Oktober 2018

Det har jeg om dagen og. Hadde mange på få dager, men har jevna seg ut nå :)
Skikkelig ille når de kommer.

Du går på medisiner nå?

Har ikke vært ille her enda, svetter ikke. Ja gått på synarella siden onsdag :)

Har ikke vært ille her enda, svetter ikke. Ja gått på synarella siden onsdag :)

Kom rundt da på meg også :) Men hjalp da jeg skulle gå ned på halv dose, da gikk de over :)
Veldig godt å bli kvitt dem. Men er heldigvis ikke de verste bivirkningen å få det.

Kom rundt da på meg også :) Men hjalp da jeg skulle gå ned på halv dose, da gikk de over :)
Veldig godt å bli kvitt dem. Men er heldigvis ikke de verste bivirkningen å få det.

Nei er enig det, det var ikke spesielt plagsomt per nå. Litt morsomt å kjenne at noe skjer med kroppen også.

Nei er enig det, det var ikke spesielt plagsomt per nå. Litt morsomt å kjenne at noe skjer med kroppen også.
Veldig greit å kjennte litt, når man går på medisinene.
Nå kjenner jeg bare mensmurringer. Og ikke noe annet. Er litt mer sliten, og trenger litt mer søvn.
Men ellers ingenting. Venta på masse bivirkninger jeg, og har ikke kjent nesten noen, siden sprøytestart :wideyed:

Jeg er litt midt mellom september og oktober i gruppe. Siden jeg har det meste i september, med kanskje innsett og testdag i oktober.

I morgen har jeg første kontroll på sprøyter. Setter min 6. i kveld. Er så spent jeg. Blir en lang dag i Oslo, på grunn av blodprøver først og alt det der. Er så spent på når uttak blir. Kanskje allerede på fredagen, eller til uka en gang.

Hopper innom her og sier hei. Siden mannen sine sperm resultater var lave og eneste utvei er ivf. Sitter bare å prøver å leser innlegg og prøver å finne svar på mine 1 mill spm. Skal ha ny time på fredag. Krysser fingrene for å få starte neste syklus. Har eggløsning denne uka. Går privat...noen har peiling på hvor fort de starter? Gruer meg til å tilsette kroppen full av hormoner då jeg ikke takler p piller en gang.

Hopper innom her og sier hei. Siden mannen sine sperm resultater var lave og eneste utvei er ivf. Sitter bare å prøver å leser innlegg og prøver å finne svar på mine 1 mill spm. Skal ha ny time på fredag. Krysser fingrene for å få starte neste syklus. Har eggløsning denne uka. Går privat...noen har peiling på hvor fort de starter? Gruer meg til å tilsette kroppen full av hormoner då jeg ikke takler p piller en gang.
Hvis du går privat kan dere nok starte med en gang du får mens :happy:
Er veldig annerledes med disse hormonene enn ppiller altså, og du går bare på dem i noen uker, så det der ordner seg!
Vil du ha med noe info slik det står i første innlegget?
Eks pp, hvilket barn dere prøver på, ivf/icsi (mikroinjeksjon, ved dårlig spermkvalitet gjør man oftest det) osv osv?

Hvis du går privat kan dere nok starte med en gang du får mens :happy:
Er veldig annerledes med disse hormonene enn ppiller altså, og du går bare på dem i noen uker, så det der ordner seg!
Vil du ha med noe info slik det står i første innlegget?
Eks pp, hvilket barn dere prøver på, ivf/icsi (mikroinjeksjon, ved dårlig spermkvalitet gjør man oftest det) osv osv?
Ja det vil jeg.

Lavendel81-B1-( prøver på første barn sammen)- første forsøk- ivf/icsi- medicus stavanger- 37år

Vet ikke medisiner enda

Jeg trodde det var fint med styrt syklus, men jeg har virkelig ingen energi av disse pillene. Er nogenlunde det samme som ppiller og jeg tar tre daglig.. :dead:
Greit at jeg har mye menssmerter og tar morfin, som gjør at jeg må sove litt, men igår måtte jeg gå og legge meg igjen kl 16, da hadde jeg vært oppe i.. fire timer? Jeg var så utrolig trøtt, vanligvis klarer jeg helt fint å ligge på senga og trykke på tlf og pc, men jeg har sovnet med fingeren på skjermene flere ganger til nå :wideyed:

Enig med @tigerbaby. P-piller og disse medisinene trenger ikke gi samme bivirkninger. Jeg sleit veldig med p-piller, og gruet meg også fælt til disse hormonene, men ble positivt overrasket. Hadde fint få bivirkninger. Ingen som plaget meg i hvert fall. Kun litt vanskeligheter med temp.regulering.
Blir spennende til fredag da! Masse lykke til [emoji173]️

Jeg tålte også p-piller dårlig, gråt mye og var veldig ute av meg selv.
Slutta da jeg begynte prøvinga som 18 åring. Så husker ikke så mye av det.

Jeg tålte også p-piller dårlig, gråt mye og var veldig ute av meg selv.
Slutta da jeg begynte prøvinga som 18 åring. Så husker ikke så mye av det.
Føler at jeg er i 3.person hele tiden nå :banghead: håper bare dette funker altså!

Føler at jeg er i 3.person hele tiden nå :banghead: håper bare dette funker altså!
Merker ikke en dritt jeg! :hilarious:
Har grua meg skikkelig, og forberedt samboeren på at jeg kom til å hyle og grine og være helt tverr...
Han merker ikke forskjell, jeg merker ikke forskjell. Alt er som før. Bare murringer.
Føler meg nesten litt snytt :rolleyes::hilarious:

Merker ikke en dritt jeg! :hilarious:
Har grua meg skikkelig, og forberedt samboeren på at jeg kom til å hyle og grine og være helt tverr...
Han merker ikke forskjell, jeg merker ikke forskjell. Alt er som før. Bare murringer.
Føler meg nesten litt snytt :rolleyes::hilarious:
Merket ikke noe på sprøyter eller lutinus.. men dette her..! Blæh.

Merket ikke noe på sprøyter eller lutinus.. men dette her..! Blæh.

Er det medisiner til fryseforsøket du tar nå?
Jeg skal ta Crinone jeg, men det var mest fordi jeg har igjen etter rundene med Clomifeen (Pergotime erstatning).
Men det heller merka jeg ingenting av... Venta meg liksom å merke en del jeg.
Ikke vondt i hodet eller noenting :hilarious:

Er det medisiner til fryseforsøket du tar nå?
Jeg skal ta Crinone jeg, men det var mest fordi jeg har igjen etter rundene med Clomifeen (Pergotime erstatning).
Men det heller merka jeg ingenting av... Venta meg liksom å merke en del jeg.
Ikke vondt i hodet eller noenting :hilarious:
Ja.. østrogenpiller, 3 ganger daglig, samme dose østrogen som i ppiller pr tablett.
Begynner med cyclogest før innsett..

Ja.. østrogenpiller, 3 ganger daglig, samme dose østrogen som i ppiller pr tablett.
Begynner med cyclogest før innsett..

Ai ai ai, da kan det fort hende at jeg dreper alt levende i huset, om jeg må på de der :hilarious::hungover:
Men håper på å slippe det, men jeg er realist også. Lov å håpe, men være realist samtidig.

Ai ai ai, da kan det fort hende at jeg dreper alt levende i huset, om jeg må på de der :hilarious::hungover:
Men håper på å slippe det, men jeg er realist også. Lov å håpe, men være realist samtidig.
Har heldigvis allerede sendt inn papirene til klinikken såååe... det gjør ikke noe om jeg tar knerten på mannen :hilarious::hilarious:
neidaa. Joda :cat:

Back
Topp