Den er positiv i alle fall Ser streken veldig godt! Rosa/lilla er den og. Ikke skyggestrek. Krysser fingrene for at det utvikler seg i riktig retningFor tidlig å feire tenker jeg. 10 dpo tror jeg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er positiv i alle fall Ser streken veldig godt! Rosa/lilla er den og. Ikke skyggestrek. Krysser fingrene for at det utvikler seg i riktig retningFor tidlig å feire tenker jeg. 10 dpo tror jeg?
Den er positiv i alle fall Ser streken veldig godt! Rosa/lilla er den og. Ikke skyggestrek. Krysser fingrene for at det utvikler seg i riktig retning
Neimen, herregud, då leit!! Var det to-dagers?? Synest det var voldsomt at ingen av dei overlevde. Sender deg masse styrkeklemmar, dette gamet er så brutaltDer kom telefonen jeg hadde håpet ikke å få. Ingen av våre to embryo overlevde opptining
Skal prøve å ringe sykepleier senere i dag for å få vite litt om veien videre. Frykter aller mest at det vil ta månedsvis å få nytt ferskforsøk.
Der kom telefonen jeg hadde håpet ikke å få. Ingen av våre to embryo overlevde opptining
Skal prøve å ringe sykepleier senere i dag for å få vite litt om veien videre. Frykter aller mest at det vil ta månedsvis å få nytt ferskforsøk.
Ja, men tenker hva om det bare er kjemisk. Vi får se
Skjønner godt du avventer feiring Men du kan kanskje være glad for å ha kommet så langt iaf!! Spennende
Jepp.Null blod sa jeg.. det var til jeg pusset tenner. Jeg som aldri pleier å blø i munnen ved tannpuss fikk omtrent sjokk da tannbørsten ble rød og jeg spyttet blod. Hva i alle dager skjer? Er det normalt på Cyclogest også?
Jeg trooor jeg kan ha hatt en festeblødning i går. Jeg tør ikke si det for sikkert. Kan jo bare være at jeg har klort meg selv i det jeg har satt inn Cyclogest. Men det var liksom så rart også. Jeg hadde ordentlig menssmerter som kom og gikk i hele går. I dag er det helt annerledes. Mindre vondt og absolutt null blod. Jeg tror jeg blir gal av denne ventetiden. Jeg har absolutt ingen tålmodighet.
Akkurat slik hadde jeg det på dpo 9/10. Så dette høres ut som et godt tegn. Håper du får positiv test om noen dager. Når er testdag?
Testen på morgenurin er nesten blank..
Klinikken sier testdag 4. November.
8 tror jeg det må være. Starter å telle på dagen etter uttak sant?Det var lenge å vente stakkar deg. Hvor mange dager dpo er du nå?
8 tror jeg det må være. Starter å telle på dagen etter uttak sant?
Eller, streken er like «svak» som den har vært..
Men du ser fortsatt strek? Når det er såpass lite hCG tenker jeg små variasjoner mellom tester og hvor uttynnet urin er kan ha mye å si. Krysser fingrene for dagene fremover
Jeg er faktisk gravid akkurat nå..
Jeg skulle ikke bli testetøs! Jeg var litt rask på avtrekkeren. Testen er tydeligere i dag faktisk. Må ikke myse, eller stirre. Ser den tydelig… venter jo bare på at den skal forsvinne igjen.