Oktober 2018

Åååh så spennende!:D Du har ikke tenkt å teste da? Jeg hadde aldri i verden klart å vente til testedagen:wacky:
Hehe. Er på hyttetur med venner i helgen, hvorav ei av damene er helt nygravid. Vil leve i håpet denne helgen og orket ikke å ta med et evt negativt resultat til fjells. Tester nok i morgen, men gruer meg skikkelig!

Jeg kan veldig lite om dette, så må bare spørre. Hvordan vet du allerede nå at du skal sette inn en blastocyst før uttak? Har du denne på frys fra tidligere? Og hvorfor uttak hvis du har blastocyst på frys? Mulig dumt spørsmål men det er så mye nytt å sette seg inn i som jeg ikke har peiling på

Medicus som vi får hjelp av, setter inn 5dagers blasto. Så har fått time allerede. Er ikke fare for overstimulering, så de syntes vel det var greit å gi ut time så vi kan planlegge tur. Har 6t med tog ;)

nå damer, oppdateringer! quote dette innlegget om dere vil ha endret eller flyttet dere på lista, nå har jeg kommet hjem, fått roet meg litt ned etter all reisingen, og fått min telefon tilbake sånn at jeg faktisk klarer å redigere innlegget uten å klikke :wacky:

nå damer, oppdateringer! quote dette innlegget om dere vil ha endret eller flyttet dere på lista, nå har jeg kommet hjem, fått roet meg litt ned etter all reisingen, og fått min telefon tilbake sånn at jeg faktisk klarer å redigere innlegget uten å klikke :wacky:
Endelig sprøytestart imorgen!!! Så kan flyttes til stimulering!!!!

Lavendel81 - 1#ICSI - B2 (første felles) - Medicus Stavanger - Bemfola, Orgalutran

Hehe. Er på hyttetur med venner i helgen, hvorav ei av damene er helt nygravid. Vil leve i håpet denne helgen og orket ikke å ta med et evt negativt resultat til fjells. Tester nok i morgen, men gruer meg skikkelig!
Den skjønner jeg veldig godt! Da hadde jeg ventet med å teste jeg også. Kos deg så masse på hyttetur. Så krysser jeg fingrene for deg i mellomtiden:happy:

Uff! Det var ikke noe gøy å høre! Vi skal i bryllup neste helg, så om det blir innsett så kan jeg risikere en ganske kvalm kveld [emoji54] får bare se hva som skjer neste uke, men jeg tror ikke jeg får innsett, pga mange egg.. men har vært kvalm etter sprøyten ble satt, så om det blir flere runder med sprøyte, skal jeg sette den på kveld, så jeg sove når det er verst.
Men kan man ikke ta kvalmestillende egentlig?

Første forsøket vi hadde (i 2014) fikk jeg kvalmestillende da ble innlagt pga overstimulering (fikk også vite jeg var gravid, var noen få dager til testdato, men mistet i uke 7), så det er mulig å ta kvalmestillende :)

Så spennende. Jeg har uttak på tirsdag, men har dessverre få eggposer jeg har troa på. Kontroll i dag viste 5 stk med ulik størrelse, så er jeg heldig kanskje 3 ut. Hvor mange hadde du?
Kjedelig med få! Men mye kan fortsatt skje da, «mange»dager igjen å vokse på:)

Litt usikker på hvor mange vi har, men veldig mange, men veldig varierende str, hadde alt fra 10 mm til 22 mm i går! Forrige gang fikk jeg ut få, så håper på flere nå:)

Noen som går/har gått på noen spesielle vitaminer eller noe for å forbedre seg eller mannen til uttak?

Noen som går/har gått på noen spesielle vitaminer eller noe for å forbedre seg eller mannen til uttak?
Jeg har tatt Folat, Jod, Bidronningsgele, D og E vitamin og noen ganger Magnesium.
Også har jeg gitt samboeren Zink, Magnesium og E vitamin :)

Q10, multivitaminer og kalsium til oss begge,
i tillegg til zink, magnesium, antioksidanter til han,
bidronninggele, D-vitaminer og folat til meg
Når jeg kjøpte multivitamin-typen av bidronninggele byttet jeg den ut med mine multivitaminer, når jeg brukte vanlig tok jeg multi i tillegg.

Jeg har tatt Folat, Jod, Bidronningsgele, D og E vitamin og noen ganger Magnesium.
Også har jeg gitt samboeren Zink, Magnesium og E vitamin :)
Q10, multivitaminer og kalsium til oss begge,
i tillegg til zink, magnesium, antioksidanter til han,
bidronninggele, D-vitaminer og folat til meg
Når jeg kjøpte multivitamin-typen av bidronninggele byttet jeg den ut med mine multivitaminer, når jeg brukte vanlig tok jeg multi i tillegg.

Hvor kjøper dere bidronninggele og q10? :)

Back
Topp