Wembie
Elsker forumet
Om ca. 24 timer er jeg enten verdens lykkeligste, eller helt knust...Uff...klarer virkelig ikke å slappe av...Er overrasket over hvor fort dagene har gått, fra jeg fikk innkallelsen, til timen min i morgen...Men de siste dagene...uff...her snakker vi sneglefart!
Selvfølgelig har google vært flittig brukt i det siste...og der har jeg nok en gang fått bekreftelsen på at langt ifra alle gravide blir kvalme...faktisk "bare" nærmere 40%[:)] og det likte jeg...da jeg har vært veldig heldig så langt, med bare litt uggenhet...dessuten er jo sannsynligheten for å miste liten i utgangspunktet, og enda mindre med tanke på at vi fikk se den lille med et nydelig hjerte som banket i uke 6/7...
Og sjansen for å oppleve en MA er igjen mindre enn en SA...
20% av alle spontantaborter er nemlig en MA...
og siden oddsen min for at dette skal gå bra er på ca 95%...
betyr det at det er ca. 1% sjanse for at jeg får en MA...1%!
Skulle ønske det var onsdag i dag!!![&:]
Skjønner ikke hvorfor at jeg er så bekymret, da alt tyder på at den lille har det helt perfekt...samtidig vet jeg jo at det er fordi at jeg har mistet før...og at jeg derfor ikke klarer å slappe av...vil bare sååååå, ha den bekreftelsen jeg så sårt trenger!!! Sånn at jeg kan slippe bekymringene mine og heller nyyyyte det fantastiske som skjer!!!
Selvfølgelig har google vært flittig brukt i det siste...og der har jeg nok en gang fått bekreftelsen på at langt ifra alle gravide blir kvalme...faktisk "bare" nærmere 40%[:)] og det likte jeg...da jeg har vært veldig heldig så langt, med bare litt uggenhet...dessuten er jo sannsynligheten for å miste liten i utgangspunktet, og enda mindre med tanke på at vi fikk se den lille med et nydelig hjerte som banket i uke 6/7...
Og sjansen for å oppleve en MA er igjen mindre enn en SA...
20% av alle spontantaborter er nemlig en MA...
og siden oddsen min for at dette skal gå bra er på ca 95%...
betyr det at det er ca. 1% sjanse for at jeg får en MA...1%!
Skulle ønske det var onsdag i dag!!![&:]
Skjønner ikke hvorfor at jeg er så bekymret, da alt tyder på at den lille har det helt perfekt...samtidig vet jeg jo at det er fordi at jeg har mistet før...og at jeg derfor ikke klarer å slappe av...vil bare sååååå, ha den bekreftelsen jeg så sårt trenger!!! Sånn at jeg kan slippe bekymringene mine og heller nyyyyte det fantastiske som skjer!!!