Det har jeg ikke gjort heller![]()
Har du testet?? Ikke lenge igjen om det er tre dager til testdag
Kjenner det er lenge til fredag, så tror det blir noen tester her iløpet av uka.. symptomjakten er igang, men kjenner ikke noe enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ikke gjort heller![]()
Ja, har testa i tre dager alt. Så har ikke klart å holde meg unnaHar du testet?? Ikke lenge igjen om det er tre dager til testdag
Kjenner det er lenge til fredag, så tror det blir noen tester her iløpet av uka.. symptomjakten er igang, men kjenner ikke noe enda

Hvordan har de sett ut?Ja, har testa i tre dager alt. Så har ikke klart å holde meg unna![]()
Jeg venter på at de skal bestemme seg. Nå har de en svak strek, men vil ha den sterkere, før jeg tror på den.Hvordan har de sett ut?
Jeg begynte igår og jeg er bare 7dpo. Har så mange tester at jeg kaster dem gjerne bort
Ser jo positiv ut, men nå vet jeg ikke helt sikkert hva du har gjort med bildet som kan påvirke da..Jeg venter på at de skal bestemme seg. Nå har de en svak strek, men vil ha den sterkere, før jeg tror på den.
Tredje testen jeg tar som er sånn, denne er kanskje ett kvart hakk sterkere enn den jeg tok i går.
Gjort det svart hvitt bareSer jo positiv ut, men nå vet jeg ikke helt sikkert hva du har gjort med bildet som kan påvirke da..![]()
Skjønner hva du mener.. den var nesten litt grå egentlig
Den er blå i virkeligheten. Men vanskelig å få på bilde. De i går var mindre blå.Skjønner hva du mener.. den var nesten litt grå egentlig
Men da eeeer du jo gravidDen er blå i virkeligheten. Men vanskelig å få på bilde. De i går var mindre blå.

Nja. Vil se ann til i morgenMen da eeeer du jo gravid![]()

https://nhi.no/annonsorinnhold/instruksjonsvideoer/fertilitet/menopur/HJELP! Hvordan tar jeg menopur? Leser bruksanvisning men blir mer forvirret! Det er to fulle sprøyter og et lite glass med en hvit pille.
Hva gjør jeg?[emoji33]
Bare 3 dager siden innsett her.. så en god stund igjen tolket kan teste. Tipper jeg sprekker på 9 dpo og svir av en testHvor er du i løypa?Ikke fulgt helt med på alle merker jeg. Litt i "rugetåka", hehe.
Den der ser positiv ut ja!
Jeg begynte på rugedag 7 jeg også, det var 9 DPOBare 3 dager siden innsett her.. så en god stund igjen tolket kan teste. Tipper jeg sprekker på 9 dpo og svir av en testdu har ikke testa med graviditetstest enda du da?

Det er helt klart farge i den. Men har slitt med skyggestreker, så tror ikke helt på de tre, før jeg sitter med enda sterkere i hånda...Den der ser positiv ut ja!Ser jo farge i den også
![]()

Var det noe å se da?Jeg begynte på rugedag 7 jeg også, det var 9 DPO![]()
Jeg har bestilt pakke på billigetester.no så har 10 stk å svi av i tillegg til 2 digitale med ukeindikatorSyns clear blue med kryss er den vanskeligste av alle testene jeg har brukt til å tolke og tyde...Det er helt klart farge i den. Men har slitt med skyggestreker, så tror ikke helt på de tre, før jeg sitter med enda sterkere i hånda...![]()