O'hellige Klagetråd

Jeg har funnet ut at det går ann å sole seg på ettermiddagen, på dagtid må jeg bare holde meg i skyggen eller inne men det er jo så kjedelig, jeg liker ikke at samboern blir så mye brunere enn meg :p
Får vasket mye klær heldigvis når det er så varmt da og det er jo et pluss :)
sole meg, er ikke i mine tanker engang! kose seg den som orker ;)
 
Varmtvarmtvarmt

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har fått presten som skal vie oss på lørdag i vranghalsen, han er en vimsete somlekopp som er utgått på dato..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke klaget så mye, i alle fall ikke så andre har hørt det, men i dag sa kroppen stopp. Har en mann som er mellom to jobber så denne siste uka i den gamle jobben jobber han dobbelt. Kommer i 24 tiden og drar kl. 07.00.

Det etterlater meg med to hunder, et hus som skal holdes rent og ryddig, en to åring som skal aktiviseres og til slutt guttungens nye rom hvor hele taket og alt av lister skal males.... Før dette har mannen heller ikke hatt mye fritid pga. Teite arbeidstider i den gamle jobben, så det lille han har hatt av fritid har gått med til lek med gutten vår og bygging i huset.

De siste dagene har jeg tatt husarbeid på formiddagen, malt mens guttungen sover luren sin, vært på stranda o.l med gutten på dagen, gått tur med hundene på ettermiddagen, laget middag mens gutten ser barne-tv, spist og lagt gutten og så malt igjen når han er i seng. Før jeg puster ut en times tid og legger meg i 24 tiden.

Jeg er i dag 34+3 og pga. varmen har søvnen også vært dårlig de siste nettene, så er jo ikke så rart kroppen streiker.... :p

Avlyste akkurat dagens avtale om stranda med en venninne og da var hun så snill å tilby seg å komme og ta med seg gutten min så jeg kunne få slappe av. Verdens beste venninne! Hun har hatt han noen dager tidligere, men da har jeg løpt som en gal for å rekke alt jeg vanligvis ikke rekker, men i dag skal jeg virkelig slappe av!!

Det var dagens utblåsning fra stakkars, stakkars meg :p

Fredag er mannen ferdig for godt med den gamle jobben og i dag er det kun 6 uker til termin, så ting kan bare gå en vei herfra! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke klaget så mye, i alle fall ikke så andre har hørt det, men i dag sa kroppen stopp. Har en mann som er mellom to jobber så denne siste uka i den gamle jobben jobber han dobbelt. Kommer i 24 tiden og drar kl. 07.00.

Det etterlater meg med to hunder, et hus som skal holdes rent og ryddig, en to åring som skal aktiviseres og til slutt guttungens nye rom hvor hele taket og alt av lister skal males.... Før dette har mannen heller ikke hatt mye fritid pga. Teite arbeidstider i den gamle jobben, så det lille han har hatt av fritid har gått med til lek med gutten vår og bygging i huset.

De siste dagene har jeg tatt husarbeid på formiddagen, malt mens guttungen sover luren sin, vært på stranda o.l med gutten på dagen, gått tur med hundene på ettermiddagen, laget middag mens gutten ser barne-tv, spist og lagt gutten og så malt igjen når han er i seng. Før jeg puster ut en times tid og legger meg i 24 tiden.

Jeg er i dag 34+3 og pga. varmen har søvnen også vært dårlig de siste nettene, så er jo ikke så rart kroppen streiker.... :p

Avlyste akkurat dagens avtale om stranda med en venninne og da var hun så snill å tilby seg å komme og ta med seg gutten min så jeg kunne få slappe av. Verdens beste venninne! Hun har hatt han noen dager tidligere, men da har jeg løpt som en gal for å rekke alt jeg vanligvis ikke rekker, men i dag skal jeg virkelig slappe av!!

Det var dagens utblåsning fra stakkars, stakkars meg :p

Fredag er mannen ferdig for godt med den gamle jobben og i dag er det kun 6 uker til termin, så ting kan bare gå en vei herfra! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hadde tenkt til å klage, men kanskje jeg skal la være.. :p Har vært så slapp siste uka, og tok derfor ut en av mine to siste feriedager i dag. Gikk i gang med pussing av dørkarmer som skal males, og det tok jammen lengre tid enn forventet. Støv blir det overalt, så etterpå må det støvsuges og vaskes. Hele fridagen går bort til "husarbeid". Føler det forventes at jeg skal både jobbe, hjelpe til med oppussing, holde huset i orden, vaske klær og forberede til babyen som kommer. Da kommer sinnaguri på besøk. MEN, jeg har i alle fall ingen andre unger å ta meg av på toppen av det hele, og kjæresten kan være ganske søt og snill når han bare vil. Får skylde på hormonene.
 
Jeg har ikke klaget så mye, i alle fall ikke så andre har hørt det, men i dag sa kroppen stopp. Har en mann som er mellom to jobber så denne siste uka i den gamle jobben jobber han dobbelt. Kommer i 24 tiden og drar kl. 07.00.

Det etterlater meg med to hunder, et hus som skal holdes rent og ryddig, en to åring som skal aktiviseres og til slutt guttungens nye rom hvor hele taket og alt av lister skal males.... Før dette har mannen heller ikke hatt mye fritid pga. Teite arbeidstider i den gamle jobben, så det lille han har hatt av fritid har gått med til lek med gutten vår og bygging i huset.

De siste dagene har jeg tatt husarbeid på formiddagen, malt mens guttungen sover luren sin, vært på stranda o.l med gutten på dagen, gått tur med hundene på ettermiddagen, laget middag mens gutten ser barne-tv, spist og lagt gutten og så malt igjen når han er i seng. Før jeg puster ut en times tid og legger meg i 24 tiden.

Jeg er i dag 34+3 og pga. varmen har søvnen også vært dårlig de siste nettene, så er jo ikke så rart kroppen streiker.... :p

Avlyste akkurat dagens avtale om stranda med en venninne og da var hun så snill å tilby seg å komme og ta med seg gutten min så jeg kunne få slappe av. Verdens beste venninne! Hun har hatt han noen dager tidligere, men da har jeg løpt som en gal for å rekke alt jeg vanligvis ikke rekker, men i dag skal jeg virkelig slappe av!!

Det var dagens utblåsning fra stakkars, stakkars meg :p

Fredag er mannen ferdig for godt med den gamle jobben og i dag er det kun 6 uker til termin, så ting kan bare gå en vei herfra! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Du verden å mye du klarer så langt ut i svangerskapet, må være superkvinnen du :D
 
Jeg har ikke klaget så mye, i alle fall ikke så andre har hørt det, men i dag sa kroppen stopp. Har en mann som er mellom to jobber så denne siste uka i den gamle jobben jobber han dobbelt. Kommer i 24 tiden og drar kl. 07.00.

Det etterlater meg med to hunder, et hus som skal holdes rent og ryddig, en to åring som skal aktiviseres og til slutt guttungens nye rom hvor hele taket og alt av lister skal males.... Før dette har mannen heller ikke hatt mye fritid pga. Teite arbeidstider i den gamle jobben, så det lille han har hatt av fritid har gått med til lek med gutten vår og bygging i huset.

De siste dagene har jeg tatt husarbeid på formiddagen, malt mens guttungen sover luren sin, vært på stranda o.l med gutten på dagen, gått tur med hundene på ettermiddagen, laget middag mens gutten ser barne-tv, spist og lagt gutten og så malt igjen når han er i seng. Før jeg puster ut en times tid og legger meg i 24 tiden.

Jeg er i dag 34+3 og pga. varmen har søvnen også vært dårlig de siste nettene, så er jo ikke så rart kroppen streiker.... :p

Avlyste akkurat dagens avtale om stranda med en venninne og da var hun så snill å tilby seg å komme og ta med seg gutten min så jeg kunne få slappe av. Verdens beste venninne! Hun har hatt han noen dager tidligere, men da har jeg løpt som en gal for å rekke alt jeg vanligvis ikke rekker, men i dag skal jeg virkelig slappe av!!

Det var dagens utblåsning fra stakkars, stakkars meg :p

Fredag er mannen ferdig for godt med den gamle jobben og i dag er det kun 6 uker til termin, så ting kan bare gå en vei herfra! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Oi! Og jeg klager på alt mulig. Haha. Jeg har det egentlig som plommen i egget. Mannen fikser oppussing, han gjør masse husarbeid og lar meg hvile når jeg trenger det eller når jeg vil. Men jeg finner alltids noe å klage på! :D Haha. Nå for tiden er der varmen, at det ikke finnes noen behagelig ligge- og sittestilling, at magen er i veien osv. :p
Men du fortjener hvertfall skryt!!! :) Men aller viktigst er du og baby, så merker du det blir for mye, så dropper du husvasken. ;) Listene kan males en annen dag. :) Her tok det 2,5 år før listene i stua kom på plass. Haha. :p
 
Dagens utblåsning fra meg :

Var til en annen lege enn min fastlege for ca 3-4 uker siden, for å ta glukosebelastningstest.
Fikk beskjed etter denne at alt var fint. Kom til sykehuset forige uke, fikk da beskjed om at jeghadde fått svangerskapsdiabetes.
Var innom i dag til diabetiker lege for å få måleren og litt info, gjett om hun ble rasende når hun fikk høre at legen på legekontore mitt hadde dakt at alt var ok.
Begynner med insulin neste uke :( off alt kommer kraftigere med to i magehuse altså :(

Måtte bare få ut litt frustrasjon :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dagens utblåsning fra meg :

Var til en annen lege enn min fastlege for ca 3-4 uker siden, for å ta glukosebelastningstest.
Fikk beskjed etter denne at alt var fint. Kom til sykehuset forige uke, fikk da beskjed om at jeghadde fått svangerskapsdiabetes.
Var innom i dag til diabetiker lege for å få måleren og litt info, gjett om hun ble rasende når hun fikk høre at legen på legekontore mitt hadde dakt at alt var ok.
Begynner med insulin neste uke :( off alt kommer kraftigere med to i magehuse altså :(

Måtte bare få ut litt frustrasjon :)


Sent from my iPhone using BV Forum
så skummelt! Noen leger, kunne man ha klart seg fint uten...
 
Ouf, må klage litt! Er så forkjøla og har en hoste som bare blir verre og verre. Blir kjempesliten i hele kroppen og støl i magen av å hoste så hardt, og våkner mange ganger hver natt med hostekule. Har vært på apoteket og snakket med legekontoret, men det finnes ingen hostedempende legemidler som er anbefalt for gravide.. :( Nå er jeg så desperat at jeg forsøker kjerringråd fra nettet: kokt vann med honning, cayennepepper og ingefærpulver. Blæ, men ser ut til å hjelpe noe.. Andre gode tips mottas med takk..
 
Ouf, må klage litt! Er så forkjøla og har en hoste som bare blir verre og verre. Blir kjempesliten i hele kroppen og støl i magen av å hoste så hardt, og våkner mange ganger hver natt med hostekule. Har vært på apoteket og snakket med legekontoret, men det finnes ingen hostedempende legemidler som er anbefalt for gravide.. :( Nå er jeg så desperat at jeg forsøker kjerringråd fra nettet: kokt vann med honning, cayennepepper og ingefærpulver. Blæ, men ser ut til å hjelpe noe.. Andre gode tips mottas med takk..

Kok vann med noen skiver sitron, ingefær og honning oppi, også de der urtepastillene på apoteket funker supert her når jeg har skikkelig hoste :)
 
Kok vann med noen skiver sitron, ingefær og honning oppi, også de der urtepastillene på apoteket funker supert her når jeg har skikkelig hoste :)
takk for tipset, jeg har alt det i kjøleskapet så skal forsøke dette før jeg legger meg i kveld :) har blitt mange turer opp i løpet av natta den siste uka, slitsomt, spesielt i denne varmen! Stygt å si det, men gleder meg til regn, overskyet og lavere temperaturer i morgen ;)
 
Må si meg enig med Embla88 ;) Gleder meg til litt kaldere dager. ;)

Neeeiiiii gærninger :O

Bare vent!

10483899_10154383321265635_121965036717832693_n.jpg
 
må si jeg trives i litt mindre varme enn nå :p men vil ikke ha vinter heller.. Vi mennesker blir aldri fornøyde, må klage litt uansett, sånn erdet bare, var konklusjonen på jobben i dag ;)
 
Back
Topp