Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine bilder. Og så store og blå øyneSå mange flotte bilder av Emmeth og mamma'n![]()
For en utrolig liten nydelingEskil og musa er klare for en dupp!
Vis vedlegget 23228
Takk!For en utrolig liten nydelingsatt så fint i vogna si
kos dere ut på tur :-D
Sent from my GT-I9300
Så søt han er med de store blå gluggene sine
Deling er populært her også, selv sand deler hun på
Her er det totaltforbud på ting med melk i til to år
*Surfer mobilt*
Takk!
Han sovnet 5 sekunder etter at jeg tok bildet![]()
Ja stuptrøttHihi, han var god og trøtt, altså?!
Så fine bilder. Og så store og blå øyneVakker liten tass... slank og fin du er ;-)
Sent from my GT-I9300
Ja stuptrøtt
Andre gang han sover i dag!
Sant det!Oi, men ikke så veldig rart, både store og små blir slitne i denna varmen her![]()
Sant det!
T og pappaen er og kjøper plaskebasseng mens jeg sitter i sola og strikker![]()
Ja de delte en altfor liten balje i går :-oHørtes helt herlig ut![]()
Emmeth er lagt for dagens 2 lur og jeg sitter og ser OTHSkal straks ut i sola jeg også
Ja, greit og ett basseng og kjøle seg ned i
![]()
Så forskjellige beskjeder man fårTakk
Vi fikk beskjed om og prøve så smått fra 8 mnders alder! Han får kun ett par teskjeer med yoghurt av og til, virker som det går greit med Tine sine barneyoghurter, men ikke Danonino sine. Gir han ikke noe med melk i utenom det.
Ååå, så søt! Han så noe trøtt ut ja!Eskil og musa er klare for en dupp!
Vis vedlegget 23228
Ja de delte en altfor liten balje i går :-o
Åh, så herlig og sommerlig dere har det! Savner sommern jeg, her er det høstværLitt mye bilder idag, men
Mamma soler seg litt innimellom og Emmeth koser seg litt i gåvogna arva fra Matheasitter kun maks 5 min av gangen max 2 ganger daglig
han vil helst krabbe rundt
og bra er det
Vis vedlegget 23226
Mente ikke at lavkarbo er slankekur, snakker om type Nutrilett, Nova osvMen lavkarbo er da slett ingen slankekur? Like mye livsstilsendring som det du beskriver, og Grete rhode osv, bare at det følger andre prinsipperkroppen min tåler fett mye bedre enn karbohydrater, sinnet også for den saks skyld (selvom det aldri er snakk om overdrevne mengder fett for min del..!), og har i grunn ikke behov for så mye karbohydrater.