Oktober 2018

Dobbelpost ... Ops.

Last edited:
Her gikk det som det ikke skulle, og jeg kan flyttes til ikke gravid. Testa negtivt med babyplan strimmel i går og i dag, 14 og 15 dpo. Sitter i blodprøvekø nå, og fikk selvfølgelig reaksjonen akkurat her. Så nå sitter jeg og griner alene i resepsjonen på sykehuset og alle de andre i køa ser bare rart på meg.

Dette er så DRITT!!!!

Her gikk det som det ikke skulle, og jeg kan flyttes til ikke gravid. Testa negtivt med babyplan strimmel i går og i dag, 14 og 15 dpo. Sitter i blodprøvekø nå, og fikk selvfølgelig reaksjonen akkurat her. Så nå sitter jeg og griner alene i resepsjonen på sykehuset og alle de andre i køa ser bare rart på meg.

Dette er så DRITT!!!!
Føler så med deg. Mange varme klemmer sendes <3

Større oppdatering ligger i dagboka mi... :)
Men her er nattens tester, tatt etter at medhjelperen knadde blæra mi så hardt at jeg holdt på å tisse i senga...:rolleyes:

Dagens Clear Blue ser omtrent ut som den i går. For to dager siden av streken mer grå, i går ble den litt mer blå og i dag er den fortsatt ganske svak. Men svei av en digital... Og den var fin :wideyed:

Nå venter jeg på at klokka skal bli 05.00, så jeg kan si det til han som sover :happy:
Gratulere så masse med positiv test :)

Dette er så DRITT!!!!

Oi beklager! Jeg likte innlegget ved en feil. Det blir litt feil å like innlegget[emoji28] Varme klemmer til deg!

Dette er så DRITT!!!!
Åååå nei så kjipt....bare drid i om de andre ser.....sender deg en stooooor klem og masse varme tanker

Dette er rart... Men jeg kan flyttes fra ruger til GRAVID :dummy::dummy1:

Veslejinta - 29 år - Ingen barn - IVF - Riksen - Synerela fra 28.08 - Gonal F fra 13.09 - Ovitrelle 24.09 - Uttak av 7 egg den 26.09 - Insett av 1 28.09 - 2 på frys - Testdag 10.10 - Positiv CB digital 08.10
Så kjekt!!!!!!! Grattis, verdens beste oppdatering det :)

Dette er så DRITT!!!!
Ånei:sad010 d var trist å høre. Skulle gjerne vært der å gitt deg en stor klem. Håper du har noen du kan prate med nå og at du holder deg langt unna jobb! Har du fått menstrasjon enda?

Så spenende å lese her inne nå. Jeg er langt inni stimuleringen og skal på min 2. ul kontroll i morgne. Kjenner jeg gruer meg da jeg vet det nærmer seg uttak denne uken som kommer. Jeg måtte øke pergoveris etter 1. ul kontroll som var torsdag 4.10. Så krysser alt for at det går bra i morgen. Kjenner veldig at kroppen er klar for å høste nå. Jeg er så støl i mage regionen og har fått mange nye opplevelse med pergoveres. Jeg har en form for frysninger langs underlivet med iling ned over beina. Håper dette fører med seg positivt svar i morgen at nå er det klart for EL sprøyte :)
Lykke til idag :)

Så kjekt!!!!!!! Grattis, verdens beste oppdatering det :)
Tusen takk :smug:
Og våkna med kvalme nå :grumpy:
Men det går. Herregud, det står Gravid på testen, det var litt skummelt også :eek::hilarious:
Verst med alt som kan skje på veien til sankthans kjenner jeg.

Dette er så DRITT!!!!
Åhhh, nå fikk jeg dårlig samvittighet her. Huff, så kjedelig :( Vi skulle jo toppe lista alle sammen i oktober håpa jeg på.
Men lykke til med blodprøva. Godt å få ut litt gørr også tenker jeg, kanskje ikke helt riktige plassen sånn på flauhetsskalaen kan jeg tenke meg :(

Mange klemmer :Heartpink

Større oppdatering ligger i dagboka mi... :)
Men her er nattens tester, tatt etter at medhjelperen knadde blæra mi så hardt at jeg holdt på å tisse i senga...:rolleyes:

Dagens Clear Blue ser omtrent ut som den i går. For to dager siden av streken mer grå, i går ble den litt mer blå og i dag er den fortsatt ganske svak. Men svei av en digital... Og den var fin :wideyed:

Nå venter jeg på at klokka skal bli 05.00, så jeg kan si det til han som sover :happy:

Å så gøy! Leste i dagboken din at du har prøvd utrolig lenge! Dette fortjener du:D gratulerer såå mye! :Heartred

Ja det må vær sprøtt...lang ventetid d!!!
Må ha deg en liten feiring med noe godt idag ;)
Nå skal jeg en tur til nærmeste lilleby, og tenkte å kjøpe meg salat, for det hørtes veldig godt ut :)
Må handle litt smått, som de ikke har her på bygda. Eller, joda, men utvalget er bedre i byen.

Å så gøy! Leste i dagboken din at du har prøvd utrolig lenge! Dette fortjener du:D gratulerer såå mye! :Heartred
Tuuusen takk :) :D
Tidperioden har blitt 11 år og 4 måneder. Men er samlivbrudd og bytte i mellomtida, så aktiv prøving er litt over 9 år.
Men håper denne holder i mål og at jeg kan legge prøving på hylla i 2-3 år. (Ehm, glemte bindestrek, så stod 23 år. DET var kanskje litt VEL lenge det... :hilarious:)

Tuuusen takk :) :D
Tidperioden har blitt 11 år og 4 måneder. Men er samlivbrudd og bytte i mellomtida, så aktiv prøving er litt over 9 år.
Men håper denne holder i mål og at jeg kan legge prøving på hylla i 2-3 år. (Ehm, glemte bindestrek, så stod 23 år. DET var kanskje litt VEL lenge det... :hilarious:)

Det er lenge! Og nå er du gravid!! :) det gir meg styrke til å ikke gi opp med slike historier:D vi går på 7.året på nr 2 nå

Back
Topp