Et hurtig lite søk på nett sier det er helt normaltLegen mente at det var ør litt gran lavt sa han? og siden vi har prøvd i 2 år med 1 MA mente han ivf var best. Hm
Foresten ikke se på babbelet nederst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et hurtig lite søk på nett sier det er helt normaltLegen mente at det var ør litt gran lavt sa han? og siden vi har prøvd i 2 år med 1 MA mente han ivf var best. Hm
Et hurtig lite søk på nett sier det er helt normalt
Vis vedlegget 274617
Foresten ikke se på babbelet nederst
Rosalia - 32 - B1 - IVF - Posgrunn - Lang protokoll Synarela start uke 36 ,deretter Menopur - utakk uke 41, innsett uke 42
Sjekker inn her til dere oktoberdamer, siden jeg dessverre har en tidlig SA/kjemisk.
Testet positivt 6 dager etter innsett av 6 dagers blasto. Begynte å blø en drøy uke senere.
Har nå 1 liten eskimo igjen fra første uttak, som jeg håper sitter. Heldigvis kan jeg begynne neste syklus, og det er jeg utrolig glad for!
Regner med innsett i slutten av oktober en gang.
Signy - søskenforsøk (har en 3-åring) - FER 2 (forsøk 1)- St. Olav -Progynova/Cyclogest
Vi var på forsamtale i dag, da ble vi henvist rett til ivf. På lang protokoll tror jeg det er. Startet på nesesprayen alt i dag! Hadde AMH på 14, usikker på hva det egentlig vil si? Spennende tid frenmover[emoji43] Så da blir det uttak og innsett i oktober alt! Wææ masse spørsmål i hodet mitt nå!

Gikk lett som en lek sant?Jeg satte første sprøyte på meg selv! Jeg som trodde at samboeren måtte gjøre det, og jeg måtte gjøre noe anna, se en anna vei.
Men neida, satte den selv jeg
Litt høy på meg selv enda, på femte timen![]()
Jeg satte første sprøyte på meg selv! Jeg som trodde at samboeren måtte gjøre det, og jeg måtte gjøre noe anna, se en anna vei.
Men neida, satte den selv jeg![]()
Gikk lett som en lek sant?![]()
Hvilket tidspunkt måtte du gjøre det på? Gruer meg litt til den biten [emoji43]
Jeg satte første sprøyte på meg selv! Jeg som trodde at samboeren måtte gjøre det, og jeg måtte gjøre noe anna, se en anna vei.
Men neida, satte den selv jeg![]()
Jeg kan velge selv, men valgte å ta den samtidig med sprayen, klokka 18.00. Da har jeg +-2 timer på meg for å sette den.
Så om noe kommer i veien kan jeg sette den 16.00 og 20.00 også. Men satser på 18.00 hver dag fremover
Jeg har grua meg i flere år til disse sprøytene. Visste alt i 2011-2012 at IVF ble veien og gå.
Så dette var godt å få gjort![]()
kjenner meg godt igjen i det der... satt og hylte i en halvtime før jeg turte å stikke første gangen, mannen kom hjem fra jobb klar for å stikke meg... i det han kom inn døra fikk jeg panikk over å la han stikke så da stakk jeg selvHehe, så tøff du er! Og spennende at du er i gang med sprøter, da er liksom nok en liten milepæl tilbakelagt.
Var skikkelig stolt av meg selv når jeg begynte å stikke meg selv jeg også, husker jeg. Var nesten verre når samboer skulle gjøre det, for han nølte sånn. [emoji23]

neimen kommer du inn til oss her, så spennende! håper du er heldig på første forsøkPersillebrille - B1 - IVF #1 - Porsgrunn - Synarela og Menopure - Innsett uke 42

Hehe, så tøff du er! Og spennende at du er i gang med sprøter, da er liksom nok en liten milepæl tilbakelagt.
Var skikkelig stolt av meg selv når jeg begynte å stikke meg selv jeg også, husker jeg. Var nesten verre når samboer skulle gjøre det, for han nølte sånn. [emoji23]
kjenner meg godt igjen i det der... satt og hylte i en halvtime før jeg turte å stikke første gangen, mannen kom hjem fra jobb klar for å stikke meg... i det han kom inn døra fikk jeg panikk over å la han stikke så da stakk jeg selv
tok også stimulerende på samme tid som den andre sprøyta måtte settes, da slapp jeg to forskjellige tidspunkt.
men nå sist lot jeg en venninne stikke ovitrelle, hun hadde så voldsomt lyst, DA følte jeg meg tøff, jeg HATER at andre skal stikke meg med noe som helst![]()
hun hadde sett instruksjons-videoen flere ganger før hun fikk lovTror ikke jeg hadde latt noen venninne stikke, det hadde sittet laaaangt inne kjenner jeg
Men samboeren hadde nok fått lov.
Tror jeg brukte tre minutter på å manne meg opp i går, også stakk jeg bare. Så for meg en halvtime med tårer i øya jeg også, men neida. Jammen så stakk jeg bare. Og NULL vondt!

hun hadde sett instruksjons-videoen flere ganger før hun fikk lov![]()