Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lambi`83
HURRA FOR 13 UKER!!!!![:D][:D]
Håper alt er bra med deg, snuppa!!!
Altfor lenge siden jeg var her sist!![:-]
ORIGINAL: Miss.H.
13 uker wohoooooooooooooo
Ååååå så søt den var! [:D][:D] Sånn vil jeg oxo kjøpe! Hihi!
Det blir spennende når du skal fortelle[:D] weee!
Ps: kjøpte den ispakken som du kjøper, den gule er naaaaaaaaaam! Jeg spiser til jeg fryser hehe [8D]
ORIGINAL: Wembie
Tror faktisk at jeg fant hjertelyden selv her om dagen...ca 130 slag i minuttet...og det kan jo ikke være mine???kan det???[&:]
Jordmortimen er ikke før 11.april, men gleder meg veldig..har hørt veldig mye bra om hun jeg skal til, så satser på at det stemmer[:D][:D][:D] Kjempe artig og høre at det gikk så bra for din del...ingen ting er bedre enn det snuppa!
Og ja...gleder meg sinnsykt til å fortelle mamma og pappa hemmeligheten...kan ikke bli søndag fort nok![:D]
ORIGINAL: Wembie
Tror faktisk at jeg fant hjertelyden selv her om dagen...ca 130 slag i minuttet...og det kan jo ikke være mine???kan det???[&:]
Jordmortimen er ikke før 11.april, men gleder meg veldig..har hørt veldig mye bra om hun jeg skal til, så satser på at det stemmer[:D][:D][:D] Kjempe artig og høre at det gikk så bra for din del...ingen ting er bedre enn det snuppa!
Og ja...gleder meg sinnsykt til å fortelle mamma og pappa hemmeligheten...kan ikke bli søndag fort nok![:D]
Vil tro at det er babyen sitt hjerteslag ja [:)] Håper tiden går fort da! Og imorgen er du 14 uker!! Syns du nettopp var 12 uker![8D] [:D]