Har heldigvis allerede sendt inn papirene til klinikken såååe... det gjør ikke noe om jeg tar knerten på mannen
neidaa. Joda![]()
Disse gubbelura må bare henge på dem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har heldigvis allerede sendt inn papirene til klinikken såååe... det gjør ikke noe om jeg tar knerten på mannen
neidaa. Joda![]()

Krysser fingrene for få bivirkningerEnig med @tigerbaby. P-piller og disse medisinene trenger ikke gi samme bivirkninger. Jeg sleit veldig med p-piller, og gruet meg også fælt til disse hormonene, men ble positivt overrasket. Hadde fint få bivirkninger. Ingen som plaget meg i hvert fall. Kun litt vanskeligheter med temp.regulering.
Blir spennende til fredag da! Masse lykke til [emoji173]️
Ååh så spennende!! Jeg ønsker meg også tre barn så jeg blir nok å tilhøre assistert i en del år gitt.Hei. Etter et raskt google søk havnet jeg i denne tråden. Vi har forsøk på Hausken nå i september og oktober. Gleder meg til å følge dere å veien!
Her er info om meg:
Viktoria85 - Barn nr. 3 (første (7 år) med icsi, andre (4 år) med frys fra første uttak) - ICSI pga dårlig sædkvalitet - Hausken - Gonal F og etterhvert Orgalutran - Uttak i uke 40
Gruer meg til å gå gjennom hele prosessen på nytt igjen, men jeg ønsker meg flere barn så da er det ingen vei utenom. Det er 7, 5 år siden forrige egguttak (offentlig forsøk på Riksen). Syns det var ganske vondt da, så er spent på hvordan det blir denne gangen.
Jeg startet på Gonal F i dag. Ultralyd av eggstokker og livmorslimhinnen på onsdag i neste uke. Blir spennende!
Håper dere får en god natt![]()
Ååh så spennende!! Jeg ønsker meg også tre barn så jeg blir nok å tilhøre assistert i en del år gitt.
Har skrevet deg på lista.
Velkommen skal du være og masse lykke tilHei. Etter et raskt google søk havnet jeg i denne tråden. Vi har forsøk på Hausken nå i september og oktober. Gleder meg til å følge dere å veien!
Her er info om meg:
Viktoria85 - Barn nr. 3 (første (7 år) med icsi, andre (4 år) med frys fra første uttak) - ICSI pga dårlig sædkvalitet - Hausken - Gonal F og etterhvert Orgalutran - Uttak i uke 40
Gruer meg til å gå gjennom hele prosessen på nytt igjen, men jeg ønsker meg flere barn så da er det ingen vei utenom. Det er 7, 5 år siden forrige egguttak (offentlig forsøk på Riksen). Syns det var ganske vondt da, så er spent på hvordan det blir denne gangen.
Jeg startet på Gonal F i dag. Ultralyd av eggstokker og livmorslimhinnen på onsdag i neste uke. Blir spennende!
Håper dere får en god natt![]()
Det går helt fintMøte imorgen for å planlegge 1 ivf forsøk....masse tanker og smule nervøs....nå skal det bli lett å sove

TakkDet går helt fint![]()
Vi var så spente første gang at det var helt sprøtt! Krysser fingrene for kjapp oppastart!Takk![]()
Håper også på dVi var så spente første gang at det var helt sprøtt! Krysser fingrene for kjapp oppastart!
Krysser fingreneJeg har kanskje ikke oppdatert her. Men kontrollen på Riksen på onsdag viste akkurat passe med egg, helt normalt, men bare 6-9 mm i størrelse på egga enda. Så større dose, fra 125 iE, til 200 iE med Gonal-F til lørdag, og ny kontroll lørdag (i morgen) klokka 9.00. Det var den sovinga i morgen
Sååå spent på om de har vokst til i morgen. Men vet ikke noe mer om når uttak blir, får kanskje vite det i morgen.
Men har en følelse av at jeg trenger flere dager og en kontroll til.
TakkKrysser fingrene![]()
Møte imorgen for å planlegge 1 ivf forsøk....masse tanker og smule nervøs....nå skal det bli lett å sove
Masse lykke til i dagMøte imorgen for å planlegge 1 ivf forsøk....masse tanker og smule nervøs....nå skal det bli lett å sove
Tusen takkMasse lykke til i dag![]()
Tusen takkLykke til i dag. Det går så fint [emoji5][emoji173]️