?:Heartpink

God bedring til deg ❤️❤️❤️

Må bare klage litt... Det var visst naivt av meg å tro at det skulle gå å betale seg til et nytt forsøk innen jul. Vi kunne få samtale/førundersøkelse hos Hausken i januar, så da ville det sannsynligvis ha blitt uttak i februar. De har tid på andre avdelinger men mye av poenget var jo å slippe stress med reising (og kostnaden med reising når man går privat). Så da blir det å høre med Riksen hvor lang ventetiden er der, og ta det derifra. Men må vente med å ringe så at blodprøven jeg tok igår har kommit frem og blitt analysert... Utrolig lei denne ventingen :arghh: Kona mi stresser veldig med alderen sin og er på en måte klar for å legge ned hele greia, og ventingen gjør det ikke bedre akkurat. Men men, imorgen er en ny dag og vi skal nok hente oss opp igjen.

❤️ Føler med deg. Ventetiden tærer virkelig på. Kanskje kan dere planlegge noe å se frem til i mellomtiden? ❤️

11 dpo

:woot: Heia spire!!!!! ❤️❤️❤️❤️

Må bare klage litt... Det var visst naivt av meg å tro at det skulle gå å betale seg til et nytt forsøk innen jul. Vi kunne få samtale/førundersøkelse hos Hausken i januar, så da ville det sannsynligvis ha blitt uttak i februar. De har tid på andre avdelinger men mye av poenget var jo å slippe stress med reising (og kostnaden med reising når man går privat). Så da blir det å høre med Riksen hvor lang ventetiden er der, og ta det derifra. Men må vente med å ringe så at blodprøven jeg tok igår har kommit frem og blitt analysert... Utrolig lei denne ventingen :arghh: Kona mi stresser veldig med alderen sin og er på en måte klar for å legge ned hele greia, og ventingen gjør det ikke bedre akkurat. Men men, imorgen er en ny dag og vi skal nok hente oss opp igjen.

Jeg forstår deg så inderlig godt! Det er så tøft å se månedene gå, særlig når man ikke er helt ung lenger. Men du, jeg tror ikke ventetiden blir så annerledes på Riksen enn Hausken. Jeg fikk opplyst 2 mnd og deretter 3 mnd av sykepleier i forrige uke, men de 2 første mnd er fordi dette blir vårt første ferskforsøk med barn 2, og vi derfor må gjennom samme løype som de som skal ha første forsøk. Så 3 mnd vil nok gjelde deg, og da er vi jo i februar. Håper du snart får noe konkret å se fram til og at dagene da blir lettere.❤️

11 dpo

Åh!!! Nå heier jeg for fullt her! Kos deg der inne, lille spire!:smiley-bounce016

Klaging er fullstendig innafor, skjønner godt frustrasjonen:Heartpink Det eeeer så mye venting i det gamet her, tror jeg syns det er noe av det verste med hele greia.

Håper likevel dere får brukt tida godt sammen, at det kan komme noe positivt utav det, til tross for alt :) :Heartred

Vet ikke om dere er interesserte, men her er i hvertfall dagens lille strimmel :hilarious: Dvs tok to i dag, den nederste er vanlig 25 mIU/ml, mens den over er Metode «tidlig»/10 mIU/ml.....:pompus: vel vel..
12 dpo.

Vedlegg

• 841592E6-4C78-42D9-90F6-488DE01D466A.jpeg
    841592E6-4C78-42D9-90F6-488DE01D466A.jpeg
    753,1 KB · Visninger: 71
Vet ikke om dere er interesserte, men her er i hvertfall dagens lille strimmel :hilarious: Dvs tok to i dag, den nederste er vanlig 25 mIU/ml, mens den over er Metode «tidlig»/10 mIU/ml.....:pompus: vel vel..
12 dpo.
Jeg er veldig interessert, så vet du det :hilarious: Disse strekene ser jo kjempebra ut! :woot:

Jeg er veldig interessert, så vet du det :hilarious: Disse strekene ser jo kjempebra ut! :woot:
Haha, så godt å høre!
Gleder meg til du deler tester !! :Heartred
Ja, jeg er fornøyd med streken i grunn! :D
Begynte å sammenligne fra sist gang, og disse strekene er jo noe helt annet - Skjønner ikke helt hva jeg tenkte på sist, men skylder på lite strek-erfaring :hilarious:

Ja, den ventetida her er ganske frustrerende, men er liksom ingenting jeg får gjort. Kroppen gjør som den vil, gitt. Embryoet var sikkert ikke liv laga, men har klamra seg imponerende godt fast til tross for alle blødningene da. Smertene er litt bedre, men merkes godt når jeg må bevege meg, så jeg fikser meg noen dager sykmelding... Og prøver å dra på jobb til helga. Hodet mitt er et helt annet sted enn jobb nå (gjorde sjukt mange rare ting i dag :p), så jeg har ikke mye å gi der akkurat nå :)

Hvordan går det med deg?:Heartpink

Glemte visst rent å svare, men takk som spør:) Vi har ikke landet helt på løpet videre og om vi tar et privat venteforsøk (og hvor), tror tankekverna i hodet vil roe seg litt når vi har bestemt oss.

Håper smertene er bedre nå og at det hjelper med noen rolige dager. Og ikke minst at dette var livmoras lille oppvarming til spire som sitter på neste forsøk❤️

12 dpo.

Nå ble jeg glad, Heisann! Dette ser finfint ut❤️

Og så er det alltid en fryd å se positive tester! Når er klinikkens testdag?

Haha, så godt å høre!
Gleder meg til du deler tester !! :Heartred
Ja, jeg er fornøyd med streken i grunn! :D
Begynte å sammenligne fra sist gang, og disse strekene er jo noe helt annet - Skjønner ikke helt hva jeg tenkte på sist, men skylder på lite strek-erfaring :hilarious:
Dette ser jo veldig mye mer lovende ut enn sist, da fikk du jo strek ganske sent mener jeg å huske :)

Dette ser jo veldig mye mer lovende ut enn sist, da fikk du jo strek ganske sent mener jeg å huske :)
Ja, eller, jeg fikk strek som ikke syntes noe særlig på bilder 11 dpo, men de ble liksom aldri sterke!
Dette var 15 dpo sist, vet det ikke er samme merke på strimmelen, men ser jo nå at den er veldig svak :p:p CB er jo alltid optimist! :hilarious: Fant bilder fra de andre dagene i forumet i går, men sletta det meste fra kamerarullen... Men det lignet ikke på dette i hvertfall :)

Vedlegg

• 5B489AB2-AFD8-4519-BAD2-9A0500AA091B.jpeg
    5B489AB2-AFD8-4519-BAD2-9A0500AA091B.jpeg
    1 MB · Visninger: 61
Back
Topp