Oktober 2018

Var det noe å se da?:happy: Jeg har bestilt pakke på billigetester.no så har 10 stk å svi av i tillegg til 2 digitale med ukeindikator:D
Jeg fikk ikke strek før i går :) Så jeg begynte litt tidlig.
Men tar en til i morgen :)

Syns clear blue med kryss er den vanskeligste av alle testene jeg har brukt til å tolke og tyde...
Jeg har prøvd mange forskjellige. Men tror jeg skal prøve RSFU i morgen, om jeg ikke tar en tur innom apoteket.
Vurderer å ta en handletur i morgen. Har litt å kjøpe.

Joda, kan det, men Riksen vil at vi tar den der. Eller sender de inn, for testing der. Så tas den utenfor, tar det 1-4 dager til de har svaret. Og da må jeg ringe. Tar jeg den der, får de svaret samme dagen og ringer meg :)
Oj da va lenge å venta. Forskjellig praksis rundtom ja. Her ringte klinikken min til sjukehuset for å få svaret, blir vanligvis sendt til dei etter 3-4 timer men nett den dagen var faxen nede.

Oj da va lenge å venta. Forskjellig praksis rundtom ja. Her ringte klinikken min til sjukehuset for å få svaret, blir vanligvis sendt til dei etter 3-4 timer men nett den dagen var faxen nede.
Er Posten sin skyld at det tar noen dager tenker jeg :)
Er bare 2 dagers sendinger nå. Så da tar det litt tid før dem mottar blodet, også enda lenger tid før dem får analysert det.

Jeg venter på at de skal bestemme seg. Nå har de en svak strek, men vil ha den sterkere, før jeg tror på den.
Tredje testen jeg tar som er sånn, denne er kanskje ett kvart hakk sterkere enn den jeg tok i går.

Spennende :) Håper vi får mange positive tester fremover her i oktobergruppa

Så spenende å lese her inne nå. Jeg er langt inni stimuleringen og skal på min 2. ul kontroll i morgne. Kjenner jeg gruer meg da jeg vet det nærmer seg uttak denne uken som kommer. Jeg måtte øke pergoveris etter 1. ul kontroll som var torsdag 4.10. Så krysser alt for at det går bra i morgen. Kjenner veldig at kroppen er klar for å høste nå. Jeg er så støl i mage regionen og har fått mange nye opplevelse med pergoveres. Jeg har en form for frysninger langs underlivet med iling ned over beina. Håper dette fører med seg positivt svar i morgen at nå er det klart for EL sprøyte :)

Så spenende å lese her inne nå. Jeg er langt inni stimuleringen og skal på min 2. ul kontroll i morgne. Kjenner jeg gruer meg da jeg vet det nærmer seg uttak denne uken som kommer. Jeg måtte øke pergoveris etter 1. ul kontroll som var torsdag 4.10. Så krysser alt for at det går bra i morgen. Kjenner veldig at kroppen er klar for å høste nå. Jeg er så støl i mage regionen og har fått mange nye opplevelse med pergoveres. Jeg har en form for frysninger langs underlivet med iling ned over beina. Håper dette fører med seg positivt svar i morgen at nå er det klart for EL sprøyte :)
Masse lykke til på kontroll i morgen:) blir spennende å se om doseøkningen har gjort sin nytte

Større oppdatering ligger i dagboka mi... :)
Men her er nattens tester, tatt etter at medhjelperen knadde blæra mi så hardt at jeg holdt på å tisse i senga...:rolleyes:

Dagens Clear Blue ser omtrent ut som den i går. For to dager siden av streken mer grå, i går ble den litt mer blå og i dag er den fortsatt ganske svak. Men svei av en digital... Og den var fin :wideyed:

Nå venter jeg på at klokka skal bli 05.00, så jeg kan si det til han som sover :happy:

Vedlegg

• 12DPO.JPG
    12DPO.JPG
    94,3 KB · Visninger: 111
Større oppdatering ligger i dagboka mi... :)
Men her er nattens tester, tatt etter at medhjelperen knadde blæra mi så hardt at jeg holdt på å tisse i senga...:rolleyes:

Dagens Clear Blue ser omtrent ut som den i går. For to dager siden av streken mer grå, i går ble den litt mer blå og i dag er den fortsatt ganske svak. Men svei av en digital... Og den var fin :wideyed:

Nå venter jeg på at klokka skal bli 05.00, så jeg kan si det til han som sover :happy:
Ååååh:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred såååå gøy da! Da har du d svart på hvitt:D:D gratulerer så masse!!! Dette var gode nyheter:happy093

Ååååh:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred såååå gøy da! Da har du d svart på hvitt:D:D gratulerer så masse!!! Dette var gode nyheter:happy093
Flere som er våkne nå :D

Jaaa, herregud, det ser veldig rart ut. Aldri sett GRAVID på en sånn test før, som JEG har tissa på :D
Tusen takk :Heartred

Dette er rart... Men jeg kan flyttes fra ruger til GRAVID :dummy::dummy1:

Veslejinta - 29 år - Ingen barn - IVF - Riksen - Synerela fra 28.08 - Gonal F fra 13.09 - Ovitrelle 24.09 - Uttak av 7 egg den 26.09 - Insett av 1 28.09 - 2 på frys - Testdag 10.10 - Positiv CB digital 08.10

Det må føles helt fantastisk! Skjønner du ikke får sove nå:D ja, jeg har nattevaktshelg så da må jeg holde meg våken:)
Jeg har ikke sjans til å sove igjen nå kjenner jeg... Så får sove litt igjen når han reiser på jobb :p

Nattevakt ja, da er det greit å holde seg våken ja. Hadde ikke trodd at noen kom til å se oppdateringa mi på noen timer.
Litt nattdyr om natta jeg tydeligvis :sorry:

Back
Topp