Ny uke, nye muligheter..

Så forskjellige beskjeder man får :confused: vi fikk beskjed om å la tarmene hvile og modnes til 2 år før vi disponerer for melkeprotein, så kan vi unngå at hun plages senere i livet ;)

Ja, synes det er veldig rart sjøl også:confused: vi fikk beskjed om at de fleste vokser det av seg fra 1 årsalder:confused: men hvis han får noe annet med melk får han mageknip og masse diarebleier som lukter spy:oops: kanskje jeg bare skal droppe og gi han yoghurt også. Vil jo ikke at det forlenge det eller gjøre det verre. Vanskelig når man får så vidt delte beskjeder:eek:

Det var tidlig morgen :oops: o_O
Her sto vi opp kl 09.00:) Sendte mann og barn av gårde til jobb og bhgen halv 7 :dance008
Vi har kosa oss med froskost, melk og lekt masse:) Kjøkkenskuffene er veldig stas om dagen:D Han er nå lagt til den første luren sin:) Jeg sitter og slapper av i sofaen og lurer på om jeg skal gå ut og luke litt i hagen*tenke tenke* Skal vaske bittelitt klær idag og mulig jeg maler litt også:) Skal male hjørnekasser og lister på utbygget ved hoveddøren;)

Det er lenge siden morgenene starta kl 9 her i huset. Heldiggrisen!! :D
Så mye du har på tapetet i dag da. Her skal det slappes av i det kengste. Jeg tåler ikke denne varmen jeg, vestlending som jeg er, så jeg er helt slips :p:rolleyes:;)

*sendt fra mobil-appen*

Haha, skal ta deg på den når du er ferdigferiert:p;)

*Surfer mobilt*

Trenger noen som kan ta meg litt i nakkeskinnet :p;):eek: hihihi

*sendt fra mobil-appen*

Mente ikke at lavkarbo er slankekur, snakker om type Nutrilett, Nova osv ;) :p MEN veldig mange går på lavkarbo som en kur, i et par måneder, så går de tilbake til gamle vaner og suser opp i vekt igjen!
Ja, det er jeg enig i, men det gjelder nok alle retninger innen slanking og kostendring :D

Deilig middag på gang her nå!
Kylling i biter sammen med paprika, sellerirot, gulrot og masse deilig krydder :D
TIpper dette er mat midt i blinken for Eskil! :D

Deilig middag på gang her nå!
Kylling i biter sammen med paprika, sellerirot, gulrot og masse deilig krydder :D
TIpper dette er mat midt i blinken for Eskil! :D

Du er så kreativ på matfronten :) hørtes knallgodt ut! Føler vi spiser det samme hele tiden :eek:

*sendt fra mobil-appen*

Du er så kreativ på matfronten :) hørtes knallgodt ut! Føler vi spiser det samme hele tiden :eek:

*sendt fra mobil-appen*
Det var veldig godt!
Gutta spiste ris til! Lillebrors favoritt var sellerirot! Og han fikk T til å spise det også (han er litt pysete på nye smaker og mener han ikke liker det :p )
Skulle egentlig bakes i folie, men det var vi tomme for. Med nok smør ble det ikke tørt heller :D

Så forskjellige beskjeder man får :confused: vi fikk beskjed om å la tarmene hvile og modnes til 2 år før vi disponerer for melkeprotein, så kan vi unngå at hun plages senere i livet ;)
Har hørt fra 10 måneder med smaksprøver og 1 år kumelk :-)

Sent from my GT-I9300

Hei og hopp:-)

Mange fine bilder her inne:-)

Her tok vi morgen halv åtte, det er sannelig tungt å stå opp uansett fortiden. Vi har vært nede i byen, og nytt godværet og ikke minst at det er bare oss igjen. Vi har hatt svigermoren min på besøk i helgen.
Jeg er så glad for å få noen dager sol siste uka i ferien min:-)
Nasse er 10 mnd i dag, kan ikke tro det har gått så fort, neste uke begynner hun i barnehagen :eek: :eek: Får en stor klump i magen når jeg tenker på det, det føles så feil o_O
Nå er det godt mulig jeg ikke kommer til å jobbe fulltid på grunn av ting og tang, vi får se.

Vi for tell byen :-) eg handla fleece dress, reima våtta og lua, et par strømpebokse å bodya :-)

I dag kåm sola hit :-D så eg å fie va ute i sola når vi kåm heim fra byen :-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1374516241386.jpg
    1374516241386.jpg
    128,3 KB · Visninger: 11
  • 1374516289230.jpg
    1374516289230.jpg
    177,4 KB · Visninger: 11
Uff, tidlig morgen der i huset også:(
Sliter han mye med mareritt? Håper det kun var et engangstilfelle:) Drømmer kan være veldig skremmende :confused2 Har slitt med Mathea i 2 uker etter ett mareritt! Hu drømte at Neline hadde bæsja så mye i doen at det rant helt opp til toppen på doen, så rompa blei "dyppa" ned i søla! Så hu har rent faktisk nekta og gå på do og må være med hu på do hver eneste gang pga hu er SÅ redd for doen skal bli helt full. Tilogmed bæsja i buksa pga det, og hu har aldri hatt noen uhell ellers! Men begynner heldigvis og bli bedre igjen:) Håper du finner motivasjon til og gå ned i vekt;)

Oj da:eek: må ha vært et skikkelig mareritt for hun da! :( ikke så lett for barn å forstå heller når det kommer til drøm og virkelighet..

Har ikke blitt tid til noe trening ennå nei, men teller kalorier og lever på 1600kcal om dagen ;) helt vanlig kosthold, ingenting sukker på ukedagene da:)

*Surfer mobilt*

Ja det er den beste måten å gjøre det på syns jeg :) Når jeg skal ned i vekt, så prøver jeg å holde meg på 1000-1200 kalorier, for å gå ned ca en halv kilo i uka :) men da "koser" jeg meg på lørdagene med det jeg har lyst på egentlig.. litt mer "fettende" mat kansje og godteri :P hehe.. før jeg ble gravid, så brukte jeg til og med en app som heter FitnesPal eller noe!

Vi har vært på storhandling! :D
Var MASSE salg på Barnas Hus, så har kjøpt Reima parkdress til neste vår, ullundertøy, myke små skinnsko i str 18 og 19 og Reima votter på 50 % rabatt :D :D :D 500kr for en Reimadress er helt ok liksom ;)
Så fant vi Hamax sykkelsete med hjelm til 400kr :) jeg har endelig fått meg skalljakke, 1500kr for Bergansjakke :)
ImageUploadedByBV Forum1374518521.083045.jpgImageUploadedByBV Forum1374518529.926675.jpgImageUploadedByBV Forum1374518539.955776.jpg

Ja det er den beste måten å gjøre det på syns jeg :) Når jeg skal ned i vekt, så prøver jeg å holde meg på 1000-1200 kalorier, for å gå ned ca en halv kilo i uka :) men da "koser" jeg meg på lørdagene med det jeg har lyst på egentlig.. litt mer "fettende" mat kansje og godteri :P hehe.. før jeg ble gravid, så brukte jeg til og med en app som heter FitnesPal eller noe!
Jeg lever nå på 1600 kcal i uka, koser meg på lørdager og har gått ned 2.7 kg denne uka :p er nok endel vann, men har tidligere gått ned 1kg i uka på den måten :)

Hei og hopp:-)

Mange fine bilder her inne:-)

Her tok vi morgen halv åtte, det er sannelig tungt å stå opp uansett fortiden. Vi har vært nede i byen, og nytt godværet og ikke minst at det er bare oss igjen. Vi har hatt svigermoren min på besøk i helgen.
Jeg er så glad for å få noen dager sol siste uka i ferien min:-)
Nasse er 10 mnd i dag, kan ikke tro det har gått så fort, neste uke begynner hun i barnehagen :eek: :eek: Får en stor klump i magen når jeg tenker på det, det føles så feil o_O
Nå er det godt mulig jeg ikke kommer til å jobbe fulltid på grunn av ting og tang, vi får se.
Grattis med 10 måneder :D
Annette er nok først til barnehagen av gjengen vår! Vi følger etter om en måned ;) gruer meg jeg også!!! Kan det være fordi vi jobber i barnehage og vet veldig godt hvordan det er der? :oops:

Det var veldig godt!
Gutta spiste ris til! Lillebrors favoritt var sellerirot! Og han fikk T til å spise det også (han er litt pysete på nye smaker og mener han ikke liker det :p )
Skulle egentlig bakes i folie, men det var vi tomme for. Med nok smør ble det ikke tørt heller :D
Hermine insisterte på å spise det samme som oss, og ikke det jeg hadde tint fra fryseren til henne idag! :) :p ser at fra nå av må middagene våre være melkefrie så hun også kan få! Begynner å bli utfordrene må jeg si :p

Ja, synes det er veldig rart sjøl også:confused: vi fikk beskjed om at de fleste vokser det av seg fra 1 årsalder:confused: men hvis han får noe annet med melk får han mageknip og masse diarebleier som lukter spy:oops: kanskje jeg bare skal droppe og gi han yoghurt også. Vil jo ikke at det forlenge det eller gjøre det verre. Vanskelig når man får så vidt delte beskjeder:eek:
Jepp! Jeg følger bare det legen her skrev i diagnosebrevet jeg :p ;)

Back
Topp