Wembie
Elsker forumet
Tenk 8 uker i morgen...fortsatt helt uvirkerlig...hadde aldri trodd at jeg skulle komme så langt[:D] Så lykkelig er jeg...men jeg er også redd[&o] har følt meg lite gravid de siste dagene (altså har ikke vært kvalm)...ellers er de samme symptomene der...og det liker jeg ikke helt[8D] Men jeg hadde ingen symptomer uka før jeg skulle på første ul...og alt var jo som det skulle...og jeg har heeele tiden tenkt/visst at jeg ikke kom til å bli skikkelig kvalm da jeg aldri er ånn dårlig ellers...og min mor var heller aldri det under sine svangerskap...så slekter nok på henne![;)] Dessuten har jeg vært hjemme hele den siste uka (er jo student, ikke at jeg har studert så mye[8D]) så har jo ikke gjort en døyt! Spist når jeg har følt for det...og vært meget lite aktiv...og det er jo når jeg er aktiv og ikke får i meg nok at kvalmen kommer...så er jo sikkert ikke så rart[:-] jeg vet jo det...men allikevel[:o]
Fikk forresten ny innkallelse til ul i dag...18.februar[&:] da er jeg akkurat 10 uker på vei...gru/gleder meg litt allerede...håper ukene går fort[:)]
Fikk forresten ny innkallelse til ul i dag...18.februar[&:] da er jeg akkurat 10 uker på vei...gru/gleder meg litt allerede...håper ukene går fort[:)]