Oktober 2021

Skikkelig kjedelig med negativ test ❤️ Det er som du sier i hvert fall fint å kunne slutte med medisinene når du ble så dårlig. Ønsker deg lykke til videre! blir det nytt fryseforsøk?

Ja, det er jo dritkjipt med negativ test, men samtidig godt å få en avslutning. Er så lei de alarmene på tlf, må jo bytte lyd for hvert forsøk hehe! ja vi har 2 igjen i fryseren så blir å bruke opp de :) Tusen takk! lykke til videre til deg også. Vi får håpe at 2022 blir året vårt! :D

Blendahvit test i dag også. Nå gir jeg opp. 12 dpo og testet med tidlig test. Alt håp er borte og jeg er innstilt på å krangle meg til å få prøve å gå tilbake til medisinene vi brukte i første forsøk. Det var bare idiotisk å bytte det vekk da jeg hadde 11 ut og 9 modne egg den gangen. 6 egg ut nå og bare ett modent på Menopur sier vel sitt. Den fæle Synarelaen hjalp heller ikke noe. Den gjorde meg bare syk og totalt utslitt før uttak. Jeg forstår heller ikke hvorfor de insisterer på å ha innsett så kjapt etter uttak. Jeg innbiller meg at det beste er å dyrke til blasto så ser man hva som overlever og ikke. Så slipper jeg å få satt inn noe som bare dør rett etter innsett og gå rundt å håpe.

Jeg er grusomt hormonell og negativ akkurat nå da. Jeg er sint og lei meg for småting. Så kanskje jeg roer meg litt når jeg får lov å kutte ut Cyclogest og får gjort meg ferdig med mensen.

Blendahvit test i dag også. Nå gir jeg opp. 12 dpo og testet med tidlig test. Alt håp er borte og jeg er innstilt på å krangle meg til å få prøve å gå tilbake til medisinene vi brukte i første forsøk. Det var bare idiotisk å bytte det vekk da jeg hadde 11 ut og 9 modne egg den gangen. 6 egg ut nå og bare ett modent på Menopur sier vel sitt. Den fæle Synarelaen hjalp heller ikke noe. Den gjorde meg bare syk og totalt utslitt før uttak. Jeg forstår heller ikke hvorfor de insisterer på å ha innsett så kjapt etter uttak. Jeg innbiller meg at det beste er å dyrke til blasto så ser man hva som overlever og ikke. Så slipper jeg å få satt inn noe som bare dør rett etter innsett og gå rundt å håpe.

Jeg er grusomt hormonell og negativ akkurat nå da. Jeg er sint og lei meg for småting. Så kanskje jeg roer meg litt når jeg får lov å kutte ut Cyclogest og får gjort meg ferdig med mensen.
Så leit med blendahvit test ❤ Kan jeg spørre hva du stod på i første runde når du hadde bedre resultat?

Har forresten samme erfaring med progesteron som deg, blir deprimert, hormonell og negativ. Håper det føles bedre når du får litt mindre hormoner i kroppen ❤

Så leit med blendahvit test ❤ Kan jeg spørre hva du stod på i første runde når du hadde bedre resultat?

Har forresten samme erfaring med progesteron som deg, blir deprimert, hormonell og negativ. Håper det føles bedre når du får litt mindre hormoner i kroppen ❤

Jeg gikk på Bemfola og Fyremadel. Kort protokoll. Ser jo mange sier at Menopur skal gi bedre egg, men det var tydeligvis ikke greia hos meg. Jeg tror dessuten at eggene ikke ble modnet godt nok og ble tatt for tidlig. De virker å ha prøvd å presse det inn til å passe med innsett samme uka. Jeg vet ikke altså, men sitter litt med den følelsen. Jeg kommer til å ville ha en ordentlig prat med dem iallefall.

Jeg gikk på Bemfola og Fyremadel. Kort protokoll. Ser jo mange sier at Menopur skal gi bedre egg, men det var tydeligvis ikke greia hos meg. Jeg tror dessuten at eggene ikke ble modnet godt nok og ble tatt for tidlig. De virker å ha prøvd å presse det inn til å passe med innsett samme uka. Jeg vet ikke altså, men sitter litt med den følelsen. Jeg kommer til å ville ha en ordentlig prat med dem iallefall.
Det er virkelig kjedelig når man føler at det ikke er blitt tatt riktige vurderinger. Håper på et bedre resultat ved neste stimulering ❤ Det er virkelig ikke bare, bare dette gamet.

Hmm… er det lov å håpe at dette er faktisk gode nyheter? Støttemedisin til ferskforsøk bør selvfølgelig være tema, men siden du har FLERE ❤️❤️❤️ fryseforsøk i sikt så er det veldig bra hvis du kan få snakket om ting som er kanskje blitt oversett så langt? Husker ikke om du tok noe spesielt under fryseforsøk sist (blodfortynnende osv)? Evt om du har hatt noe ekstra utredning før eller siden du startet med IVF (tenker vannscanning, hysteroskopi, osv)? Hva hadde du syntes dersom legene ønsket å undersøke mer før nytt innsett? ❤️
Jeg har ikke gått på noe annet enn Lutinus på fryseforsøk. Har gått på blodfortynnende begge ferskforsøk pga fare for overstimulering etter uttak. Fryseforsøket gikk det jo også lengre tid før blødningen kom, så kaaaanskje jeg har litt mer troa på fryseforsøk. Har ikke hatt noe ekstra utredning siden det ikke ser ut som det er noe i veien med meg. Problemet vårt er i hovedsak at mannen min ikke får utløsning ved samleie, så vi har liksom ikke noe sjans i havet å få det til selv heller.
Nå har vi jo 3 IUI bak oss (1 som endte i SA) og 3 negative innsett bak oss. Sånn sett så har de satt at de bare tror vi har vært uheldige siden det ikke har klaffet, men jeg kjenner at dette med så rask blødning etter innsett bekymret meg.:nailbiting:
Er åpen for andre undersøkelser, men orker ikke tanken på å vente enda lengre. Tenker jo på at jeg er 3 år eldre nå enn da vi oppsøkte lege, og det stresser meg skikkelig og tenker sjansene våre minsker for hver mnd som går :eek:
(Tror jeg svarte på noe av dette i går men tror dette innlegget var med noen flere spørsmål :))

Sendt melding til klinikken og fortalt dem om negative testen og at jeg nå har begynt å blø. Det er sånn typisk rett før mens blødning som jeg pleier å ha. Regner med en dag eller til nå så er det for full trøkk som det pleier å være. Ba om å få lov til å stoppe med Cyclogest. Spørs om de går med på det eller tviholder på testdato. Jeg forklarte hvilken type test jeg hadde tatt også. På 12 dpo burde jeg ha fått en kjempesvak strek om ikke annet. Så jeg er temmelig sikker på at det er over og ut.

Jeg kan settes på ikke gravid også forresten.

Jeg kan også settes på ikke gravid.
Fikk snakka med Riksen og blir nytt forsøk i slutten av januar/februar hvis syklusen min ikke fucker opp alt. så blir spennede å høre når jeg ringer inn mens i desember og krysser alt for at blødningen starter snart.

Fikk ikke lov å kutte ut Cyclogest. :yuck:
Altså.. hvordan tar man den når man blør ordentlig? Det kommer vel bare ut igjen sammen med alt blodet? Jeg ser virkelig ikke noe vits i å ta det. Er så frustrert at jeg vil brøle. :BangHead

Fikk ikke lov å kutte ut Cyclogest. :yuck:
Altså.. hvordan tar man den når man blør ordentlig? Det kommer vel bare ut igjen sammen med alt blodet? Jeg ser virkelig ikke noe vits i å ta det. Er så frustrert at jeg vil brøle. :BangHead
Sett den i bakdøra.. Funker like bra. Men skjønner godt du vil slutte. Stor trøsteklem :(

Kjempespennende tider. Forhåpentligvis har de ikke alt for lang ventetid heller. Jeg er jo hos privatklinikk, og er foreløbig veldig fornøyd. Føler de skreddersyr behandlinga etter meg, og ikke prøver å presse meg inn i en "standard". De var også veldig behjelpelig da jeg ble så dårlig før helga (fikk alt av graviditetssymptomer), og fikk sykmeldt meg, det setter jeg også pris på.. En litt mer helhetlig tilnærming. Håper dere kommer dere kjapt inn hos Hausken! Og ikke minst at dere blir godt passa på der.. Det er så viktig å føle seg sett:Heartpink Satser på dere hører fra de kjapt.

Ja, kan jo håpe den klarer å klore seg fast. Stigende tester skulle jo vært et godt tegn, men jeg vet jo realiteten.. Får se i morgen! Uansett så er jeg virkelig glad for å i d hele tatt få 2 strek ja:happy: Da er ikke livmora mi heeeelt fullstendig ubrukelig i alle fall!:whacky011

Hvordan var testene i dag?

Sendt melding til klinikken og fortalt dem om negative testen og at jeg nå har begynt å blø. Det er sånn typisk rett før mens blødning som jeg pleier å ha. Regner med en dag eller til nå så er det for full trøkk som det pleier å være. Ba om å få lov til å stoppe med Cyclogest. Spørs om de går med på det eller tviholder på testdato. Jeg forklarte hvilken type test jeg hadde tatt også. På 12 dpo burde jeg ha fått en kjempesvak strek om ikke annet. Så jeg er temmelig sikker på at det er over og ut.

Jeg kan settes på ikke gravid også forresten.
Så leit at det ikke ble noe graviditet. Sender deg en stor klem :Heartred Fikk også beskjed om å fortsette med Lutinus frem til i dag, men jeg slutta andre dag på mensen. 6 dager før klinikken sa det var greit. Hallo - jeg vet jo at det er mensen liksom. Orker ikke gå på de medisinene som gjør alt ekstra ille bare for «gøy»:banghead: Så akkurat på det punktet synes jeg klinikkene er litt irriterende :blackeye:

Fikk snakka med Riksen og blir nytt forsøk i slutten av januar/februar hvis syklusen min ikke fucker opp alt. så blir spennede å høre når jeg ringer inn mens i desember og krysser alt for at blødningen starter snart.
Så kjedelig at det ikke gikk veien:Heartred Sender deg en stor klem :love7

Hvordan var testene i dag?
Du, jeg har økende tester.. Men de øker antagelig ikke nok.. Men tydeligvis nok til at det nå har satt i gang eggestokkene:( Var litt små folikler igjen etter uttak, og nå har jeg kjempevondt... Skal ha blodprøve i dag og torsdag. Og så må jeg sikkert få kommet meg til lege og få sykemelding, for jeg kan ikke jobbe med de smertene her. Klinikken advarte meg heldigvis i går om at jeg kunne komme til å få vondt i eggestokkene nå, og i natt kicka det inn. Jeg er aller mest redd for om dette kan være en exu:( tusen takk som tenkte på meg foresten:Heartpink

Du, jeg har økende tester.. Men de øker antagelig ikke nok.. Men tydeligvis nok til at det nå har satt i gang eggestokkene:( Var litt små folikler igjen etter uttak, og nå har jeg kjempevondt... Skal ha blodprøve i dag og torsdag. Og så må jeg sikkert få kommet meg til lege og få sykemelding, for jeg kan ikke jobbe med de smertene her. Klinikken advarte meg heldigvis i går om at jeg kunne komme til å få vondt i eggestokkene nå, og i natt kicka det inn. Jeg er aller mest redd for om dette kan være en exu:( tusen takk som tenkte på meg foresten:Heartpink

åå, det høres ikke godt ut❤️
høres lurt ut med sykemelding.
Dette gamet er vondt altså klemmer

Stor, stor klem :( skjønner godt humør er langt ned akkurat nå. Kjipt du ikke fikk kutte ut Cyclogest som plager deg - husk det er bare noen få dager igjen ❤️

Har du mulighet til å skjemme deg selv bort litt? Kanskje hadde det hjulpet med å løfte humøret?❤️ Trenger ikke vært noe dyrt - f. eks, kan du få mannen eller barna til å ordne noe som du pleier å gjøre hjemme slik at du får slappet av og brukt en kveld på en måte som du vil?

❤️❤️❤️ stor klem til deg. Blir det fryseforsøk neste gang også? Jeg skal krysse fingrene ❤️ nytt år, nye sjanser

Ufffff det er kjedelig med smerte ❤️ Du må bare ordne deg fraværet som du trenger

Skjønte ikke - sa klinikken at du ville få smerte pga positive tester? Eller bare fordi det hadde gått nok tid siden uttak?

Håper inderlig du slipper en exu❤️ Og at blodprøvene kan gi deg noen svar slik at hodet snart får hvile fra all grublingen. Blør du fortsatt? Tenker på deg!

Åh, det høres vondt ut :Heartred Håper du får slappet av litt og får svar på hva dette egentlig er. Og for en Berg og dalbane du har vært med på de siste ukene. Sender deg en stor klem :love7

Back
Topp