O'hellige Klagetråd

En tråd i 'September 2014' startet av Verpehøna, 16 Jan 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Verpehøna Gift med forumet Septembermødre <3

Trenger en plass vi kan klage fritt på det vi føler for :)

Jeg trenger å klage på at jeg re så kvalm, kald, trøtt og fæl!
    Har en skikkelig dårlig dag på jobb og har bare lyst å gå hjem å legge meg...
    Godt det snart er helg!

2. Tessababy Elsker forumet Septembermødre <3

en klagetråd trengs virkelig!! her har dagen gått sin gang.. prøver med saltkjeks med litt ost på..! det går i dag i hvert fall.. jeey... og er nå 6 uker på vei.. så det vil si.. kanskje bare noen uker igjen med denne elendigheten..???!?

3. ms.carter Glad i forumet Septemberlykke 2015

Trøøøøtt!!!

4. Rosetaske Gammel bruker i ny drakt. Septembermødre <3

Kvalm. Trøtt. Kald. Det snør ute. Jeg må hente i barnehagen, og er virkelig ikke i form.

5. Miss K Glad i forumet Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

Jeg har lyst å klage på att det IKKE snør ;) ;) vill ha litt skikkelig vinter :p

• Liker Liker x 1
  6. Jotaa Glad i forumet Septembermødre <3

Da vil jeg klage over livmoren min! Ul viser at den er tom. Legens graviditetstest viser at jeg er gravid. Og så klager jeg over murring *klage klage klage* sånn!! :)

7. Kakedeig Glad i forumet Septembermødre <3

Forstoppelse :( Få så plagsomt. Nå har jeg prøvd alle de små kjerringknepene, så nå er det lactulose, har nettopp svelgt unna en seg, søt dose :eek: Det var EKKELT!
    Håååper det funker, ellers må jeg vel ta klyster eller til legen. Har hørt om dem som må legges inn pga sånt, det vil jeg IKKE!

8. ABMS Forelsket i forumet Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

Klager over at elevene mine ikke gjør lekser og skulker de første timene på dagen.

9. FrkFant Forelsket i forumet Novemberskattene 2014 <3 Oktoberskatter 2014

Jeg klager over den ene lab-rotta på legekontoret som er så usympatisk og fæl at jeg får lyst til å gi henne en lusing. Var innom for ny hcg i dag tidlig, og ble møtt av et surt tryne som påpeker et eller annet jeg har gjort feil. Ikke et "Hei" en gang. Bare sur. Hun tok blodprøven, og snudde ryggen til. Var så vidt hun tok seg bryet med å svare meg når jeg spurte når og hvordan jeg får svar på prøvene mine. Jeg kan da for f*** ikke noe for at jeg er frisk nok til å ikke kunne sånne rutiner på rams liksom :(

10. Lycke<3 Glad i forumet Januarskatter 2015 Septembermødre <3

Jeg fryser!!

11. Vaniljerose <3 Betatt av forumet Septembermødre <3

Hufff sei e bærre :) Ellers flott ;)

12. Embla88 Elsker forumet Septembermødre <3 Junilykke2018

Er såååå støl i rumpa! Etter litt lett styrketrening i går. Lurer på om jeg kan skylde det på graviditeten eller om det bare er fordi jeg rett og slett ikke er sterkere :p

13. marima_sn Flørter med forumet Septembermødre <3

Klager at jeg er trøtt, sliten og syk.. kaldt er det ute også....

jente 2010 ♥♥
    nr 2 kommer i september 2014 ♥♥

14. heltutrolig13 Betatt av forumet Septembermødre <3

Skikkelig støl idag! Og så er jeg så innmari redd for å miste denne spira, jeg er så utrolig glad men likevel livredd for å bli like knust som sist gang! :(

15. jåsjenta Forelsket i forumet Septembermødre <3

Trøtt, trøtt, trøtt!!!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

16. miapia1988 Flørter med forumet Septembermødre <3

Klager over at tida går saaaakte!

• Enig Enig x 1
  17. nitsirk4 Venter nr 3

Har eksem i hele fjeset !!! Det klør :mad:

18. BabyTilde Elsker forumet Septembermødre <3 Februarlykke 2015

Jeg fryser HELE tiden å nå har jeg muligens bekkenløsning å:( Fy for noe dritt!!!

19. Miss K Glad i forumet Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

Kan godt og klage på att tiden går sakte. :( Og att jeg fortsatt ikke fått timen min til ul, selv om det er 2 uker nå siden jeg var hos legen og fikk henvisning. Når jeg ringte til sykehuset sa de att de hade sendt breet til legen min og ikke til meg!!! NOE såååå dumt!! :( Imorgon ringer jeg legen igen, og håper då på ett vettigtsvar!

20. gizmo Forelsket i forumet Septembermødre <3

Jeg er så kvalm og uggen... og konstant sliten! Er verst på jobb - må late som alt er bra mens jeg egentlig holder på å sovne :( Men men.. det blir vel bedre ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Del denne siden