O'hellige Klagetråd

Mildt sagt :p Er heeelt sleten!
Egentlig skulle jeg lage middag, men kom hjem en time senere enn beregnet og kjæresten tok over. Snilt <3

Takk, håper jeg får slappet av kvelden nå :)

Godt du får slappe av litt. Starten på en vellykka kveld etter en mindre vellykka dag, får vi håpe. ;)
 
TRØØØØTT!!!
Vil bare hjem å sove!
 
Finner ingen god sittestilling! Blæ! Spesielt på kvelden...
 
Finner ingen god sittestilling! Blæ! Spesielt på kvelden...
Ikke jeg heller.. enten krampe i ryggen, leggene eller bare generelt sliten i kroppen..
 
Ikke jeg heller.. enten krampe i ryggen, leggene eller bare generelt sliten i kroppen..

Oi, det har ikke jeg. Krampe i ryggen hørtes veldig ubehagelig ut. Krampe i leggene klarer jeg kvitte meg med ved å stå, men krampe i ryggen.... Auch...
Magen min er bare i veien og det er ubehagelig i de forskjellige sittestillingene. Må ligge på sidene og av og til er heller ikke det godt nok. Hehe. Hvordan skal dette gå? :D Jaja. Ca 3 mnd igjen for min del så sitter jeg i sofaen og kooooser med babyen min ❤️
 
Oi, det har ikke jeg. Krampe i ryggen hørtes veldig ubehagelig ut. Krampe i leggene klarer jeg kvitte meg med ved å stå, men krampe i ryggen.... Auch...
Magen min er bare i veien og det er ubehagelig i de forskjellige sittestillingene. Må ligge på sidene og av og til er heller ikke det godt nok. Hehe. Hvordan skal dette gå? :D Jaja. Ca 3 mnd igjen for min del så sitter jeg i sofaen og kooooser med babyen min ❤️
jepp, gleder meg sykt til babyen er født :)
 
Æsj, begynt å få krampe i leggene jeg også! Ikke gøy å våkne av ti ganger i løpet av natta!
 
Hadde en liten samtale med manuellterapeuten min, fordi jeg har gått ned på antall jobbedager.
Han sa at det var lurt, og at det var viktig at jeg tok vare på meg selv og babyen, for dette var jo bare midlertidig (bekkenløsning/låsning) og at jeg til neste år nok kunne jobbe som normalt, for etter fødselen ville dette mest sannsynlig gå seg til uansett.

Så sa jeg at det er jo bare enda en ting å glede seg til etter fødselen. Ikke bare får jeg en herlig baby, men mest sannsynlig slipper jeg bekkenløsningen også :)

Så dette var både klage og glede-seg-til-melding :p
 
No tenkte æ at æ mått klag litt æ å :( e stykt å klag på det nydelige være vi har hær i trøndelag men æ ane virkelig ikke kos æ ska klar en heil sommer i varmen hær :( e ækstra lang tid innpå kjøleromme på butikken for d e så varmt :( å enda så har sommeren nettopp begynnt :( jaja man får jøre det beste utav det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjedelig å sitte hjemme alene på pinseaften..
Prøvde å slenge meg med på det sosiale i kveld, men der ble musikkanlegget vrengt på max så det var ikke noe særlig for verken meg eller lillemann i magen kjente jeg så måtte bare dra hjem igjen da det ikke var noe hensyn å få til det desverre :/
Får finne meg en film og litt godis, sovne på sofaen og bli vekt når mannen kommer hjem i natt :)
 
Æsj, begynt å få krampe i leggene jeg også! Ikke gøy å våkne av ti ganger i løpet av natta!
Har du prøvd magnesium tilskudd? Funker gull :) (føler jeg maser om magnesium til alt og alle fortiden :p )
 
Au! Tror jeg har symfysesmerter eller bekkensmerter!! Hadde sex til mårran i dag og nå tror jeg jeg døøør :p klageklage ;)
 
Har du prøvd magnesium tilskudd? Funker gull :) (føler jeg maser om magnesium til alt og alle fortiden :p )
Jordmor sa også at jeg burde prøve magnesium. Hun mente at det hjalp hele kroppen å slappe av hvis jeg tok det før jeg la meg. Så jeg drar nok på apoteket over pinse :)
 
Ja, magnesium hjelper :) Jeg ble litt dårlig i magen av å ta det hver dag, så tok det hver tredje dag etter anbefaling fra legen. Det hjalp faktisk med hver tredje dag :)
 
Ja, magnesium hjelper :) Jeg ble litt dårlig i magen av å ta det hver dag, så tok det hver tredje dag etter anbefaling fra legen. Det hjalp faktisk med hver tredje dag :)
ja, noen bruker det som tarmrens også, er forskjellig hva hverenkelt tåler av mengde :)
 
Ja, magnesium hjelper :) Jeg ble litt dårlig i magen av å ta det hver dag, så tok det hver tredje dag etter anbefaling fra legen. Det hjalp faktisk med hver tredje dag :)
Jeg sliter litt med treg mage, så kanskje det kan hjelpe for begge deler :p får bare prøve noen dager og se :)
 
Bekjent: Hei! Sjå der du! No nærma da seg vel?
Eg: Nja..e nå 3 mnd. Igjen...
Bekjent ser på magen min med stooore auge: stillhet......ååå? Jaja...

Følte meg fresh då!;-)
 
Back
Topp