O'hellige Klagetråd

Klagetid!! Ligger strekk ut på sofaen med potte tette bihuler!! Bare blitt verre og verre denne uka :-(


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
Klagetid!! Ligger strekk ut på sofaen med potte tette bihuler!! Bare blitt verre og verre denne uka :-(


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
Huff, det er vondt. :p
God bedring!!
Jeg også har hatt så mye vondt i bihulene. Fikk tak i en god nesepray med bare saltvann på apoteket og da ble det endelig bra.
Den heter Nycoklar extra. Den er mot bihulebetennelse. Kunne spraye over 30 ganger pr. dag! Veldig effektiv. Har gått med den i lomma og spraya hele tiden. tillegg har jeg brukt Mentholatum. Smørt under nesa når jeg har vært helt pottetett.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Huff, det er vondt. :p
God bedring!!
Jeg også har hatt så mye vondt i bihulene. Fikk tak i en god nesepray med bare saltvann på apoteket og da ble det endelig bra.
Den heter Nycoklar extra. Den er mot bihulebetennelse. Kunne spraye over 30 ganger pr. dag! Veldig effektiv. Har gått med den i lomma og spraya hele tiden. tillegg har jeg brukt Mentholatum. Smørt under nesa når jeg har vært helt pottetett.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

CRP var under 5 så ingen infeksjon men fikk hestekur på pencilin :p så håper det tar det :) er ikke noe gøy å være slik med en på snart 3 som vill ha mamma med på alt :-/


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
CRP var under 5 så ingen infeksjon men fikk hestekur på pencilin :p så håper det tar det :) er ikke noe gøy å være slik med en på snart 3 som vill ha mamma med på alt :-/


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
Håper at pencilin funker fort.
Er ikke bare å legge seg nedpå når man har barn fra før nei.
Jeg har to og det er ikke mange pausene jeg får i løpet av en dag. Ekstra slitsomt når man er syk.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nav er så jæavla ubrukelige at jeg vil grine!
Min "situasjon" har de ikke noe regelverk for, så eg kan jo alltids søke foreldrepenger siden jeg har opparbeidet meg retten men da må de fatte et særegent vedtak på meg etterpå som kan gjøre at de kan ta fra meg 1/3 av trygden min i 2015, dersom de ønsker det!
Hvis du ligger nede så skal de faen se til å trøkke deg enda lenger ned.
 
Nav er så jæavla ubrukelige at jeg vil grine!
Min "situasjon" har de ikke noe regelverk for, så eg kan jo alltids søke foreldrepenger siden jeg har opparbeidet meg retten men da må de fatte et særegent vedtak på meg etterpå som kan gjøre at de kan ta fra meg 1/3 av trygden min i 2015, dersom de ønsker det!
Hvis du ligger nede så skal de faen se til å trøkke deg enda lenger ned.

Herregud... Forbaska system!! Mannen min forstod ikke at jeg var livredd for å skrive feil på søknadsskjemaene i går, men det er jo fordi systemet er helt tullete!! Gjør de feil så får vi svi, gjør vi feil får vi også svi. Enda hardere.

Håper virkelig at de finner en god løsning for deg.....
 
STRESS PÅ JOBB I DAG!!!
Alt går bare galt for tiden! Og mannfolkene i byggebransjen er ikke akkurat tålmodige eller lavmælte.
Skriking og brauting i alle kanter! BLÆH!!
 
Herregud... Forbaska system!! Mannen min forstod ikke at jeg var livredd for å skrive feil på søknadsskjemaene i går, men det er jo fordi systemet er helt tullete!! Gjør de feil så får vi svi, gjør vi feil får vi også svi. Enda hardere.

Håper virkelig at de finner en god løsning for deg.....

Vet, når de ufeilbarlige feiler, får alle andre svi for det og de bare seiler videre!

Eneste løsningen jeg har, er å ta engangsstønaden og tape 20000 på det, eller gamble på at de ikke tar fra meg 30% av livsgrunnlaget mitt til neste år. Men kjenner jeg dem rett så gjør de nettopp det da, for du skal ikke få hodet over vannet i Navs sølepytt.
 
Vet, når de ufeilbarlige feiler, får alle andre svi for det og de bare seiler videre!

Eneste løsningen jeg har, er å ta engangsstønaden og tape 20000 på det, eller gamble på at de ikke tar fra meg 30% av livsgrunnlaget mitt til neste år. Men kjenner jeg dem rett så gjør de nettopp det da, for du skal ikke få hodet over vannet i Navs sølepytt.

Huff... Dilemma... Nei hos NAV må man være veldig frisk og oppegående for å klare å holde hodet over vannet... Forbaska system...
 
Apropos NAV... Nå fikk visst jeg også problemer med de.. *sukk* Men troooor det skal ordne seg ganske greit, men kjenner jeg blir helt matt av hele NAV-opplegget....
 
NAV er noe dritt. Det er helt sikkert. Jeg er selvstendig næringsdrivende. Jobber hjemme på gården med gårdsdrift. Ble sykmeldt rundt påsketider pga morkaka som lå langt ned og feil å ga blødninger. Legen og jordmor på sykehuset ba meg sykmelde meg, fordi jeg hadde for tungt arbeid. Fastlegen og jordmor her var enige. Så da sykmeldte jeg meg..
Leverte sykmeldingene til NAV.
Men neida.. avslag på søknaden! :O :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
NAV er noe dritt. Det er helt sikkert. Jeg er selvstendig næringsdrivende. Jobber hjemme på gården med gårdsdrift. Ble sykmeldt rundt påsketider pga morkaka som lå langt ned og feil å ga blødninger. Legen og jordmor på sykehuset ba meg sykmelde meg, fordi jeg hadde for tungt arbeid. Fastlegen og jordmor her var enige. Så da sykmeldte jeg meg..
Leverte sykmeldingene til NAV.
Men neida.. avslag på søknaden! :O :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke gi opp! Kanskje det er noe annet du kan søke om? Jeg må søke om AAP... Jeg skal ha rett på det i følge NAV sine sider...
 
Måtte gi opp NAV. Ble for mye styr.. Er man selvstendig næringsdrivende og bonde er alt så mye verre... Aner ikke hvorfor. Var noe styr sist gang også. :(
Men får noe annen støtte igjennom Landbrukskontoret. Og det lønte seg bedre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nei NÅ begynner det å bli tyngre synes jeg. 30+3 og har hatt fire kjipe dager. Trøtt, uggen, kynnere, stikking i underliv, kortpusta og tung i kroppen :( håper det ikke skal være sånn helt fram til mål...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei NÅ begynner det å bli tyngre synes jeg. 30+3 og har hatt fire kjipe dager. Trøtt, uggen, kynnere, stikking i underliv, kortpusta og tung i kroppen :( håper det ikke skal være sånn helt fram til mål...


Sent from my iPhone using BV Forum
huff ja, tenkte det samme, er 30uker i dag..
 
Måtte gi opp NAV. Ble for mye styr.. Er man selvstendig næringsdrivende og bonde er alt så mye verre... Aner ikke hvorfor. Var noe styr sist gang også. :(
Men får noe annen støtte igjennom Landbrukskontoret. Og det lønte seg bedre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Urk, nav er ikke gode på annet enn å kreve inn penger og avslå søknader!
 
ÆSJ!!! Nå er timoteipollenet i gang med å gjøre livet surt igjen.... Potte tett og sliter med å sove til tross for medisininntak...... :(
 
Aaauu! Ribbeina mine er ikke til å sparke i! :( Vondt jo!!
 
halsbrann på klokkeslett etter klokken 22 hver kveld!! Bare få lasta opp flere bilder på fotoknudsen så kan jeg gå å legge meg.. hvis jeg får sove når det brenner sånn da.. Argh!
 
Egentlig en bagatell, men... Jeg har fått en åreknute på høyre legg :(
 
Back
Topp