Folk er så frekke mot gravide.. Er lov til å tenke litt synes jegBekjent: Hei! Sjå der du! No nærma da seg vel?
Eg: Nja..e nå 3 mnd. Igjen...
Bekjent ser på magen min med stooore auge: stillhet......ååå? Jaja...
Følte meg fresh då!;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Folk er så frekke mot gravide.. Er lov til å tenke litt synes jegBekjent: Hei! Sjå der du! No nærma da seg vel?
Følte meg fresh då!;-)
Har fått mange slike komentarer jeg også..Bekjent: Hei! Sjå der du! No nærma da seg vel?
Følte meg fresh då!;-)
Har fått mange slike komentarer jeg også..
Nå er det vel ikke lenge igjen? Neida, bare tre måneder...!
Har så lyst til å svare.. -Nei, jeg tenkte jeg skulle gå sånn til jul!!!![]()
Er veldig hormonell og sliten for tiden.
Tar meg nær av det meste.
Ble så forbanna å lei meg når jeg tok svigers i å baktale meg..
Hun er så sur og lat, gjør jo ingenting!
Argh!!Sånn gjør meg så sint!
Har jeg ikke lov til å være litt sur og lei? Svangerskapet er ikke alltid en dans på roser. Har både gode og dålige dager. Går ikke å smiler når jeg har vondt og er sliten. Da vil jeg bare få være i fred!!!
Og jeg er lat og gjør ingenting nei.. Hvem er det som gjør alt husarbeid i huset og passer barn???! Enda så er jeg sykemeldt. Har egentlig fått streng beskjed om at jeg egentlig skal gjøre minst mulig. Med morkake som ligger nede, bekkenløsning og ett blodtrykk som hopper opp og ned.
Er det ikke lov å ta det med ro da???!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg ble skikkelig lei meg og forbanna over en sånn komentar. Klarte ikke dy meg så jeg sa kanskje noe dumt, men det ramla bare ut....Enkelte tenker ikke lenger enn sin egen nesetipp!! Hva vet vel de om hva du gjør/ikke gjør?? Og det skal de uansett drite i!
Takk! ♡ Trengte litt støtte nå."Jammen graviditet er jo ikke en sykdom må du vite".
Ja jævla fin for dem som har hatt tre uproblematiske svangerskap og følt seg topp hele veien!
Hold kjeft![]()
Såh... altså: Ikke bry deg, og forklar situasjonen, og hvis hun ikke vil forstå, så har hun et problem. Ikke du![]()
Har fått mange slike komentarer jeg også..
Nå er det vel ikke lenge igjen? Neida, bare tre måneder...!
Har så lyst til å svare.. -Nei, jeg tenkte jeg skulle gå sånn til jul!!!
Er veldig hormonell og sliten for tiden.
Tar meg nær av det meste.
Ble så forbanna å lei meg når jeg tok svigers i å baktale meg..
Hun er så sur og lat, gjør jo ingenting!
Argh!!Sånn gjør meg så sint!
Har jeg ikke lov til å være litt sur og lei? Svangerskapet er ikke alltid en dans på roser. Har både gode og dålige dager. Går ikke å smiler når jeg har vondt og er sliten. Da vil jeg bare få være i fred!!!
Og jeg er lat og gjør ingenting nei.. Hvem er det som gjør alt husarbeid i huset og passer barn???! Enda så er jeg sykemeldt. Har egentlig fått streng beskjed om at jeg egentlig skal gjøre minst mulig. Med morkake som ligger nede, bekkenløsning og ett blodtrykk som hopper opp og ned.
Er det ikke lov å ta det med ro da???!
Overhørte at både svigermor og svigerfar snakka om meg. Syns de burde tenke litt ja.. Jeg sto på verandaen å hørte alt. Hadde så lyst til å skrike ut at jeg hørte de. I stedet ble det en gråtekvalt samtale med mannen. Sånn vil jeg ikke ha det lenger..Huff, noen tenker virkelig ikke før dem uttaler seg.. Som kommende bestemor burde ho vel være glad for at du prøver å ta det med ro for babyens ve og vel..? Uansett så har ikke ho noe med om hva du gjør/ikke gjør.![]()
begge to også ja, (leste litt fort) Fysøren! Skikkelig dårlig gjort synes jeg! Svangerskap er en tilstand for seg selv. noen har ikke en eneste plage andre får ALT! og noen tenker ikke lenger enn nesetippen.. Skjønner du blir lei deg og frustrert. Hva sier mannen din da?Overhørte at både svigermor og svigerfar snakka om meg. Syns de burde tenke litt ja.. Jeg sto på verandaen å hørte alt. Hadde så lyst til å skrike ut at jeg hørte de. I stedet ble det en gråtekvalt samtale med mannen. Sånn vil jeg ikke ha det lenger..
Dette er nr.3 og jeg har ikke hatt helt uproblematiske svangerskap. Skulle ønske det, men sånn velger man ikke selv.
Veldig såra over det ennå...begge to også ja, (leste litt fort) Fysøren! Skikkelig dårlig gjort synes jeg! Svangerskap er en tilstand for seg selv. noen har ikke en eneste plage andre får ALT! og noen tenker ikke lenger enn nesetippen.. Skjønner du blir lei deg og frustrert. Hva sier mannen din da?han støtter deg håper jeg
![]()
Det skjønner jeg veldig godt! Hadde jeg også vært! Så bra han støtter deg!Veldig såra over det ennå...
Heldigvis støtter mannen meg fullt ut.
prøver å regne meg fram til hva jeg får i foreldrepenger.. tror jeg blir gal! må ta et gj.snitt for de 10mnd, men alt avhenger i hva jeg tjener neste mnd.. blæh!
Kan du forklare det til meg? Jeg skjønner fint lite..
Jeg jobber jo bare halve året, skal jeg likevel regne ut 10 mnd? Og hva mener du med neste mnd? Denne mnd har jeg en gasnke grei utbetaling, hvilket utslag gjør det på foreldrepengene?
Ja jeg skal søke om foreldrepenger, for noen sier jeg kan få det ,andre sier jeg ikek kan.. Så verdt et forsøk![]()