Oktober 2018

Det er det for oss også. Vi har bare to barnerom også, de er så trange fra før, så ikke plass til mer enn maks ei seng :angelic:
Men både mamma og pappa har tre barn (meg+ to andre) så alltid sett for meg tre... Men to er greit det også.
En av gangen :)

Jeg er i gang med nesespray :D

Skikkelig tyvstart! Her er vi ikke engang i september og du har åpnet oktober :hilarious:

Jaaa, haha :smug::angelic:
Skikkelig og det... :hilarious:
Men har en følelse av at innsett havner i oktober. Så er jo på en måte tilhørende her og :hilarious:

Da har jeg hentet ut Estradot. Har ikke stålkontroll på syklusen lenger, men trooor jeg har hatt EL basert på litt ømme bryster og litt uren hud. Hvis kvalmen kommer ila et par dager nå så er det et ganske sikkert (og plagsomt) pms-tegn. Er på syklusdag 17 i dag, så da bør vi ligge greit i rute til oppstart på Estradot i uke 37. Kanskje det til og med blir litt før!

Oktober nærmer seg nå, damer! Hvordan går det med dere?

Da har jeg hentet ut Estradot. Har ikke stålkontroll på syklusen lenger, men trooor jeg har hatt EL basert på litt ømme bryster og litt uren hud. Hvis kvalmen kommer ila et par dager nå så er det et ganske sikkert (og plagsomt) pms-tegn. Er på syklusdag 17 i dag, så da bør vi ligge greit i rute til oppstart på Estradot i uke 37. Kanskje det til og med blir litt før!

Vi ligger ganske likt, regner med begynne uke 37/38 jeg også, men jeg henter ikke ut noe før rett før denne gangen:p

Det nærmer seg nå ja [emoji1376][emoji5] og skikkelig for din del da. Ikke så alt for lenge til uke 37!
Jeg venter på at neste mens skal komme slik at jeg kan teste etter eggløsning for innsett av blasto i naturlig syklus i uke 40. Venter mens ca.14.sept. «ventevente»
Denne ventetiden... bare vi (vi IVF’ere) vet hvordan det føles [emoji173]️

Last edited:
Det nærmer seg nå ja [emoji1376][emoji5] og skikkelig for din del da. Ikke så alt for lenge til uke 37!
Jeg venter på at neste mens skal komme slik at jeg kan teste etter eggløsning for innsett av blasto i naturlig syklus i uke 40. Venter mens ca.14.sept. «ventevente»
Denne ventetiden... bare vi (vi IVF’ere) vet hvordan det føles [emoji173]️
Blir det første frys i naturlig syklus på deg, eller har du vært gjennom det før? Må være litt nervepirrende med den testinga.

Blir det første frys i naturlig syklus på deg, eller har du vært gjennom det før? Må være litt nervepirrende med den testinga.
Det blir vårt første fryseforsøk ja. Hadde en runde (tesa/icsi) i mai/juni, med MA (5+2) i juli. Spent på den testingen ja.. Eller, egentlig mest spent på hvilke ukedag eggløsning faller på, ettersom forsøket blir avbrutt hvis innsett faller på en lørdag/søndag. Det er en dose nervepirrende [emoji854][emoji173]️ men.. det får jo bare skje når det skjer. Ikke stort jeg får påvirket [emoji271]

Last edited:
Jeg har nok innsett kanskje første uka. Eller slutten av siste i september. Så føler jeg hører litt til her.
Jeg har bare henta ut spray og klexane som jeg fikk på blå resept, og siden jeg har frikort så ble den gratis :D Skal hente ut hormon sprøyter til uka :)

Det blir vårt første fryseforsøk ja. Hadde en runde (tesa/icsi) i mai/juni, med MA (5+2) i juli. Spent på den testingen ja.. Eller, egentlig mest spent på hvilke ukedag eggløsning faller på, ettersom forsøket blir avbrutt hvis innsett faller på en lørdag/søndag. Det er en dose nervepirrende [emoji854][emoji173]️ men.. det får jo bare skje når det skjer. Ikke stort jeg får påvirket [emoji271]
sånnsett er jeg utrolig glad jeg har styrt syklus, for syklusen min kan være en skikkelig heks, som regel har jeg el på tirsdager og plutselig tar den en helomvending og flytter både eggløsning og luthealfase .. så samtidig som jeg er misfornøyd med styrt syklus og alle kostnadene med medisiner føler jeg meg tryggere fordi da blir det innsett nesten uansett.. eneste som påvirker det er om ikke pillene klarer stoppe eggløsningen.

sånnsett er jeg utrolig glad jeg har styrt syklus, for syklusen min kan være en skikkelig heks, som regel har jeg el på tirsdager og plutselig tar den en helomvending og flytter både eggløsning og luthealfase .. så samtidig som jeg er misfornøyd med styrt syklus og alle kostnadene med medisiner føler jeg meg tryggere fordi da blir det innsett nesten uansett.. eneste som påvirker det er om ikke pillene klarer stoppe eggløsningen.

Ser den!
Men er godt å ha en medisinfri kropp igjen også kjenner jeg. Fordeler og ulemper ved de fleste utfall på disse tingene. Og vi er jo så forskjellige.
Får håpe det klaffer for oss alle, og at sommeren 2019 blir fylt med mye godt [emoji169]

Jeg har bare henta ut spray og klexane som jeg fikk på blå resept, og siden jeg har frikort så ble den gratis :D Skal hente ut hormon sprøyter til uka :)

Blå resept har jeg gratis jeg, uten frikort. Siden jeg er honnør. Hva er Klexane for? :)
Det har jeg ikke hørt om enda i denne jungelen her.

Heihei girls, da hopper jeg over hit fra August. Testet negativt etter tredje og siste frys på 1 IVF i dag og fikk heldigvis kjøre rett på med nytt fersk på risken. Utrolig herlig at det nå ikke er noe kø og venting der etter å ha brukt et helt år på fire innsett på første forsøk.

Har ikke fått behandlingsplan enda så vet ikke hvilke medisiner men skal ha lang protokoll.

TipsiM - IVF #2 - 1. barn - Riksen - 35år - Endo - Lang protokoll- Uttak uke 43

Blå resept har jeg gratis jeg, uten frikort. Siden jeg er honnør. Hva er Klexane for? :)
Det har jeg ikke hørt om enda i denne jungelen her.
Klexane er blodfortynnende sprøyter.

Vi prøver igjen..

Bringebærpudding - B1 - 2ICSI/1FER/4INNSETT - naturlig syklus - Porsgrunn

Back
Topp