O'hellige Klagetråd

haha ja, og så når jeg spør dem på chatten på fb så får jeg bare sånne generelle svar selv om jeg legger ut i vide og brede.. jaja!

Det er ikke alltid stort bedre når du ringer heller. Haha. :p Kan risikere å få forskjellig svar alt etter hvem du snakker med. ;) Han ene saksbehandleren jeg hadde sist jeg var i systemet, brukte 2,5 mnd (med masse purring) for å finne ut om jeg fikk dekket taxi for å komme meg på jobb. Når han endelig svarte så hadde jeg kun én dag igjen før det ikke ble dekket alikevel... ;) Hun nye jeg fikk beklaget seg dersom hun brukte én dag på å svare på en Mail... :p
 
Det er ikke alltid stort bedre når du ringer heller. Haha. :p Kan risikere å få forskjellig svar alt etter hvem du snakker med. ;) Han ene saksbehandleren jeg hadde sist jeg var i systemet, brukte 2,5 mnd (med masse purring) for å finne ut om jeg fikk dekket taxi for å komme meg på jobb. Når han endelig svarte så hadde jeg kun én dag igjen før det ikke ble dekket alikevel... ;) Hun nye jeg fikk beklaget seg dersom hun brukte én dag på å svare på en Mail... :p
huff! rart man nesten ikke orker å være i det systemet.. Men enda godt det finnes forskjellige saksbehandlere også :)
 
Tredje gang på 3D ul idag, og likevel ikke noe bra bilder da hun nekter å snu seg mot kamera :( Har kun noen blurrete profilbilder..

Veldig snill hun som tar UL, får gratis så mange ganger vi ønkser, men nå er hun på ferie i 4 uker så når hun kommer tilbake er jeg midt i uke 35 så da er det jo lite vits i. Jaja :(
 
Tredje gang på 3D ul idag, og likevel ikke noe bra bilder da hun nekter å snu seg mot kamera :( Har kun noen blurrete profilbilder..

Veldig snill hun som tar UL, får gratis så mange ganger vi ønkser, men nå er hun på ferie i 4 uker så når hun kommer tilbake er jeg midt i uke 35 så da er det jo lite vits i. Jaja :(
Off. Tror jeg hadde blitt veldig skuffet jeg og! Dere fikk gjerne greie vanlige ultralyd-bilder? Skal på 3d for andre gang på mandag selv. Fikk heldigvis fine bilder sist, men gikk sammen med ei venninne. Så nå får mannen bli med:)
 
Off. Tror jeg hadde blitt veldig skuffet jeg og! Dere fikk gjerne greie vanlige ultralyd-bilder? Skal på 3d for andre gang på mandag selv. Fikk heldigvis fine bilder sist, men gikk sammen med ei venninne. Så nå får mannen bli med:)

Hehe ja er litt skuffet for har jo gledet meg sånn til det! Blir så fint å se tilbake på, inn i albumet og vise henne når hun blir eldre osv..
På vanlig ul var det de vanlige blåsvarte bildene, fikk et fint profilbilde der også :)
 
Kverker husvertene mine snart!!!
Om mårran blir jeg vekket av plenklipper utenfor soveromsvinduet, om kvelden går de trampe catwalk over hodet på meg. Sånn sikkelig elefant tramping og det er så lytt her!! Når i hælvette skal jeg få sove til normal tid i dette huset?? Ble totalt rundlurt når de sa at der var sikkelig lydisolert her :( det er de som er gamle og døve! Hører jo hvert jævla ord de sier der oppe. Blæh! Syte


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kverker husvertene mine snart!!!
Om mårran blir jeg vekket av plenklipper utenfor soveromsvinduet, om kvelden går de trampe catwalk over hodet på meg. Sånn sikkelig elefant tramping og det er så lytt her!! Når i hælvette skal jeg få sove til normal tid i dette huset?? Ble totalt rundlurt når de sa at der var sikkelig lydisolert her :( det er de som er gamle og døve! Hører jo hvert jævla ord de sier der oppe. Blæh! Syte


Sent from my iPhone using BV Forum

Gled deg til du kan ta hevn med barnegråt på ugunstige tider! ;) Mohahaha :p
 
Gled deg til du kan ta hevn med barnegråt på ugunstige tider! ;) Mohahaha :p

Da skal de få ja! Jeg bare håper at de ikke vekker junior, når jeg først har fått han til å sove å slikt da skal det bli månelyst her.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Idag er det skikkelig slitsomt igjen.. mye kynnere tiltross for har bare slækka i heledag uten barna og menssmerter i ryggen og magen og aktiv baby på blæra mi.. Og trøtt og småkvalm.. og rastløs og småbekymra for økonomien osvosv... bah!
 
Blæh, i dag må jeg klage. Det er altfor varmt, det er kaos på jobb, det er byggeplass hjemme, alt koster altfor mye penger og når jeg endelig fikk løftet de hovne beina mine opp på en krakk, da kom det uanmeldt besøk. Fryktelig utilpass i dag. Ikke kan man ta seg en dukkert i isvannet heller pga graviditeten. Lyst til å ha ferie og være på landet og ikke tenke på hus, hage og økonomi. Blæh.
 
AAAAAAALLLLTTT for varmt her også!!!!!!!!!!!!!!!! Min kjære reiste på jobb i dag og blir borte i over 5 uker!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( *savne* Og på toppen av alt viste det seg at de som satte opp ventilasjonsanlegget i huset ikke har satt det der det er tegnet, så nå er ventilasjonsanlegget i veien for trappehullet - trappa ble satt inn i dag og vi skaller hodet i veggen på tur ned..... :p Så må mote meg opp til å krangle litt med byggefirmaet som gjorde dette i morgen da og prøve å få de til å dekke de ekstra kostnadene som plutselig kommer for å prøve å få den trappa brukbar.... ARGH!!!!
 
Synes det kan bli kaldt igjen snart! Drittvarmt, svett, null avkjøling og leiligheta full av bananfluer som har formert seg som faen i varmen!! Blir dritsur av slikt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fått en cyste ved halebeinet, så sliter med å gå, stå og sitte :(
Må gå på en spesiell antibiotika og håper at det tar infeksjonen, hvis ikke det er blitt bedre på mandag må jeg på sykehuset og drenere/operere den bort :(
Den medisinen jeg har fått er penicillin og de sier det er trygt å bruke det, men jeg liker det ikke fordi om :(
 
Synes det kan bli kaldt igjen snart! Drittvarmt, svett, null avkjøling og leiligheta full av bananfluer som har formert seg som faen i varmen!! Blir dritsur av slikt.


Sent from my iPhone using BV Forum
bananfluer er noe herk!! Prøv å sette en skål med vann og litt zalo,eddik og sukker oppi.. byttes ut hver dag til alle fluene er borte :)
 
Jeg pleier å ha ha en halv dl eplecidereddik i en plastkopp og en ts zalo. Funker som bare det!
Har liksom ikke noe "oppskrift" tar det på feelingen :p men funker gjør det hvertfall :)
 
bananfluer er noe herk!! Prøv å sette en skål med vann og litt zalo,eddik og sukker oppi.. byttes ut hver dag til alle fluene er borte :)
Jeg pleier å ha ha en halv dl eplecidereddik i en plastkopp og en ts zalo. Funker som bare det!

takker for tips damer :) visste det var noe med eddik som skulle til men ikke hva, får gå til innkjøp i morgen. Leste ett sted at hvitvin skulle visst hjelpe også så har ofret ei sur riesling flaske får vi se om det har noe for seg til i morgen tidlig :p
 
Søvnløs... Igjen. Denne varmen hjelper ikke akkurat på. Som om nattesøvnen ikke ble forstyrret nok allerede av do-besøk og turneren i magen. :p
 
Blir helt surrete i hodet av denne varmen, var på stranda i dag ser var det faktisk overlevbart, men supersliten i hele kroppen!
 
Back
Topp