Oktober 2018

Det har jeg ikke gjort heller :angelic::p

Har du testet?? Ikke lenge igjen om det er tre dager til testdag:)

Kjenner det er lenge til fredag, så tror det blir noen tester her iløpet av uka.. symptomjakten er igang, men kjenner ikke noe enda

Har du testet?? Ikke lenge igjen om det er tre dager til testdag:)

Kjenner det er lenge til fredag, så tror det blir noen tester her iløpet av uka.. symptomjakten er igang, men kjenner ikke noe enda
Ja, har testa i tre dager alt. Så har ikke klart å holde meg unna :angelic:

Hvordan har de sett ut?
Jeg begynte igår og jeg er bare 7dpo. Har så mange tester at jeg kaster dem gjerne bort
Jeg venter på at de skal bestemme seg. Nå har de en svak strek, men vil ha den sterkere, før jeg tror på den.
Tredje testen jeg tar som er sånn, denne er kanskje ett kvart hakk sterkere enn den jeg tok i går.

Vedlegg

• 11 DPO.JPG
    11 DPO.JPG
    44,5 KB · Visninger: 107
Til nå er de mer skyggestrek, enn noe jeg tror på.

Jeg venter på at de skal bestemme seg. Nå har de en svak strek, men vil ha den sterkere, før jeg tror på den.
Tredje testen jeg tar som er sånn, denne er kanskje ett kvart hakk sterkere enn den jeg tok i går.
Ser jo positiv ut, men nå vet jeg ikke helt sikkert hva du har gjort med bildet som kan påvirke da.. :p

Ser jo positiv ut, men nå vet jeg ikke helt sikkert hva du har gjort med bildet som kan påvirke da.. :p
Gjort det svart hvitt bare :) Orginalen ligger i dagboka, vent litt, så skal jeg rote det fram... :)

Orginalen.

Men prøver igjen i morgen. Også ser da.
11DPO farger.JPG

HJELP! Hvordan tar jeg menopur? Leser bruksanvisning men blir mer forvirret! Det er to fulle sprøyter og et lite glass med en hvit pille.
Hva gjør jeg?[emoji33]

Bare 3 dager siden innsett her.. så en god stund igjen tolket kan teste. Tipper jeg sprekker på 9 dpo og svir av en test:p du har ikke testa med graviditetstest enda du da?
Jeg begynte på rugedag 7 jeg også, det var 9 DPO :hilarious:

Den der ser positiv ut ja! :D:D Ser jo farge i den også:D:D
Det er helt klart farge i den. Men har slitt med skyggestreker, så tror ikke helt på de tre, før jeg sitter med enda sterkere i hånda... :angelic:

Back
Topp