Oktober 2021

Fortsatt blenda 25-test her på embryo dag 11 (10 dpo i forhold til når jeg hadde EL) :sorry: Det var en ultrasvak strek på tidligtesten jeg tok igår, men etter den hadde tørket. Hadde visserligen en god temp økning igår som fortsatt er der idag. Klamrer meg fast til håpet om at embryo festet seg på dag 9 og at det fortsatt er for tidlig å se noe på test. Men begynner å se for meg den lange veien mot nytt uttak... :arghh:
Så kjedellg!:( Ser dårlig ut for meg også.. :( Hadde svaaak strek på Babyplan tidligtest i går. Får bare det samme i dag. Tok en annen type tidligtest også, den var blenda :/ Kjenner motivasjonen begynner å få seg en knekk, bruker donor (enslig), så er ikke noe mannlig faktor ute å går i alle fall her.

Fortsatt blenda 25-test her på embryo dag 11 (10 dpo i forhold til når jeg hadde EL) :sorry: Det var en ultrasvak strek på tidligtesten jeg tok igår, men etter den hadde tørket. Hadde visserligen en god temp økning igår som fortsatt er der idag. Klamrer meg fast til håpet om at embryo festet seg på dag 9 og at det fortsatt er for tidlig å se noe på test. Men begynner å se for meg den lange veien mot nytt uttak... :arghh:

Jeg har fått utslag på tre tidlig tester nå, litt sterkere i dag. Aldri i verden om jeg hadde fått utslag på 25-test i dag 11dpo.

har du prøvd en tidlig test?

Er det flere som har vært uggen under stimulering? Kan ikke huske jeg var det sist. Føler jeg går på tredje uka med hodepine, trøtthet og laber form - litt usikker på om det er forkjølelse eller stimulering som spiller inn? Tenkte det skulle bli bedre når jeg var ferdig med nedregulering, men akk nei.

Er det flere som har vært uggen under stimulering? Kan ikke huske jeg var det sist. Føler jeg går på tredje uka med hodepine, trøtthet og laber form - litt usikker på om det er forkjølelse eller stimulering som spiller inn? Tenkte det skulle bli bedre når jeg var ferdig med nedregulering, men akk nei.

Har vært uggen noen dager ja, men ikke umulig du har forkjølelse. Alt for mye sykdom som sprer seg nå. Håper du får sovet litt ekstra og er snart på bedrings vei ❤️❤️

Har vært uggen noen dager ja, men ikke umulig du har forkjølelse. Alt for mye sykdom som sprer seg nå. Håper du får sovet litt ekstra og er snart på bedrings vei ❤️❤️
Takk ❤ Det er ikke helt krise altså, kunne bare ikke huske at jeg var sånn her sist. Mulig det bare er forkjølelsen som henger litt ekstra i kroppen :joyful:

Jeg var helt amøbe så lenge jeg gikk på Synarela. Hjalp ingenting å starte på Menopur. Begynte å bli bedre et par dager etter at jeg stoppa med Synarela. Den var fæl. Var ikke sånn forrige runden.

Hei gode Dipsy, så kjipt…! Men einig med andre her i at Synarelaen er helvete på boks!! :banghead::dead::p Eg blei bedre då eg begynte med stimulering, men fortsatt dårleg form, sikkert mykje pga Synarelaen og generelt hormonmiksen. Min kropp reagerer mykje på hormonar generelt. Håpar det blir bedre snart, kryssar alt for dykk!! ❤️

Men du ser fortsatt strek? Når det er såpass lite hCG tenker jeg små variasjoner mellom tester og hvor uttynnet urin er kan ha mye å si. Krysser fingrene for dagene fremover :nailbiting: ❤️:smiley-angelic001

Fikk positiv test fra normal isted, 25 test..nå blir det ikke mer testing på et par dager. Livredd for at det blir kjemisk pga slimhinnen

Så kjedellg!:( Ser dårlig ut for meg også.. :( Hadde svaaak strek på Babyplan tidligtest i går. Får bare det samme i dag. Tok en annen type tidligtest også, den var blenda :/ Kjenner motivasjonen begynner å få seg en knekk, bruker donor (enslig), så er ikke noe mannlig faktor ute å går i alle fall her.
Uff ja der er veldig kjedelig når det ikke ser ut til å gå.. Men du har ju fått en antydning til strek i hvert fall! Håper den blir sterkere. Jeg er gift med en kvinne så vi bruker også donor. Ingen kjente problemer med meg, men man vet jo ikke før man prøver.. Prøver å tenke at det er helt normalt at man trenger noen forsøk, men det hjelper lite på skuffelsen. Hvor mange ganger har du prøvd?

Jeg har fått utslag på tre tidlig tester nå, litt sterkere i dag. Aldri i verden om jeg hadde fått utslag på 25-test i dag 11dpo.

har du prøvd en tidlig test?
Ser at du fikk utslag på normal-testen, det lover godt! Jeg prøvde en tidligtest fra metode i ettermiddag. Hadde holdt meg i 3 timer, vet ikke om det er nok, men det var ikke antydning til noe, så har ikke noe særlig håp nå. Eller, det er vanskelig å ikke håpe frem til man blør, men du skjønner. Får se hvordan det ser ut imorgen tidlig.

Uff ja der er veldig kjedelig når det ikke ser ut til å gå.. Men du har ju fått en antydning til strek i hvert fall! Håper den blir sterkere. Jeg er gift med en kvinne så vi bruker også donor. Ingen kjente problemer med meg, men man vet jo ikke før man prøver.. Prøver å tenke at det er helt normalt at man trenger noen forsøk, men det hjelper lite på skuffelsen. Hvor mange ganger har du prøvd?
Kunne sikkert vært Ovitrelle som bare bestemte seg for å være lenge på besøk.

Ja da er dere i ganske lik båt som meg da :) Dette her var andre forsøket, fikk satt inn fryst blasto ssit. Fersk 2-dagers nå. Er jo livredd for at det er noe galt med meg som ikke er oppdaga, og at vi bare kaster bort gode embryo.

Har dere vært lenge i prosessen?

Håper det går fint med dere her inne :HeartredJeg må nok flytte over til ny måned igjen…

Hadde så store forhåpninger for at det skulle bli innsett neste uke før uttaket i dag, da gyn sa på kontrollen på mandag at det var færre egg en sist, og at det så bra ut i forhold til overstimulering. Så kommer jeg på uttak i dag, og det er fullt i veske og vi får ut 21 egg. Satt ovitrelle på tirsdag, så håper ikke det blir ekstra heftig.

Veldig glad for at vi får ut så mange, selv om ventetiden nå blir enda lengre. Må bare krysse alt for at vi får til befruktning denne gangen. Var så tungt når 15 egg gikk i «søppelet» sist. Nå skal de befrukte med ICSI, så håper det gjør susen. Er ikke noe gale med verken meg eller sambo, så blir så frustrert av hele opplegg :sorry::sorry:

Heier på dere alle sammen, og håper på masse positive nyheter her selvom jeg humper og går videre!

Håper det går fint med dere her inne :HeartredJeg må nok flytte over til ny måned igjen…

Hadde så store forhåpninger for at det skulle bli innsett neste uke før uttaket i dag, da gyn sa på kontrollen på mandag at det var færre egg en sist, og at det så bra ut i forhold til overstimulering. Så kommer jeg på uttak i dag, og det er fullt i veske og vi får ut 21 egg. Satt ovitrelle på tirsdag, så håper ikke det blir ekstra heftig.

Veldig glad for at vi får ut så mange, selv om ventetiden nå blir enda lengre. Må bare krysse alt for at vi får til befruktning denne gangen. Var så tungt når 15 egg gikk i «søppelet» sist. Nå skal de befrukte med ICSI, så håper det gjør susen. Er ikke noe gale med verken meg eller sambo, så blir så frustrert av hele opplegg :sorry::sorry:

Heier på dere alle sammen, og håper på masse positive nyheter her selvom jeg humper og går videre!
Oi, den overstimuleringa kom raskt. Stakkar. God bedring fremover, håper formen din ikke er alt for dårlig:HeartpinkHåper det blir noen gullegg blandt de 21, jeg krysser absolutt alt jeg har for det!

Oi, den overstimuleringa kom raskt. Stakkar. God bedring fremover, håper formen din ikke er alt for dårlig:HeartpinkHåper det blir noen gullegg blandt de 21, jeg krysser absolutt alt jeg har for det!

Ja, kom snikende på oss! Vi gikk fra 12-13 egg til 21 på et par dager, så har skjedd noe heftig nedi der etter de siste sprøytene.

Tusen takk :Heartred

Kunne sikkert vært Ovitrelle som bare bestemte seg for å være lenge på besøk.

Ja da er dere i ganske lik båt som meg da :) Dette her var andre forsøket, fikk satt inn fryst blasto ssit. Fersk 2-dagers nå. Er jo livredd for at det er noe galt med meg som ikke er oppdaga, og at vi bare kaster bort gode embryo.

Har dere vært lenge i prosessen?
Jeg skjønner tankene dine. Men man må bare prøve å tenke at det ikke er unormalt å trenge noen forsøk også med tilsynelatende perfekte embryo. Men det er ikke lett. Fikk du noen på frys?

Vår reise begynner å føles ganske lang. Ble henvist høsten 2018, og første forsøk med inseminasjon var i desember 2019. Så hadde vi 4 forsøk til med IUI i 2020 som ikke tok. Bestemte at vi skulle gå over til ivf. Det var da 3-4 mån ventetid. Etter at jeg hadde gått på Synarela en stund ble det oppdaget en polypp i livmoren, som satt dårlig til i forhold til graviditet. Så da ble forsøket avbrutt og jeg ble henvist til hysteroskopi. Med den operasjonen og ventetid tok det helt til april i år til første uttak. Ble gravid på ferskinnsett, men det var en kjemisk. Fikk to 2-dagers på frys. Så skulle vi ha frys i august men det ble avbrutt pga follikelutvikling. Så fikk jeg kranglet meg til å prøve i naturlig syklus nå i oktober. Siden det ene embryot forsvant et sted på veien, blir det nytt uttak om dette ikke går, og det er det minst 3 mån ventetid til. Så, dette er 7. forsøket på å bli gravid, men har tatt litt lengre enn 7 mån for å si det sånn :confused:
Jeg er forsåvidt fortsatt ganske positiv siden er sannsynlig at polyppen påvirket de 5 første forsøkene.

.... Ble litt langt det der. Var ikke meningen å skrive en hel biografi her altså :hilarious:

Back
Topp