O'hellige Klagetråd

Må klage litt på at jeg fant et brev til mannen med innkallelse til HV-øvelse i september. Brevet fikk han tydeligvis for mange uker siden, men har enda ikke søkt om å få slippe da øvelsen skal være rett rundt termin... Så nå fant jeg fram pc'en og sa til han at DET skal han fikse nå! Ikke utsette det til han glemmer det helt og plutselig må dra fra meg enten rett før jeg føder eller rett etter.
Mannfolk, altså!
 
Må klage litt på at jeg fant et brev til mannen med innkallelse til HV-øvelse i september. Brevet fikk han tydeligvis for mange uker siden, men har enda ikke søkt om å få slippe da øvelsen skal være rett rundt termin... Så nå fant jeg fram pc'en og sa til han at DET skal han fikse nå! Ikke utsette det til han glemmer det helt og plutselig må dra fra meg enten rett før jeg føder eller rett etter.
Mannfolk, altså!

For en dust :eek:
 
Må klage litt på at jeg fant et brev til mannen med innkallelse til HV-øvelse i september. Brevet fikk han tydeligvis for mange uker siden, men har enda ikke søkt om å få slippe da øvelsen skal være rett rundt termin... Så nå fant jeg fram pc'en og sa til han at DET skal han fikse nå! Ikke utsette det til han glemmer det helt og plutselig må dra fra meg enten rett før jeg føder eller rett etter.
Mannfolk, altså!
Oi sann! Da hadde jeg fått panikk!!! :O
Mannen min er også i HV, men han var ute i vår.
Takk og lov! :)
Men han har jo rett på fritak når du har termin da. Det er ganske lett å få fiksa. Send med papirer på når du har termin. Tror en kopi av helsekortet er godt nok.


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Oi sann! Da hadde jeg fått panikk!!! :O
Mannen min er også i HV, men han var ute i vår.
Takk og lov! :)
Men han har jo rett på fritak når du har termin da. Det er ganske lett å få fiksa. Send med papirer på når du har termin. Tror en kopi av helsekortet er godt nok.


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for tipset. :) Han skreiv bare et brev, men skal åpne konvolutten og legge ved kopi av helsekortet.
Han er bare så treig av og til... Hjelper vel ikke at jeg føler jeg har nok å tenke på nå. Han mente han hadde kontroll, men ikke hatt tid (det tok han 15 min). Jeg liker best å ordne opp i ting med én gang, spesielt når vi har tusen andre ting å tenke på.

Ellers er han veldig snill og flink osv, altså. ;) Bare kjente jeg måtte få lufte min frustrasjon med noen i dag. ;)
 
Takk for tipset. :) Han skreiv bare et brev, men skal åpne konvolutten og legge ved kopi av helsekortet.
Han er bare så treig av og til... Hjelper vel ikke at jeg føler jeg har nok å tenke på nå. Han mente han hadde kontroll, men ikke hatt tid (det tok han 15 min). Jeg liker best å ordne opp i ting med én gang, spesielt når vi har tusen andre ting å tenke på.

Ellers er han veldig snill og flink osv, altså. ;) Bare kjente jeg måtte få lufte min frustrasjon med noen i dag. ;)
Det ordner seg nok.
Han har jo god nok grunn til å slippe øvelse. Får bare en ny innkalling om ett halvt år eller no.


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vært på blåbærtur...årets første og siste. Fint med litt trim, men nå gjør det veldig vondt i bekkenet. Vekslet mellom å gå (med stigning) eller stå framoverbøyd i usunne stillinger....Jeg klarer ikke sitte, ligge, stå og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå Går vel over, men blir litt smågal. Det presser i magen. Et bad hjalp heller ikke. Så jeg endte opp med å spise en Fruktnøtt! Det var jo godt. Men hjalp jo ikke. Hva nå? Mumse litt blåbær....?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må klage litt på at jeg fant et brev til mannen med innkallelse til HV-øvelse i september. Brevet fikk han tydeligvis for mange uker siden, men har enda ikke søkt om å få slippe da øvelsen skal være rett rundt termin... Så nå fant jeg fram pc'en og sa til han at DET skal han fikse nå! Ikke utsette det til han glemmer det helt og plutselig må dra fra meg enten rett før jeg føder eller rett etter.
Mannfolk, altså!
Min fikk også innkalling til to dager etter termin, men sendte med bekreftelse fra jordmor på termin og siden han har rett på 14 dager fri i forbindelse med fødsel var det ingen problemer å få utsettelse....... :)
 
Jeg har vært på blåbærtur...årets første og siste. Fint med litt trim, men nå gjør det veldig vondt i bekkenet. Vekslet mellom å gå (med stigning) eller stå framoverbøyd i usunne stillinger....Jeg klarer ikke sitte, ligge, stå og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå Går vel over, men blir litt smågal. Det presser i magen. Et bad hjalp heller ikke. Så jeg endte opp med å spise en Fruktnøtt! Det var jo godt. Men hjalp jo ikke. Hva nå? Mumse litt blåbær....?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har snilleste svigerfar i verden :D Han plukket til meg ca 5 liter blåbær. Jeg er plaget med bekkenet, så får ikke bøye meg. Det blir nok litt arbeid med å lage noe av bær :) :)
 
Pakket ut senga og så at den var skadet :( Så den må sendes i retur så må jeg veeeente på en ny en :/
 
Har så grusomt vondt at jeg holder snart ikke ut..!!
I natt fikk jeg ikke sove. Var så vondt overalt. Og så kommer jeg meg nesten ikke ut av senga heller.. må rulle! ;)
Har så masse kynnere, nedpress og mensensmerter. Og så strekker det enormt i magen.
Er vondt nesten konstant.. og presser så på blæra.. Løper på do i ett sett..! :p
Begynner å bli lei... :p


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har så grusomt vondt at jeg holder snart ikke ut..!!
I natt fikk jeg ikke sove. Var så vondt overalt. Og så kommer jeg meg nesten ikke ut av senga heller.. må rulle! ;)
Har så masse kynnere, nedpress og mensensmerter. Og så strekker det enormt i magen.
Er vondt nesten konstant.. og presser så på blæra.. Løper på do i ett sett..! :p
Begynner å bli lei... :p


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
sign
 
Har så grusomt vondt at jeg holder snart ikke ut..!!
I natt fikk jeg ikke sove. Var så vondt overalt. Og så kommer jeg meg nesten ikke ut av senga heller.. må rulle! ;)
Har så masse kynnere, nedpress og mensensmerter. Og så strekker det enormt i magen.
Er vondt nesten konstant.. og presser så på blæra.. Løper på do i ett sett..! :p
Begynner å bli lei... :p


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Føler meg skikkelig gravid jeg og.. Løper på do hele tiden! Har sovet så dårlig hele helgen pga bekkenet. Var hos kiropraktor i dag, men det er forsatt helt forferdelig:( Håper det kommer seg! Ellers blir jeg et sutrete hormontroll resten av svangerskapet.
 
Begynner å bli seriøst lei av å være kvalm og uvel :-( Småspising av frukt hjelper, men det går fort over. Gleder meg til å ha lyst på mat igjen.
 
Ikke sånn veldig klage, men angrer fryktelig på at jeg har sagt ja til å gå tur med hunden som vi låner, handle og lage hjemmelagd pizza!! Fryktelig trøtt akkurat nå. Var hos legen i dag tidlig, og dagen har gått i ett, (kjekke ting i grunn) og sov kun 3-4 timer. Veldig trøtt nå:p Mannen er på fotballtrening og vi venter besøk senere.. Opp og hopp!
 
Føttene mine er så glovarme, skulle ønske det var snø ute å sette de ned i!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vanskelig å unngå å bli smittet når han man deler seng med ble syk, så her har jeg halsbetennelse, feber, hoste og det som hører med når man er skikkelig forkjølet..
Mannfolk sutrer jo gjerne litt ekstra når de er syke så trodde ikke helt på at det var så ille, så dette er vell takken jeg fikk for det :p
Etter å ha vært sengeliggende i tre dager så er jeg på bedringens vei heldigvis :)
 
Åh, såå mye ubehagelige kynnere i dag! Presser på alt samtidig. Lungene så det er vanskelig å puste normalt og blæra så det kjennes ut som jeg skal tisse på meg når som helst :eek: skjønner ikke at det kan være plass til at han skal bli enda større inni der!
 
Blæh, akkurat i dag er jeg lei! Blir sliten av ingenting. Har et helt hus som burde ha vært vasket, men har null energi eller lyst :-( Håper det tar seg opp til uka. Vil gjerne ha det rent og pent til snuppa kommer.
 
Blæh, akkurat i dag er jeg lei! Blir sliten av ingenting. Har et helt hus som burde ha vært vasket, men har null energi eller lyst :-( Håper det tar seg opp til uka. Vil gjerne ha det rent og pent til snuppa kommer.
Kjenner følelsen! Får litt mer energi noen dager før fødsel har jeg hørt :p
 
Back
Topp