O'hellige Klagetråd

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Trenger en plass vi kan klage fritt på det vi føler for :)

Jeg trenger å klage på at jeg re så kvalm, kald, trøtt og fæl!
Har en skikkelig dårlig dag på jobb og har bare lyst å gå hjem å legge meg...
Godt det snart er helg!
 
en klagetråd trengs virkelig!! her har dagen gått sin gang.. prøver med saltkjeks med litt ost på..! det går i dag i hvert fall.. jeey... og er nå 6 uker på vei.. så det vil si.. kanskje bare noen uker igjen med denne elendigheten..???!?
 
Kvalm. Trøtt. Kald. Det snør ute. Jeg må hente i barnehagen, og er virkelig ikke i form.
 
Jeg har lyst å klage på att det IKKE snør ;) ;) vill ha litt skikkelig vinter :p
 
Da vil jeg klage over livmoren min! Ul viser at den er tom. Legens graviditetstest viser at jeg er gravid. Og så klager jeg over murring *klage klage klage* sånn!! :)
 
Forstoppelse :( Få så plagsomt. Nå har jeg prøvd alle de små kjerringknepene, så nå er det lactulose, har nettopp svelgt unna en seg, søt dose :eek: Det var EKKELT!
Håååper det funker, ellers må jeg vel ta klyster eller til legen. Har hørt om dem som må legges inn pga sånt, det vil jeg IKKE!
 
Klager over at elevene mine ikke gjør lekser og skulker de første timene på dagen.
 
Jeg klager over den ene lab-rotta på legekontoret som er så usympatisk og fæl at jeg får lyst til å gi henne en lusing. Var innom for ny hcg i dag tidlig, og ble møtt av et surt tryne som påpeker et eller annet jeg har gjort feil. Ikke et "Hei" en gang. Bare sur. Hun tok blodprøven, og snudde ryggen til. Var så vidt hun tok seg bryet med å svare meg når jeg spurte når og hvordan jeg får svar på prøvene mine. Jeg kan da for f*** ikke noe for at jeg er frisk nok til å ikke kunne sånne rutiner på rams liksom :(
 
Er såååå støl i rumpa! Etter litt lett styrketrening i går. Lurer på om jeg kan skylde det på graviditeten eller om det bare er fordi jeg rett og slett ikke er sterkere :p
 
Klager at jeg er trøtt, sliten og syk.. kaldt er det ute også....

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Skikkelig støl idag! Og så er jeg så innmari redd for å miste denne spira, jeg er så utrolig glad men likevel livredd for å bli like knust som sist gang! :(
 
Klager over at tida går saaaakte!
 
Har eksem i hele fjeset !!! Det klør :mad:
 
Jeg fryser HELE tiden å nå har jeg muligens bekkenløsning å:( Fy for noe dritt!!!
 
Kan godt og klage på att tiden går sakte. :( Og att jeg fortsatt ikke fått timen min til ul, selv om det er 2 uker nå siden jeg var hos legen og fikk henvisning. Når jeg ringte til sykehuset sa de att de hade sendt breet til legen min og ikke til meg!!! NOE såååå dumt!! :( Imorgon ringer jeg legen igen, og håper då på ett vettigtsvar!
 
Jeg er så kvalm og uggen... og konstant sliten! Er verst på jobb - må late som alt er bra mens jeg egentlig holder på å sovne :( Men men.. det blir vel bedre ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp