Oktober 2018

Jeg er sååå kvalm i dag, går bare og brekker meg.

Har vært kvalm helt siden før innsett, og husker at kvalmen økte på på samme tidspunkt forrige negative forsøk, så prøver å ikke legge noe i det. Har også hatt månedlig kvalme og brekninger som pms-symptom siste året (oh joy), så er nok bare progesteronen.

Men klarer ikke å la være å håpe biiiiittelittegrann da. 12 dpo i dag.

Velkommen!

Vi driver også med søskenforsøk og er på 3. fryseforsøk med eksimoer fra det ferskforsøket som ble datteren vår. Håper oktober blir mpneden det klaffer for oss begge.
Krysser fingrene for at det blir en super oktober for oss begge, og alle andre med innsett! Det er like stor nedtur hver gang den f******* testen er blenda. Jeg trodde helt sikkert at det ville klaffe på ferskforsøket denne gangen, men da får jeg heller ha tro på fryseforsøk... Blir spennende å følge deg!

Feirt bursdagen så langt med å se filmen Mothers day....veldig koselig absolutt til å anbefale :)
Våknet også til en gave fra mannen, et smykke med diamant med et hjerte som det sto love i. Og han takket så masse for at jeg ville gjøre ivf sammen med han og at jeg var det beste han noen gang hadde opplevt.
Ganske lykkelig idag :Heartbigred

Jeg fikk satt inn en nysselig liten blastocyst i dag! De viste meg på bildet jeg fikk med hva som er fosterannlegg og morkake og sånt, det kunne de se allerede :woot: jeg har vært i lykkerus i hele dag og har tårer i øynene bare av å tenke på det nå! :cat: så nå starter jeg veien hjem, hjemme kl 00 i natt hvis alt er i rute.. :bag:

Jeg fikk satt inn en nysselig liten blastocyst i dag! De viste meg på bildet jeg fikk med hva som er fosterannlegg og morkake og sånt, det kunne de se allerede :woot: jeg har vært i lykkerus i hele dag og har tårer i øynene bare av å tenke på det nå! :cat: så nå starter jeg veien hjem, hjemme kl 00 i natt hvis alt er i rute.. :bag:

Gratulerer med innsett! Så utrolig spennende. Heier masse på minitigeren! [emoji4]

Jeg er sååå kvalm i dag, går bare og brekker meg.

Har vært kvalm helt siden før innsett, og husker at kvalmen økte på på samme tidspunkt forrige negative forsøk, så prøver å ikke legge noe i det. Har også hatt månedlig kvalme og brekninger som pms-symptom siste året (oh joy), så er nok bare progesteronen.

Men klarer ikke å la være å håpe biiiiittelittegrann da. 12 dpo i dag.
Åååh så spennende!:D Du har ikke tenkt å teste da? Jeg hadde aldri i verden klart å vente til testedagen:wacky:

Ååååh:Heartbigred gratulerer så masse! Nå er det bare å ruge ivei! Så gøy at det begynner å bli så mange rugere her inne nå:love7

Feirt bursdagen så langt med å se filmen Mothers day....veldig koselig absolutt til å anbefale :)
Våknet også til en gave fra mannen, et smykke med diamant med et hjerte som det sto love i. Og han takket så masse for at jeg ville gjøre ivf sammen med han og at jeg var det beste han noen gang hadde opplevt.
Ganske lykkelig idag :Heartbigred
For en skjønn mann du har da:love7 så heldig som har en så god man som støtter opp og gir oppmerksomhet!

Herlig:HeartblueGratulerer som ruger:HeartpinkHvilken klinikk er du på?:happy:

Der kom Tr.. .fra helv......ligger å vrir meg i smerter....Men allikevel....wooohooo sprøytestart imorgen!!!!

Oppdatering på kontroll i dag!
På mandag hadde jeg 8 fine egg.
I dag var det 10 egg! Ikke alle like store, men 9stk var fra 15-21mm. 5stk over 20mm
Ovitrelle i morgen kl 23.00
Uttak blir på mandag!
Og setter inn blasto på fredag :smiley-bounce015

Jeg kan veldig lite om dette, så må bare spørre. Hvordan vet du allerede nå at du skal sette inn en blastocyst før uttak? Har du denne på frys fra tidligere? Og hvorfor uttak hvis du har blastocyst på frys? Mulig dumt spørsmål men det er så mye nytt å sette seg inn i som jeg ikke har peiling på

Gratulerer med ruging. Så fint at du fikk se bilde og fikk litt forklart så opplevelsen ble litt ekstra spesiell!

Back
Topp