Jeg fikk ikke strek før i gårVar det noe å se da?Jeg har bestilt pakke på billigetester.no så har 10 stk å svi av i tillegg til 2 digitale med ukeindikator
![]()
Men tar en til i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ikke strek før i gårVar det noe å se da?Jeg har bestilt pakke på billigetester.no så har 10 stk å svi av i tillegg til 2 digitale med ukeindikator
![]()
Jeg har prøvd mange forskjellige. Men tror jeg skal prøve RSFU i morgen, om jeg ikke tar en tur innom apoteket.Syns clear blue med kryss er den vanskeligste av alle testene jeg har brukt til å tolke og tyde...
Oj da va lenge å venta. Forskjellig praksis rundtom ja. Her ringte klinikken min til sjukehuset for å få svaret, blir vanligvis sendt til dei etter 3-4 timer men nett den dagen var faxen nede.Joda, kan det, men Riksen vil at vi tar den der. Eller sender de inn, for testing der. Så tas den utenfor, tar det 1-4 dager til de har svaret. Og da må jeg ringe. Tar jeg den der, får de svaret samme dagen og ringer meg![]()
Er Posten sin skyld at det tar noen dager tenker jegOj da va lenge å venta. Forskjellig praksis rundtom ja. Her ringte klinikken min til sjukehuset for å få svaret, blir vanligvis sendt til dei etter 3-4 timer men nett den dagen var faxen nede.
https://nhi.no/annonsorinnhold/instruksjonsvideoer/fertilitet/menopur/
Det finnes alltid instruksjonsvideoer til denne typen medisiner på nett om du sjekker Google!
Jeg venter på at de skal bestemme seg. Nå har de en svak strek, men vil ha den sterkere, før jeg tror på den.
Tredje testen jeg tar som er sånn, denne er kanskje ett kvart hakk sterkere enn den jeg tok i går.
Ja, det håper jeg også. Og at alle forblir og ingen misterSpennendeHåper vi får mange positive tester fremover her i oktobergruppa
Masse lykke til på kontroll i morgenSå spenende å lese her inne nå. Jeg er langt inni stimuleringen og skal på min 2. ul kontroll i morgne. Kjenner jeg gruer meg da jeg vet det nærmer seg uttak denne uken som kommer. Jeg måtte øke pergoveris etter 1. ul kontroll som var torsdag 4.10. Så krysser alt for at det går bra i morgen. Kjenner veldig at kroppen er klar for å høste nå. Jeg er så støl i mage regionen og har fått mange nye opplevelse med pergoveres. Jeg har en form for frysninger langs underlivet med iling ned over beina. Håper dette fører med seg positivt svar i morgen at nå er det klart for EL sprøyte![]()
Spennende! Du må oppdatere i morgen daJeg har prøvd mange forskjellige. Men tror jeg skal prøve RSFU i morgen, om jeg ikke tar en tur innom apoteket.
Vurderer å ta en handletur i morgen. Har litt å kjøpe.
Hehe. Er på hyttetur med venner i helgen, hvorav ei av damene er helt nygravid. Vil leve i håpet denne helgen og orket ikke å ta med et evt negativt resultat til fjells. Tester nok i morgen, men gruer meg skikkelig!
Oppdatering kommer straksSpennende! Du må oppdatere i morgen da![]()
Oppdatering kommer straksWow, den ser jo veldig positiv ut da! Håper du får enda sterkere strek i morgen!

ÅåååhStørre oppdatering ligger i dagboka mi...
Men her er nattens tester, tatt etter at medhjelperen knadde blæra mi så hardt at jeg holdt på å tisse i senga...
Dagens Clear Blue ser omtrent ut som den i går. For to dager siden av streken mer grå, i går ble den litt mer blå og i dag er den fortsatt ganske svak. Men svei av en digital... Og den var fin
Nå venter jeg på at klokka skal bli 05.00, så jeg kan si det til han som sover![]()

såååå gøy da! Da har du d svart på hvitt
Flere som er våkne nåÅåååhsåååå gøy da! Da har du d svart på hvitt
gratulerer så masse!!! Dette var gode nyheter
![]()

Det må føles helt fantastisk! Skjønner du ikke får sove nåFlere som er våkne nå
Jaaa, herregud, det ser veldig rart ut. Aldri sett GRAVID på en sånn test før, som JEG har tissa på
Tusen takk![]()
Jeg har ikke sjans til å sove igjen nå kjenner jeg... Så får sove litt igjen når han reiser på jobbDet må føles helt fantastisk! Skjønner du ikke får sove nåja, jeg har nattevaktshelg så da må jeg holde meg våken
![]()