O'hellige Klagetråd

Huff skjønner deg! Jeg har det likt. Men det er der hele tiden.

Vurdert manuellterapeut? Det hjelper meg veldig i to-tre dager av gangen, anbefales!

Masse god bedring, ta vare på deg selv ;)
Ja søkte og leste litt i går kveld. Blir det ikke bedre får jeg ringe å bestille time! Er vel lurt å gjøre noe med det før det evt blir værre og.. Er det sånn at man ikke trenger innom lege da? Eller bør jeg snakke med fastlege først?
 
Ja søkte og leste litt i går kveld. Blir det ikke bedre får jeg ringe å bestille time! Er vel lurt å gjøre noe med det før det evt blir værre og.. Er det sånn at man ikke trenger innom lege da? Eller bør jeg snakke med fastlege først?

Manuellterapeut kan du ringe direkte til, mens vanlig fysio må ha henvisning fra lege :)
 
Leggkrampe!
Utrolig støl fremdeles etter en crazy leggkrampe i venstrebeinet da jeg våknet igår. Heldigvis var samboeren min der og kunne hjelpe meg med å tøye ut så den slapp. Ubehagelig!
 
Leggkrampe!
Utrolig støl fremdeles etter en crazy leggkrampe i venstrebeinet da jeg våknet igår. Heldigvis var samboeren min der og kunne hjelpe meg med å tøye ut så den slapp. Ubehagelig!
Det der slet jeg med forrige gang... Magnesiumtilskud gjorde underverker!!! :)
 
HERREGUD, dette bekkenet...... Fredag skulle guttungen ut å sykle og som den "flinke" mamman jeg prøver å være lot jeg ham selvfølgelig få lov til det. Resultatet var at mammaen måtte småspringe ved siden av sykkelen (på asfalt - traffikkert vei og 80-sone, så stoler ikke akkurat på 4-åringen) et rimelig bra stykke før jeg fikk overtalt ham til å snu. Var ikke godt i går,men i dag går jeg som ei gås altså..... :( Å ta meg opp trappa til 2.etasje tar jo typ 5 minutter.... :p
 
I pilleform eller? Kan man bare kjøpe på apoteket eller er det lurt å forhøre seg med legen først?
vill kjøpt fra helsekost solaray, now eller bio-life merket :) funker gull på meg hvertfall :) både kramper og hodepine
 
Last edited:
Eksamen igjen... 2 dagers heime eksamen i personalledelse... Og selvfølgelig skinne sola!!! :( gir ikkje akkurat motivasjon til å skrive om strategisk kompetanseledelse som en e heilt grønn på!
Vil heller vaske vindu og tak enn å sitte me dette! :confused:
 
Jeg jobber hele tiden føler jeg. i dag er det fri dag, ungene er ute og leker med gubben og jeg sitter inne og skriver månedsbrev og studentevalueringer. Solen skinner og jeg vil ut!!!!!!!
 
Ånæi, føttene mine er hovne og ser ut som elefantføtter :-( Vil gjerne ha tips til å få di normale hvis noen har?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ånæi, føttene mine er hovne og ser ut som elefantføtter :-( Vil gjerne ha tips til å få di normale hvis noen har?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hold de høyt når du kan. Få deg støttestrømper som er riktig størrelse til deg (det kan de hjelpe deg med på et apotek), drikk masse vann (ja, faktisk ;) )
 
Sitter inne foran vifta, og føler meg som en stranda hval :p
 
Idag har jeg stort sett bare vært på butikker som IKKE har det jeg skal ha. Måtte på fire frisører for å finne sjampoen min, så måtte jeg på to forskjelligem atbutikker for å finne pastasausen min. Så skulle jeg ha noen pynteputetrekk, men ikke en eneste ineriørbutikk har hatt riktig farge (støvlilla/dus lilla).
Gikk på apoteket for å hente ut medisinen min og stod i kø i 20 min, for så å finne ut at den dusten av en lege ikke har sendt inn resept, enda jeg ringte forrige uke!

AAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!
 
Idag har jeg stort sett bare vært på butikker som IKKE har det jeg skal ha. Måtte på fire frisører for å finne sjampoen min, så måtte jeg på to forskjelligem atbutikker for å finne pastasausen min. Så skulle jeg ha noen pynteputetrekk, men ikke en eneste ineriørbutikk har hatt riktig farge (støvlilla/dus lilla).
Gikk på apoteket for å hente ut medisinen min og stod i kø i 20 min, for så å finne ut at den dusten av en lege ikke har sendt inn resept, enda jeg ringte forrige uke!

AAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!

Oi! Det er virkelig ikke din dag i dag! Håper resten av dagen din blir fin. :)
 
Oi! Det er virkelig ikke din dag i dag! Håper resten av dagen din blir fin. :)

Mildt sagt :p Er heeelt sleten!
Egentlig skulle jeg lage middag, men kom hjem en time senere enn beregnet og kjæresten tok over. Snilt <3

Takk, håper jeg får slappet av kvelden nå :)
 
Back
Topp