haha ja, og så når jeg spør dem på chatten på fb så får jeg bare sånne generelle svar selv om jeg legger ut i vide og brede.. jaja!
Det er ikke alltid stort bedre når du ringer heller. Haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha ja, og så når jeg spør dem på chatten på fb så får jeg bare sånne generelle svar selv om jeg legger ut i vide og brede.. jaja!
huff! rart man nesten ikke orker å være i det systemet.. Men enda godt det finnes forskjellige saksbehandlere ogsåDet er ikke alltid stort bedre når du ringer heller. Haha.Kan risikere å få forskjellig svar alt etter hvem du snakker med.
Han ene saksbehandleren jeg hadde sist jeg var i systemet, brukte 2,5 mnd (med masse purring) for å finne ut om jeg fikk dekket taxi for å komme meg på jobb. Når han endelig svarte så hadde jeg kun én dag igjen før det ikke ble dekket alikevel...
Hun nye jeg fikk beklaget seg dersom hun brukte én dag på å svare på en Mail...
![]()
Off. Tror jeg hadde blitt veldig skuffet jeg og! Dere fikk gjerne greie vanlige ultralyd-bilder? Skal på 3d for andre gang på mandag selv. Fikk heldigvis fine bilder sist, men gikk sammen med ei venninne. Så nå får mannen bli medTredje gang på 3D ul idag, og likevel ikke noe bra bilder da hun nekter å snu seg mot kameraHar kun noen blurrete profilbilder..
Veldig snill hun som tar UL, får gratis så mange ganger vi ønkser, men nå er hun på ferie i 4 uker så når hun kommer tilbake er jeg midt i uke 35 så da er det jo lite vits i. Jaja![]()
Off. Tror jeg hadde blitt veldig skuffet jeg og! Dere fikk gjerne greie vanlige ultralyd-bilder? Skal på 3d for andre gang på mandag selv. Fikk heldigvis fine bilder sist, men gikk sammen med ei venninne. Så nå får mannen bli med![]()
Kverker husvertene mine snart!!!
Om mårran blir jeg vekket av plenklipper utenfor soveromsvinduet, om kvelden går de trampe catwalk over hodet på meg. Sånn sikkelig elefant tramping og det er så lytt her!! Når i hælvette skal jeg få sove til normal tid i dette huset?? Ble totalt rundlurt når de sa at der var sikkelig lydisolert herdet er de som er gamle og døve! Hører jo hvert jævla ord de sier der oppe. Blæh! Syte
Sent from my iPhone using BV Forum
Gled deg til du kan ta hevn med barnegråt på ugunstige tider!Mohahaha
![]()
bananfluer er noe herk!! Prøv å sette en skål med vann og litt zalo,eddik og sukker oppi.. byttes ut hver dag til alle fluene er borteSynes det kan bli kaldt igjen snart! Drittvarmt, svett, null avkjøling og leiligheta full av bananfluer som har formert seg som faen i varmen!! Blir dritsur av slikt.
Sent from my iPhone using BV Forum
bananfluer er noe herk!! Prøv å sette en skål med vann og litt zalo,eddik og sukker oppi.. byttes ut hver dag til alle fluene er borte![]()
Har liksom ikke noe "oppskrift" tar det på feelingenJeg pleier å ha ha en halv dl eplecidereddik i en plastkopp og en ts zalo. Funker som bare det!
bananfluer er noe herk!! Prøv å sette en skål med vann og litt zalo,eddik og sukker oppi.. byttes ut hver dag til alle fluene er borte![]()
Jeg pleier å ha ha en halv dl eplecidereddik i en plastkopp og en ts zalo. Funker som bare det!