Klexane er blodfortynnende sprøyter.
Aha

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klexane er blodfortynnende sprøyter.

Ja, bra du klarer å tenke sånn - at det blir som det blir!Det blir vårt første fryseforsøk ja. Hadde en runde (tesa/icsi) i mai/juni, med MA (5+2) i juli. Spent på den testingen ja.. Eller, egentlig mest spent på hvilke ukedag eggløsning faller på, ettersom forsøket blir avbrutt hvis innsett faller på en lørdag/søndag. Det er en dose nervepirrende [emoji854][emoji173]️ men.. det får jo bare skje når det skjer. Ikke stort jeg får påvirket [emoji271]
Så leit at det ikke gikk i august, men så godt at du får gå rett på! Ventinga er til å bli gal av i dette gamet, så godt når det går litt på skinner.Heihei girls, da hopper jeg over hit fra August. Testet negativt etter tredje og siste frys på 1 IVF i dag og fikk heldigvis kjøre rett på med nytt fersk på risken. Utrolig herlig at det nå ikke er noe kø og venting der etter å ha brukt et helt år på fire innsett på første forsøk.
Har ikke fått behandlingsplan enda så vet ikke hvilke medisiner men skal ha lang protokoll.
TipsiM - IVF #2 - 1. barn - Riksen - 35år - Endo - Lang protokoll- Uttak uke 43
Uff, leit at det måtte bli ny runde på deg. Men velkommen til oktober, håper dette blir måneden hvor det lykkes!Vi prøver igjen..
Bringebærpudding - B1 - 2ICSI/1FER/4INNSETT - naturlig syklus - Porsgrunn
Bra med bumping!Jeg bumper oss bare litt sånn at vi ikke forsvinner helt, kanskje vi får noen nye venner snart![]()
Jeg og, tror jeg starter med piller enten neste søndag eller mandagrn etterBra med bumping!
Her tipper jeg at jeg vil være igang innen en uke. Begynner å gru-glede meg skikkelig!
Det var visst ikke bare litt styr å få ta kontroller hjemme nei.
Men fikk til til slutt
Så da slipper jeg fire fly med mellomlandinger for ti minutter på st.olavs den 28.
Spraystart om 2 uker her[emoji4] Venter fremdeles på papirer på ny protokoll og vurderer å ringe i dag eller i morgen om ikke de dukker opp i posten. Blir det likt som sist vurderer jeg å bytte til Hausken denne runden. Stoler ikke helt på at samme oppskrift skal gjøre susen etter fire mislykkede innsett i forrige runde[emoji85][emoji15]
Får du gå rett på fryseforsøk? Hadde også totalfrys pga overstimulering, 22 egg ut og 6 blastoer på frys. Måtte vente to blødninger..Da hopper jeg inn her fra september. Hadde uttak på tirsdag denne uka men det ble avbrutt og totalfrys pga veldig overstimulert. Vet ikke enda hvor mange på frys men de sa iallefall 14. Fikk ut 24 egg til sammen. Har en sønn født i -15 fra før som ble til av et frossent egg på første uttak. Hadde ett uttak også i fjor men ingen barn av det. Ble stimulert med gonal f, fostimon og orgalutran. Tilhører UNN Tromsø.
Da hopper jeg inn her fra september. Hadde uttak på tirsdag denne uka men det ble avbrutt og totalfrys pga veldig overstimulert. Vet ikke enda hvor mange på frys men de sa iallefall 14. Fikk ut 24 egg til sammen. Har en sønn født i -15 fra før som ble til av et frossent egg på første uttak. Hadde ett uttak også i fjor men ingen barn av det. Ble stimulert med gonal f, fostimon og orgalutran. Tilhører UNN Tromsø.
Jeg spurte i dag hvor lenge måtte vente og de sa jeg skulle melde meg ved neste mens. Har også hørt andre sagt de måtte vente 2 blødninger. Hvor tilhører du?Får du gå rett på fryseforsøk? Hadde også totalfrys pga overstimulering, 22 egg ut og 6 blastoer på frys. Måtte vente to blødninger..![]()
Takk[emoji4]Velkommen hit[emoji1305][emoji846] 14 er jo virkelig bra[emoji1319]
St.olavs, sogner egentlig til unn men vi valgte bruke fritt sykehusvalg, noe de griller oss for nåJeg spurte i dag hvor lenge måtte vente og de sa jeg skulle melde meg ved neste mens. Har også hørt andre sagt de måtte vente 2 blødninger. Hvor tilhører du?

Ja fikk beskjed om en blødning mellom[emoji4]okei, hva mener du? Hvem griller dere??St.olavs, sogner egentlig til unn men vi valgte bruke fritt sykehusvalg, noe de griller oss for nå
Men ja, jeg skulle ringe inn første mens, så planla de fryseforsøk for neste mens, begynner på medisiner på dag 1.
Har du forresten noe du vil ha med i lista på hovedinnlegget?![]()
Utgiftene for å bruke fritt sykehusvalgJa fikk beskjed om en blødning mellom[emoji4]okei, hva mener du? Hvem griller dere??
Du kan skrive barn nr to, fryseforsøk, unn tromsø. Vet ikke medisiner enda da.
vi har betalt sikkert 5000 i egenandel bare på fly til nåÅåå ja sånn sett...kjedelig! Men er det fritt sykehusvalg så er det jo det. Skjønner ikke hvorfor krangle på det.Utgiftene for å bruke fritt sykehusvalgvi har betalt sikkert 5000 i egenandel bare på fly til nå