Ny uke, nye muligheter..

Så mange flotte bilder av Emmeth og mamma'n ;)

Eskil og musa er klare for en dupp!
ImageUploadedByBV Forum1374495295.989658.jpg

Så søt han er med de store blå gluggene sine:rolleyes:
Deling er populært her også, selv sand deler hun på:p
Her er det totaltforbud på ting med melk i til to år;):p

*Surfer mobilt*

Takk:)
Vi fikk beskjed om og prøve så smått fra 8 mnders alder! Han får kun ett par teskjeer med yoghurt av og til, virker som det går greit med Tine sine barneyoghurter, men ikke Danonino sine. Gir han ikke noe med melk i utenom det.

Så fine bilder. Og så store og blå øyne :) Vakker liten tass... slank og fin du er ;-)

Sent from my GT-I9300

Tusen takk:D Elsker selv de store blå øynene til unga, fått det fra pappaen:D<3 Hihi.. Ehm, jo takk, du;) Ekke mye slank, men:p

Sant det! :)
T og pappaen er og kjøper plaskebasseng mens jeg sitter i sola og strikker ;)

Hørtes helt herlig ut:D
Emmeth er lagt for dagens 2 lur og jeg sitter og ser OTH;) Skal straks ut i sola jeg også;) Ja, greit og ett basseng og kjøle seg ned i:)

Takk:)
Vi fikk beskjed om og prøve så smått fra 8 mnders alder! Han får kun ett par teskjeer med yoghurt av og til, virker som det går greit med Tine sine barneyoghurter, men ikke Danonino sine. Gir han ikke noe med melk i utenom det.
Så forskjellige beskjeder man får :confused: vi fikk beskjed om å la tarmene hvile og modnes til 2 år før vi disponerer for melkeprotein, så kan vi unngå at hun plages senere i livet ;)

Ja de delte en altfor liten balje i går :-o

Oi, det er ikke mye behagelig for noen av guttene:oops: tenker ett basseng blir mottatt med et gledeshyl:D:D

Litt mye bilder idag, men:D
Mamma soler seg litt innimellom og Emmeth koser seg litt i gåvogna arva fra Mathea:) sitter kun maks 5 min av gangen max 2 ganger daglig:) han vil helst krabbe rundt:D og bra er det:p;):D
Vis vedlegget 23226
Åh, så herlig og sommerlig dere har det! Savner sommern jeg, her er det høstvær :( hadde fleecetøy under parkdressen på ungene idag :(

Men lavkarbo er da slett ingen slankekur? Like mye livsstilsendring som det du beskriver, og Grete rhode osv, bare at det følger andre prinsipper ;) kroppen min tåler fett mye bedre enn karbohydrater, sinnet også for den saks skyld (selvom det aldri er snakk om overdrevne mengder fett for min del..!), og har i grunn ikke behov for så mye karbohydrater.
Mente ikke at lavkarbo er slankekur, snakker om type Nutrilett, Nova osv ;) :p MEN veldig mange går på lavkarbo som en kur, i et par måneder, så går de tilbake til gamle vaner og suser opp i vekt igjen!

Back
Topp