Oktober 2018

Legen mente at det var ør litt gran lavt sa han? og siden vi har prøvd i 2 år med 1 MA mente han ivf var best. Hm
Et hurtig lite søk på nett sier det er helt normalt

amh-image.jpg

Foresten ikke se på babbelet nederst

Sjekker inn her til dere oktoberdamer, siden jeg dessverre har en tidlig SA/kjemisk.
Testet positivt 6 dager etter innsett av 6 dagers blasto. Begynte å blø en drøy uke senere.
Har nå 1 liten eskimo igjen fra første uttak, som jeg håper sitter. Heldigvis kan jeg begynne neste syklus, og det er jeg utrolig glad for!
Regner med innsett i slutten av oktober en gang.
Signy - søskenforsøk (har en 3-åring) - FER 2 (forsøk 1)- St. Olav -Progynova/Cyclogest

Så leit at det gikk sånn i august. Men velkommen til oss i oktober! [emoji4]

Vi var på forsamtale i dag, da ble vi henvist rett til ivf. På lang protokoll tror jeg det er. Startet på nesesprayen alt i dag! Hadde AMH på 14, usikker på hva det egentlig vil si? Spennende tid frenmover[emoji43] Så da blir det uttak og innsett i oktober alt! Wææ masse spørsmål i hodet mitt nå!

Så spennende! Kan bli litt ør av alle spørsmål, ja. [emoji6]

Jeg satte første sprøyte på meg selv! Jeg som trodde at samboeren måtte gjøre det, og jeg måtte gjøre noe anna, se en anna vei.
Men neida, satte den selv jeg :D
Litt høy på meg selv enda, på femte timen :hilarious::oops:

Jeg satte første sprøyte på meg selv! Jeg som trodde at samboeren måtte gjøre det, og jeg måtte gjøre noe anna, se en anna vei.
Gikk lett som en lek sant? ;)

Hvilket tidspunkt måtte du gjøre det på? Gruer meg litt til den biten [emoji43]

Gikk lett som en lek sant? ;)

Det gikk veldig, veldig bra det. Var ikke vondt. Verste var vel å stikke seg selv egentlig :)
Men da hodet skjønte at det ikke var vondt, så gikk det så fint :)

Hvilket tidspunkt måtte du gjøre det på? Gruer meg litt til den biten [emoji43]

Jeg kan velge selv, men valgte å ta den samtidig med sprayen, klokka 18.00. Da har jeg +-2 timer på meg for å sette den.
Så om noe kommer i veien kan jeg sette den 16.00 og 20.00 også. Men satser på 18.00 hver dag fremover :)

Jeg har grua meg i flere år til disse sprøytene. Visste alt i 2011-2012 at IVF ble veien og gå.
Så dette var godt å få gjort :)

Hehe, så tøff du er! Og spennende at du er i gang med sprøter, da er liksom nok en liten milepæl tilbakelagt.

Var skikkelig stolt av meg selv når jeg begynte å stikke meg selv jeg også, husker jeg. Var nesten verre når samboer skulle gjøre det, for han nølte sånn. [emoji23]

Persillebrille - B1 - IVF #1 - Porsgrunn - Synarela og Menopure - Innsett uke 42

Jeg kan velge selv, men valgte å ta den samtidig med sprayen, klokka 18.00. Da har jeg +-2 timer på meg for å sette den.
Så om noe kommer i veien kan jeg sette den 16.00 og 20.00 også. Men satser på 18.00 hver dag fremover :)

Jeg har grua meg i flere år til disse sprøytene. Visste alt i 2011-2012 at IVF ble veien og gå.
Så dette var godt å få gjort :)
Hehe, så tøff du er! Og spennende at du er i gang med sprøter, da er liksom nok en liten milepæl tilbakelagt.

Var skikkelig stolt av meg selv når jeg begynte å stikke meg selv jeg også, husker jeg. Var nesten verre når samboer skulle gjøre det, for han nølte sånn. [emoji23]
kjenner meg godt igjen i det der... satt og hylte i en halvtime før jeg turte å stikke første gangen, mannen kom hjem fra jobb klar for å stikke meg... i det han kom inn døra fikk jeg panikk over å la han stikke så da stakk jeg selv :hilarious:
tok også stimulerende på samme tid som den andre sprøyta måtte settes, da slapp jeg to forskjellige tidspunkt.
men nå sist lot jeg en venninne stikke ovitrelle, hun hadde så voldsomt lyst, DA følte jeg meg tøff, jeg HATER at andre skal stikke meg med noe som helst:nailbiting:

4. dagen på Estradot, og det begynner å merkes. I går måtte jeg bare gå unna midt i matpakkelaginga, for ble så kvalm av lukten av brød (?!). Like kvalm i dag.

Og det herlige, beksvarte humøret er også på full fart inn. Mine første ord i morges var kjefting på samboeren for noe rydde-greier. Han bare «jah, god morgen til deg også». Måtte prøve å være litt rasjonell og hyggelig da, selv om jeg hadde mest lyst til å hyle.

Aaargh, jeg HATER østrogen-tilskudd! Jeg skifter totalt personlighet på de greiene der. [emoji28]

Målet er å slippe så mye sykefravær denne runden, for prøver å nå den 26-ukersgrensa for opparbeiding av nye rettigheter (var sykemeldt lenge i vår pga andre forhold). Har bestemt meg for å ta det uke for uke, og i dag kan jeg tikke av for den første uka gjennomført. Så det er jo et lysglimt! [emoji4]

Jeg visste at samboeren min ville gjøre det, om jeg ikke gjorde det. Men var greit å prøve selv først, og det gikk jo helt perfekt det :)

Hva gjør man ikke for denne drømmen her :) Det er ikke reint lite :)

kjenner meg godt igjen i det der... satt og hylte i en halvtime før jeg turte å stikke første gangen, mannen kom hjem fra jobb klar for å stikke meg... i det han kom inn døra fikk jeg panikk over å la han stikke så da stakk jeg selv :hilarious:
tok også stimulerende på samme tid som den andre sprøyta måtte settes, da slapp jeg to forskjellige tidspunkt.
men nå sist lot jeg en venninne stikke ovitrelle, hun hadde så voldsomt lyst, DA følte jeg meg tøff, jeg HATER at andre skal stikke meg med noe som helst:nailbiting:

Tror ikke jeg hadde latt noen venninne stikke, det hadde sittet laaaangt inne kjenner jeg :)
Men samboeren hadde nok fått lov.

Tror jeg brukte tre minutter på å manne meg opp i går, også stakk jeg bare. Så for meg en halvtime med tårer i øya jeg også, men neida. Jammen så stakk jeg bare. Og NULL vondt!

Tror ikke jeg hadde latt noen venninne stikke, det hadde sittet laaaangt inne kjenner jeg :)
Men samboeren hadde nok fått lov.

Tror jeg brukte tre minutter på å manne meg opp i går, også stakk jeg bare. Så for meg en halvtime med tårer i øya jeg også, men neida. Jammen så stakk jeg bare. Og NULL vondt!
hun hadde sett instruksjons-videoen flere ganger før hun fikk lov :hilarious:

hun hadde sett instruksjons-videoen flere ganger før hun fikk lov :hilarious:

Det skjønner jeg, hadde jeg og vist mange ganger først. Hjelpes, skummelt nok med disse sprøytene. Så hadde neppe sluppet noen til dem.

Back
Topp