Oktober 2018

Ja det er veldig tidlig å skulle bli kvalm..
vi skal til kontroll i morgen, så blir spennende å høre hva dem sier, så blir det vell og kjøre til trondheim i helgen:)
Jeg ble også veldig kvalm i timene etter jeg tok p-pillen og, så kan være en sammenheng med at jeg tåler hormoner dårlig? [emoji848] bare spekulering, men var samme da liksom..
Tok siste p-pilla mi da jeg var 18 år og 2 måneder og ble prøver jeg, ikke tatt ei siden :)
Men jeg tålte dem dårlig... Så godt å bli kvitt dem.

Merka ingenting til sprøytene eller noenting. Så rart å reagere på Crinonen også.
Blir spennende å se den neste uka.

Jeg går mest i tights og yogabukser til vanlig, tåler ikke metall. Men selv yoga buksene passer ikke. Så har måtte gå opp i størrelse.

Du er også ruger Ønskserseg? Eller tar jeg helt feil og blander nå.
Jepp, ruger fra og med i dag:happy: d blir lange to uker kjenner jeg. Hater ventinga, værtfall når man har mistet så mange ganger som meg.. ventinga blir liksom ikke over etter positiv test heller.. men skal prøve å tenke minst mulig på det denne gangen og heller nullstille meg.

Da er det ikke lenge til du kan teste da:D Jeg fikk akkurat et lass med tester fra billigetester i dag. Selv om min satte testedag først er 18/10:p tipper jeg blir å teste 14. Eller 15.

Jepp, ruger fra og med i dag:happy: d blir lange to uker kjenner jeg. Hater ventinga, værtfall når man har mistet så mange ganger som meg.. ventinga blir liksom ikke over etter positiv test heller.. men skal prøve å tenke minst mulig på det denne gangen og heller nullstille meg.

Da er det ikke lenge til du kan teste da:D Jeg fikk akkurat et lass med tester fra billigetester i dag. Selv om min satte testedag først er 18/10:p tipper jeg blir å teste 14. Eller 15.
Jeg synes tida har gått fort jeg :) Gratulerer som ruger :)
Misting er ikke morsomt nei, håper den sitter nå.

Jeg kan teste om noen dager, er så spent så jeg knapt sover om nettene nå, haha :)
Men nå er det natta her.

Hei! Da kan jeg veldig glad og overrasket melde meg inn her! :happy: Det har av ulike grunner vært litt uklart om vi kunne begynne denne måneden eller om vi måtte vente en syklus, men plutselig gikk det vår vei likevel, og jeg fikk starte på Synarela i dag! Noe som har den store fordelen at mesteparten av nedreguleringsdagene sammenfaller med høstferien min. En så stor lettelse å vite at jeg ikke må på jobb på 9 dager i fall jeg skulle tåle hormonene dårlig.

Det føles så stort og spennende å endelig komme i gang, og jeg gleder meg til å følge dere alle fremover! Uke 44 er antatt uttaksuke, så det er mulig jeg må hoppe over til novembertråden etter hvert, men enn så lenge henger jeg her med dere. :Heartred

Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll med Synarela fra 4.10. - Uttak uke 44

Last edited:
Hei! Da kan jeg veldig glad og overrasket melde meg inn her! :happy: Det har av ulike grunner vært litt uklart om vi kunne begynne denne måneden eller om vi måtte vente en syklus, men plutselig gikk det vår vei likevel, og jeg fikk starte på Synarela i dag! Noe som har den store fordelen at mesteparten av nedreguleringsdagene sammenfaller med høstferien min. En så stor lettelse å vite at jeg ikke må på jobb på i 9 dager i fall jeg skulle tåle hormonene dårlig.

Det føles så stort og spennende å endelig komme i gang, og jeg gleder meg til å følge dere alle fremover! Uke 44 er antatt uttaksuke, så det er mulig jeg må hoppe over til novembertråden etter hvert, men enn så lenge henger jeg her med dere. :Heartred

Persefone - 1. barn - ICSI #1 - Riksen - Lang protokoll med Synarela fra 4.10. - Uttak uke 44

Så spennende!

Jeg fikk satt inn egg i går, og tok egenmeldingsdag fra jobb både i dag og i morgen. Og jeg er veldig klar for høstferie neste uke. Da kan jeg teste på slutten av ferien og være lei meg eller glad i fred og ro.

Masse lykke til med forsøk! Forsøket vårt på Riksen gav oss tre egg. Et ble satt inn og ble til gutten vår på 7 år, de to andre ble fryst. Det ene overlevde ikke opptining, men det andre gav oss jenta vår på 4 år. Så de er veldig flinke på Riksen, og dere er i trygge hender. Vi måtte gå privat denne gangen siden vi har barn fra før.

Så spennende!

Jeg fikk satt inn egg i går, og tok egenmeldingsdag fra jobb både i dag og i morgen. Og jeg er veldig klar for høstferie neste uke. Da kan jeg teste på slutten av ferien og være lei meg eller glad i fred og ro.

Masse lykke til med forsøk! Forsøket vårt på Riksen gav oss tre egg. Et ble satt inn og ble til gutten vår på 7 år, de to andre ble fryst. Det ene overlevde ikke opptining, men det andre gav oss jenta vår på 4 år. Så de er veldig flinke på Riksen, og dere er i trygge hender. Vi måtte gå privat denne gangen siden vi har barn fra før.

Tusen takk, det er fantastisk å høre sånne historier som din og at du har hatt en god opplevelse med Riksen! Det gir masse håp.

Gratulerer så mye med innsett, håper du ruger på en ny liten spire nå! Ønsker deg gode høstferiedager, veldig deilig å ha et sånt pusterom akkurat nå for oss begge.

Hei! Da kan jeg veldig glad og overrasket melde meg inn her! :happy: Det har av ulike grunner vært litt uklart om vi kunne begynne denne måneden eller om vi måtte vente en syklus, men plutselig gikk det vår vei likevel, og jeg fikk starte på Synarela i dag! Noe som har den store fordelen at mesteparten av nedreguleringsdagene sammenfaller med høstferien min. En så stor lettelse å vite at jeg ikke må på jobb på 9 dager i fall jeg skulle tåle hormonene dårlig.

Så gøy å endelig være i gang! Perfekt timing med litt ferie midt i det hele da:D masse lykke til med oppstarten!

Da har jeg vært på kontroll:) noen hadde egg hadde vokst fint og noen enda små! Var litt vondere i dag, men helt levbart [emoji2]
Da er det å vente på tlf fra Porsgrunn igjen :)

Melder meg inn her, snart igang med første fryseforsøk på Hausken. Har hatt to fryseforsøk på Riksen og ett ferskforsøk på Hausken, alle med neg resultat. Satser på at en av de fire blastocystene vi har på frys etter ferskforsøk i august blir til babis!!

Sonalita - Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk - 3.FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett uke 42/43 - 4 blastocyster på frys

Melder meg inn her, snart igang med første fryseforsøk på Hausken. Har hatt to fryseforsøk på Riksen og ett ferskforsøk på Hausken, alle med neg resultat. Satser på at en av de fire blastocystene vi har på frys etter ferskforsøk i august blir til babis!!

Sonalita - Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk - 3.FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett uke 42/43 - 4 blastocyster på frys
Velkommen til oss! Jeg er bortreist så jeg får ikke oppdatert lista før jeg er hjemme i helgen med pcn min. Masse knoting å gjøre det på en gammel tlf :hilarious:

Da har jeg vært på kontroll:) noen hadde egg hadde vokst fint og noen enda små! Var litt vondere i dag, men helt levbart [emoji2]
Da er det å vente på tlf fra Porsgrunn igjen :)
Nå er det sikkert ikke så lenge igjen :) Hvor mange sprøytedager har du hatt nå? :)

Velkommen!

Vi driver også med søskenforsøk og er på 3. fryseforsøk med eksimoer fra det ferskforsøket som ble datteren vår. Håper oktober blir mpneden det klaffer for oss begge.

Back
Topp