Oktober 2018

Har heldigvis allerede sendt inn papirene til klinikken såååe... det gjør ikke noe om jeg tar knerten på mannen :hilarious::hilarious:
neidaa. Joda :cat:
:hilarious:
Disse gubbelura må bare henge på dem :hilarious::p

Enig med @tigerbaby. P-piller og disse medisinene trenger ikke gi samme bivirkninger. Jeg sleit veldig med p-piller, og gruet meg også fælt til disse hormonene, men ble positivt overrasket. Hadde fint få bivirkninger. Ingen som plaget meg i hvert fall. Kun litt vanskeligheter med temp.regulering.
Blir spennende til fredag da! Masse lykke til [emoji173]️
Krysser fingrene for få bivirkninger :) Jeg som har hatt kobberspiral i mange år for å unngå alt som heter hormoner!! Men jeg håpet jeg ikke trengte ta så mye tilskudd då alle mine hormon nivåer er fine. Kun til modning av flere egg. Kjenner samtidig at det er frustrerende å ta ivf når jeg vet kroppen min er helt ok. Med sønnen jeg har nå (annen mann) ble jeg gravid lett...var 20 då. Men stakkars mannen min nå...han ble så stressa av nyhetene igår at han hev seg rett i whiskey flaska og vært helt knust. Men heldigvis litt bedre humør etter jeg så ja til ivf og moren hans overførte penger.

Jeg har jo verdens verste jobb å bli satt på hormoner da. Sett for nok av scenarioer der jeg blir super hormonell og skal på jobb. Er ungdomsskole lærer og har ca 30 fjortiser!!!

Hei. Etter et raskt google søk havnet jeg i denne tråden. Vi har forsøk på Hausken nå i september og oktober. Gleder meg til å følge dere å veien!

Her er info om meg:

Viktoria85 - Barn nr. 3 (første (7 år) med icsi, andre (4 år) med frys fra første uttak) - ICSI pga dårlig sædkvalitet - Hausken - Gonal F og etterhvert Orgalutran - Uttak i uke 40

Gruer meg til å gå gjennom hele prosessen på nytt igjen, men jeg ønsker meg flere barn så da er det ingen vei utenom. Det er 7, 5 år siden forrige egguttak (offentlig forsøk på Riksen). Syns det var ganske vondt da, så er spent på hvordan det blir denne gangen.

Jeg startet på Gonal F i dag. Ultralyd av eggstokker og livmorslimhinnen på onsdag i neste uke. Blir spennende!

Håper dere får en god natt :)

Hei. Etter et raskt google søk havnet jeg i denne tråden. Vi har forsøk på Hausken nå i september og oktober. Gleder meg til å følge dere å veien!

Her er info om meg:

Viktoria85 - Barn nr. 3 (første (7 år) med icsi, andre (4 år) med frys fra første uttak) - ICSI pga dårlig sædkvalitet - Hausken - Gonal F og etterhvert Orgalutran - Uttak i uke 40

Gruer meg til å gå gjennom hele prosessen på nytt igjen, men jeg ønsker meg flere barn så da er det ingen vei utenom. Det er 7, 5 år siden forrige egguttak (offentlig forsøk på Riksen). Syns det var ganske vondt da, så er spent på hvordan det blir denne gangen.

Jeg startet på Gonal F i dag. Ultralyd av eggstokker og livmorslimhinnen på onsdag i neste uke. Blir spennende!

Ååh så spennende!! Jeg ønsker meg også tre barn så jeg blir nok å tilhøre assistert i en del år gitt.
Har skrevet deg på lista.

Her er info om meg:

Velkommen skal du være og masse lykke til :)

Møte imorgen for å planlegge 1 ivf forsøk....masse tanker og smule nervøs....nå skal det bli lett å sove

Vi var så spente første gang at det var helt sprøtt! Krysser fingrene for kjapp oppastart!
Håper også på d :). Kjenner eggløsning på gang her...Så måtte legge inn aksjer bare i tilfelle. Hørt større sjans etter spyling... må jo ha litt håp på å få det naturlig for d.

Jeg har kanskje ikke oppdatert her. Men kontrollen på Riksen på onsdag viste akkurat passe med egg, helt normalt, men bare 6-9 mm i størrelse på egga enda. Så større dose, fra 125 iE, til 200 iE med Gonal-F til lørdag, og ny kontroll lørdag (i morgen) klokka 9.00. Det var den sovinga i morgen :rolleyes:

Sååå spent på om de har vokst til i morgen. Men vet ikke noe mer om når uttak blir, får kanskje vite det i morgen.
Men har en følelse av at jeg trenger flere dager og en kontroll til.

Jeg har kanskje ikke oppdatert her. Men kontrollen på Riksen på onsdag viste akkurat passe med egg, helt normalt, men bare 6-9 mm i størrelse på egga enda. Så større dose, fra 125 iE, til 200 iE med Gonal-F til lørdag, og ny kontroll lørdag (i morgen) klokka 9.00. Det var den sovinga i morgen :rolleyes:

Sååå spent på om de har vokst til i morgen. Men vet ikke noe mer om når uttak blir, får kanskje vite det i morgen.
Men har en følelse av at jeg trenger flere dager og en kontroll til.
Krysser fingrene :)

Møte imorgen for å planlegge 1 ivf forsøk....masse tanker og smule nervøs....nå skal det bli lett å sove

Lykke til i dag. Det går så fint [emoji5][emoji173]️

Back
Topp