Nydelige skatten vår...

ORIGINAL: Miss.H.

Er så spent på hvordan det gikk med foreldrene dine i helgen!

Håper uansett du har hatt en suuuuper helg snuppa [:D] Smask!

Heeeeei snuppa mi[:D][:D][:D]
For det første....
Grattiss med 17 uker, kun 3 igjen til du er hallveis!!!

Når det gjelder avsløringen for mine foreldre, så fikk jeg reaksjonen jeg håpet på for å si det sånn[;)] Når vi kom var mamma og pappa midt i matlagingen...men etter en liten stund oppdaget mamma at vi hadde med gave, så DA måtte de ta en pause[:D] Først åpnet de kortet, som var fra oss alle (meg og sambo+mine 3 brødre)...Der hadde vi laget et gavekort til en valgfri forestilling og en bedre middag...Også skulle de pakke opp...pappa gjettet med en gang at det var et album, men tanken streifet han nok ikke at det var et baby album[8D][;)][;)] De åpnet det, og leste forsiden hvor  det stod "til bestemor og bestefar"...men det gikk nok ikke helt opp for de....Så bladde mamma videre og fikk se første bilde...og tårene kom MOMENTANT!!! (mine også[8D]) De bare fosset nedover kinnene hennes...hun hulket...de kom bort og gratulerte oss begge...Pappa gikk for å hente brillene sine for å lese teksten... mens mamma ropte han tilbake "han måtte jo ikke gå noen steder!!!!"[;)] Mamma prøvde å lese teksten høyt, men så knapt noe mellom alle tårene[;)][;)][;)] (Ordene som var skrevet, var liksom fra lille skatten...sånn "hei hei bestemor og bestefar, her er jeg...etc[;)]) Absolutt den reaksjonen jeg hadde håpet på...kjempe artig!

Ååååå!!! Kjenner jeg får tårer i øynene bare av å lese.. [:)] Så kjekt at du fikk den reaksjonen du håpet på! [:)]

Sååå koselig, og deilig å få sagt det tenker jeg! [;)]

Tusen takk! Ja tenk 17 uker.... Ojojoj, og snart halveis! uæææ.. scary! [8D] hehe.
Syns det er godt at tiden går litt fort!

Snart er du 15 uker

Hvordan er formen da snuppsn?

Ååååå!!! Kjenner jeg får tårer i øynene bare av å lese.. [:)] Så kjekt at du fikk den reaksjonen du håpet på! [:)]

Tusen takk! Ja tenk 17 uker.... Ojojoj, og snart halveis! uæææ.. scary! [8D] hehe.

Snart er du 15 uker

Selvfølgelig var det godt å fortelle det, men samtidig skaper det en del bekymringer på en måte...håper jo og tror at mye kommer til å endre seg den neste måneden, ettersom jeg regner med at magen kanskje begynner å komme litt da....For enn så lenge så er er det kun en ekstra oppblåst fleskemage[8D] Og så går det nok mer opp for meg, sånn som du også har beskrevet at det når går opp for deg...for formen er fin den. Like fin som den alltid har vært[:-] Men de svake symptomene jeg har hatt har jeg fremdeles[:D] Men mamma bekreftet jo det jeg allerede visste om hennes svangerskap...så og si symptomfri alle fire gangene! så det er jo greit å vite[:D]

Hvordan er din form da?

I dag har jeg faktisk fri fra jobb...og været ute er jo NYDELIG! Så tenker jeg skal gå meg en liten tur[:D]
Håper du får en flott dag darling[:)]

ORIGINAL: Wembie

Snart er du 15 uker

Selvfølgelig var det godt å fortelle det, men samtidig skaper det en del bekymringer på en måte...håper jo og tror at mye kommer til å endre seg den neste måneden, ettersom jeg regner med at magen kanskje begynner å komme litt da....For enn så lenge så er er det kun en ekstra oppblåst fleskemage[8D] Og så går det nok mer opp for meg, sånn som du også har beskrevet at det når går opp for deg...for formen er fin den. Like fin som den alltid har vært[:-] Men de svake symptomene jeg har hatt har jeg fremdeles[:D] Men mamma bekreftet jo det jeg allerede visste om hennes svangerskap...så og si symptomfri alle fire gangene! så det er jo greit å vite[:D]

Hvordan er din form da?

I dag har jeg faktisk fri fra jobb...og været ute er jo NYDELIG! Så tenker jeg skal gå meg en liten tur[:D]
Håper du får en flott dag darling[:)]

Ja jeg syntes det var deilig når det kun var sambo og meg som visste om babyen, og har jo vært gravid i juni men det gikk jo gale, og da var det så trist for mamma og de ble så lei seg.[:(] Derfor ventet vi lenge denne gang. Nå er det mer virkelig, og da tror jeg bekymringene kommer mer frem. Skal nok få nok å bekymre oss for i senere tid. Men er jo kun for vi er så glad i knøttet vårt at vi stadig vekk bekymrer oss..

Blir nok bedre når magen titter frem [:D]

Det er flott at du føler deg bra![:D] Jeg er i kjempefin form jeg! Puppene er ikke ømme i det hele tatt. Eneste jeg kjenner nå er strekk og tøy i babyhuset! [8D]

Tenkte å legge ut et bilde av magen etter vi har vært på UL [:D] Det gleder jeg meg til!
Har fri idag jeg oxo! Deilig, men skulle gjort husarbeid, men her har det blitt sofaen gitt! [8D] Her er det ruskevær,så holder meg innendørs idag! God tur da vennen! Suss

Da tror jeg formen vår er omtrent lik...for her kjenner jeg det også i magen fra tid til annen...ellers lite...Kjente det veldig i forrige uke og i helgen, men i går roet det seg igjen...går litt opp og ned hos meg[:)]

Jaaaaaaaa, magebilde må du legge ut...gleder meg masse til å se[:D][:D][:D] Tenker jeg også legger ut rundt ul, for det er vel da det begynner å skje noe[;)] Men venter fortsatt på innkallelsen[8|] vet ikke hvor lenge det er vanlig å vente...(når jeg har fått henvisning til tidlig ul, har det gått veldig kjapt...bare snakk om noen dager) men er vel litt anerledes nå...så får vel smøre meg litt til...

Smask

Har du nevnt det for legen din? Det med ordinær UL? Sikkert lett å gå i glemmeboken. Jeg fikk min etter noen dager etter jeg var hos legen.[:D] Det er så kjekt å ha noe å se frem til [:)] nå er det kun 10 dager til jeg skal [8|]

smask!

Tenkte liksom jeg skulle gi det noen dager, ettersom jeg først var hos legen min forrige mandag...men dersom jeg ikke får noe i posten i dag, så kanskje jeg ringer legekontoret, og ber de om å gi henne en beskjed iallefall? (hvis de gjør sånt da...)

Jada! Det hadde jeg gjort! [:D] Det er jo bare en påminnelse til henne [;)]

Uke 15: Vekt: 100 g......CRL: 10 cm......Full lengde: 12 cm
Fosteret er i begynnelsen av denne uken 13 uker gammelt.
Kroppen vokser i kjempefart. Beina blir lengre samtidig som skjelettet hardner. Musklene blir også sterkere slik at du snart vil kunne kjenne de livlige bevegelsene.
Denne uken når ørene nesten sin endelige plassering på hodet og er tydelig synlige. Øynene har vært rettet fremover og plassert i flere uker allerede. Nå ser den lille ut som en miniatyr-menneskebaby. Men huden er nesten gjennomsiktig, så alle blodårene skinner gjennom. Små dunhår kalt lanugo formes og vil dekke hele kroppen frem mot fødselen.

Hei kjære Wembie[:)]
Utrolig fin dagbok du har laget deg! Måtte innom og snike litt tenkte eg[;)]
Må sei tårene bare rant da eg leste om bayboken til foreldrene din var bare så utrolig rørende[:)]
Håper formen din er bra[:)]
her har kvalmen vert den største delen av livet mitt de siste 2 måndene[:'(] men fekk sjå skatten vår i går og det var deilig[:)]
Masse lykke til videre i svangerskap ditt kjære deg[:)]

ORIGINAL: ønske_spire

Hei kjære Wembie[:)]
Utrolig fin dagbok du har laget deg! Måtte innom og snike litt tenkte eg[;)]
Må sei tårene bare rant da eg leste om bayboken til foreldrene din var bare så utrolig rørende[:)]
Håper formen din er bra[:)]
her har kvalmen vert den største delen av livet mitt de siste 2 måndene[:'(] men fekk sjå skatten vår i går og det var deilig[:)]
Masse lykke til videre i svangerskap ditt kjære deg[:)]

Heeeeei søta[:D] Sååååå koselig med besøk da[:)][:)][:)] Det liker vi[;)]
Tårene rant hos meg også når jeg endelig fortalte det til foreldrene mine!!! Det var veldig rørende...utrolig deilig å se mamma sin reaksjon...ingen tvil om at de gleder seg til å bli besteforeldre nei[8D][;)]

Kjedelig å høre at du sliter med kvalme[&:] Jeg har jo vært veldig heldig der da...var kun kvalm/uggen en ukes tid mellom uke 6-7...ellers er formen fin! For fin[:-] Bekymringene kommer med en gang vet du...men jeg har egentlig ikke følt meg gravid en eneste dag...og vi har jo vært og sett lille skatten hele 3 ganger, og alt er bra...men hodet mitt tuller for det[&:] er heldigvis ikke mer enn 2 uker til jeg skal til jm...satser på og få høre hjertelyden da sånn at jeg nok en gang kan senke skuldrene! Også håper jeg at det ikke er lenge til den ordinære[:D]

Masse lykke til videre til deg også! Og gratulerer såååå mye med titten i går, samt passeringen av 12 uker[:D][:D][:D]
Klem fra meg!

Da kom brevet fra Ahus i posten...Det positive var at jeg fikk fødeplass[:D][:D][:D] Men ordinær ul er ikke før 2.mai!!!!!!![:-] Kjenner jeg er nødt til å ringe i morgen, og prøøøøve å få time tidligere...er jo såååå lenge til...[:'(]

Søta!!! Herregud, jeg sitter her og tårene renner for jeg leste akkurat om at du hadde fortalt det til foreldrene dine!! Åh, så godt det måtte være!!![:D][:D][:D]

Og GRATULERER MED 15 UKER!!!!![:D][:D][:D]

Så bra at du har fått fødeplass da!! Jeg var hos legen å søke plass på Ullevål på tirsdag, fastlegen min ivrig som bare det![:D][:D]
Håper du får skjøvet frem datoen for UL da for jeg er ivrig på å finne ut av om det er utover eller innover tiss[:D] Hvis dere i det hele tatt skal vite det da[8D] Hehe!![:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Søta!!! Herregud, jeg sitter her og tårene renner for jeg leste akkurat om at du hadde fortalt det til foreldrene dine!! Åh, så godt det måtte være!!![:D][:D][:D]

Og GRATULERER MED 15 UKER!!!!![:D][:D][:D]

Så bra at du har fått fødeplass da!! Jeg var hos legen å søke plass på Ullevål på tirsdag, fastlegen min ivrig som bare det![:D][:D]
Håper du får skjøvet frem datoen for UL da for jeg er ivrig på å finne ut av om det er utover eller innover tiss[:D] Hvis dere i det hele tatt skal vite det da[8D] Hehe!![:D][:D]

Heeeeeei søta mi
Kjempe lurt og allerede nå søke om fødeplass...jeg var jo veldig avventende, så kom jo ikke til legen på første kontroll før i uke 13, så kan vel takke med selv[:-] Rinte nemlig Ahus i dag, og de har ingen ting ledig før uti mai...men jeg skal prøve igjen i neste uke og se om det er noen endringer...så har ikke gitt opp helt enda, selv om det ser mørkt ut[8D] Gubben synes ikke det gjør noe, for han er redd for at vi skal komme for tidlig, også ikke få sett hva som gjemmer seg i magen...Han tror nemlig det er ei lita prinsesse, mens jeg tror det motsatte[:D] For meg spiller det ingen rolle! (ikke han heller...) men spennende er det!!! Så får nok bare belage meg på å vente i noen uker til....jaja...de går vel fort!

Hvordan går det med deg da snuppa? og lille nurket? Gratulerer så mye med 6+4 forresten...tenk nesten 7 uker allerede[:D][:D][:D] DET liker vi[;)]

Jeg skal hoppe i dusjen, også skal jeg besøke ei venninne og lille nurket hennes, som ikke er mer en 10 dager gammel[:D] Gleder meg veldig[:)]
Håper du får en strålende helg![:)]

Tusen takk for koselig melding i dagboka, Wembie[:D]

Gjett om jeg ble rørt da jeg leste om gaven til dine foreldre da[;)] Så herlig!!

UL ikke før i mai, ja det skjønner jeg er lenge å vente... Hvor langt er du på vei da? Og gratulerer med 15+2[:D][:D][:D]

Jeg gleder meg til du har vært på UL, er også spent på hva som skjuler seg i ditt magehus[:D]

hei snuppa[:D][:D]
hvordan står det til med deg?
håper formen din er bra[:D]
tenk nå er du alt over 15 uker og under 5 igjen til halveis[:D][:D][:D]
ja tia flyr[:D][:D][:D]

ha en stålenede helg snuppa[:D]

masse masse klemmer

ORIGINAL: Lucmam

Tusen takk for koselig melding i dagboka, Wembie[:D]

Gjett om jeg ble rørt da jeg leste om gaven til dine foreldre da[;)] Så herlig!!

UL ikke før i mai, ja det skjønner jeg er lenge å vente... Hvor langt er du på vei da? Og gratulerer med 15+2[:D][:D][:D]

Jeg gleder meg til du har vært på UL, er også spent på hva som skjuler seg i ditt magehus[:D]

I lige måde kjære deg[:)]

Jepp, er noen uker til 2.mai...men det går vel bra[8D] Ble veldig mye roligere i går, for da fant jeg hjertelyden til de lille for første gang og for en herlig lyd!!! Er vel 20+4 når det er min tur til ul...derfor har jeg tenkt til å prøve å ringe og høre om å få time en gang til...de kan jo ikke gi meg time spesielt mye senere ettersom jeg allerede er så langt på vei...så vi får se...[:)]

ORIGINAL: nita80

masse masse klemmer

Halla snuppis...lenge siden sist[:)]
Alt er bra med meg og den lille...og formen er upåklagelig...det har den vært hele tiden! Har nesten litt dårlig samvittighet for alle dere andre som sliter med kvalme og det ene og det andre...men dessverre så funker det ikke sånn at vi kan dele på symptomene...andre er bare heldigere...og jeg er så absolutt en av de! Så bank i bordet...håper det holder seg sånn! Ja, tenk om ca 1 mnd er jeg halvveis...sprøtt! Gleder meg masse til de neste ukene...til at magen begynner og komme, og til å kjenne bevegelser....kommer vel om ikke så lenge

Hvordan går det med deg da? kun 4 dager igjen til du er høygravid!!! Tiden flyyyyr virkelig! Er det forresten en prinsesse som gjemmer seg i magen din? eller en prins...? eller vet dere ikke...tror nemlig ikke jeg har fått med meg det...
Uansett, ikke lenge til lille nurket ditt snart ligger i armene dine og ikke i magen[:D][:D][:D]

Kjempe klem fra meg!

masse masse klemmer

Alt er bra med meg og den lille...og formen er upåklagelig...det har den vært hele tiden! Har nesten litt dårlig samvittighet for alle dere andre som sliter med kvalme og det ene og det andre...men dessverre så funker det ikke sånn at vi kan dele på symptomene...andre er bare heldigere...og jeg er så absolutt en av de! Så bank i bordet...håper det holder seg sånn! Ja, tenk om ca 1 mnd er jeg halvveis...sprøtt! Gleder meg masse til de neste ukene...til at magen begynner og komme, og til å kjenne bevegelser....kommer vel om ikke så lenge

Hvordan går det med deg da? kun 4 dager igjen til du er høygravid!!! Tiden flyyyyr virkelig! Er det forresten en prinsesse som gjemmer seg i magen din? eller en prins...? eller vet dere ikke...tror nemlig ikke jeg har fått med meg det...
Uansett, ikke lenge til lille nurket ditt snart ligger i armene dine og ikke i magen[:D][:D][:D]

Kjempe klem fra meg!

ja nå er det ikke lenge før magen din kommer for fult og spakene vill melde seg[:D][:D][:D][:D]
så fantastisk å høre at du er i så god form[:D][:D]
bare nyt det[:D][:D]
og ikke lenge igjen til ordinær ul heller , så spennede[:D][:D]
vill dere vite hva det blir??
ja her er det enda ei prinsesse og ho skal hete Tomine[:D][:D]
jeg har faktisk vist det siden uke 12[;)] fikk vite det på ul da[;)]
tidlig men han tok faktisk rett[:D]
ja nå er det ikke lenge igjen her, litt skummelt også[8D][:D]
men gleder meg masse til å bli 3 barnsmamma[:D][:D]
kos deg masse framover snuppa og kos deg

masse masse klemmer

Kjempe klem fra meg!

ja nå er det ikke lenge før magen din kommer for fult og spakene vill melde seg[:D][:D][:D][:D]
så fantastisk å høre at du er i så god form[:D][:D]
bare nyt det[:D][:D]
og ikke lenge igjen til ordinær ul heller , så spennede[:D][:D]
vill dere vite hva det blir??
ja her er det enda ei prinsesse og ho skal hete Tomine[:D][:D]
jeg har faktisk vist det siden uke 12[;)] fikk vite det på ul da[;)]
tidlig men han tok faktisk rett[:D]
ja nå er det ikke lenge igjen her, litt skummelt også[8D][:D]
men gleder meg masse til å bli 3 barnsmamma[:D][:D]
kos deg masse framover snuppa og kos deg

Heeeeei igjen darling[:D] Beklager litt sent svar, men har vært en uke nordpå, så har ikke vært inne på bv...
Ååååh ei lita prinsesse[:D] TomineOgså så heldig du var som fikk vite det så tidlig...Jeg var jo også på ul da jeg var 12+3...legen mente da at jeg var nærmere 13 uker enn 12, men han nevnte ikke kjønn...Ikke spurte jeg heller[8D] Så vi må nok bare vente litt til....så planen er å få vite det ja[:)] Selv tror jeg vel at det er en liten prins, men sambo mener at han denne gangen har klart og laget ei prinsesse, så vi får se[:D] Spiller virkelig ingen rolle for meg!

Suss og klem

Back
Topp