Ny uke, nye muligheter..

God morgen!! :)
Her startet dagen med et protestrop klokka kvart over fem i dag :eek: litt i tidligste laget, syns jeg :confused: men når Asle har bestemt seg for at natten er over, er det ikke så mye hu mor får gjort med det.. :p;):rolleyes:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var tidlig morgen :oops: o_O
Her sto vi opp kl 09.00:) Sendte mann og barn av gårde til jobb og bhgen halv 7 :dance008
Vi har kosa oss med froskost, melk og lekt masse:) Kjøkkenskuffene er veldig stas om dagen:D Han er nå lagt til den første luren sin:) Jeg sitter og slapper av i sofaen og lurer på om jeg skal gå ut og luke litt i hagen*tenke tenke* Skal vaske bittelitt klær idag og mulig jeg maler litt også:) Skal male hjørnekasser og lister på utbygget ved hoveddøren;)

Yikes!!! :eek: DET var jo midt på natta det :p

Her er kun jeg og lånehunden Kjapp våkne, er på tur på jobb jeg!
Veide megmog har gått ned 2,7kg på ei uke :eek: :D og enda synes jeg ikke at jeg har vært SÅ flink :p så det lønner seg altså å spise mer frukt og grønt og mindre sukker og karbohydrater ;) :)
Ha en fin dag dere!

Så utrolig FLINK du har vært:) Nå raser kg av:)
Ha en fin dag på jobb:D

Samme her. Klokken 5. Virket som om storebror hadde mareritt. Tok han over i vår seng. Og han sov til halv syv. Da våknet Mina :)

Så flink du har vært Marian87..
Har du trent eller lignende? Har lyst til å gå med 10-15 kg.......... men,har null viljestyrke :(

Volven; Så utrolig kjedelig. Slik er storebror også. Kan glemme å prøve sove mer da. Med,unntak av idag. Mina har et bedre sovehjerte heldigvis. Det hjelper :)
Sent from my GT-I9300

Uff, tidlig morgen der i huset også:(
Sliter han mye med mareritt? Håper det kun var et engangstilfelle:) Drømmer kan være veldig skremmende :confused2 Har slitt med Mathea i 2 uker etter ett mareritt! Hu drømte at Neline hadde bæsja så mye i doen at det rant helt opp til toppen på doen, så rompa blei "dyppa" ned i søla! Så hu har rent faktisk nekta og gå på do og må være med hu på do hver eneste gang pga hu er SÅ redd for doen skal bli helt full. Tilogmed bæsja i buksa pga det, og hu har aldri hatt noen uhell ellers! Men begynner heldigvis og bli bedre igjen:) Håper du finner motivasjon til og gå ned i vekt;)

Hei og hå!
Lillebror sovnet tidlig i går og våknet dermed før 7 :p
Men det er bare helt i orden!
Vi skal straks følge T i barnehagen, tenkte å la han være et par korte dager nå selvom denne uken er rolig, så kommer han i gang igjen litt og litt :D
Jeg må på posten i dag, og skulle storhandlet! Mannen sover enda, heldiggrisen :D

Sov Eskil godt i natt?:) Er jo greit de våkner tidlig, når de sover hele natt:)
Kose deg med storhandlinga:D

Samme her. Klokken 5. Virket som om storebror hadde mareritt. Tok han over i vår seng. Og han sov til halv syv. Da våknet Mina :-)

Så flink du har vært Marian87..
Har du trent eller lignende? Har lyst til å gå med 10-15 kg.......... men,har null viljestyrke :(

Volven; Så utrolig kjedelig. Slik er storebror også. Kan glemme å prøve sove mer da. Med,unntak av idag. Mina har et bedre sovehjerte heldigvis. Det hjelper :-)
Sent from my GT-I9300
Har ikke blitt tid til noe trening ennå nei, men teller kalorier og lever på 1600kcal om dagen ;) helt vanlig kosthold, ingenting sukker på ukedagene da:)

*Surfer mobilt*

Eg å fie sto opp halv 8 :)
Sett å vurderer om eg å Fie ska ta turn tell byen å handel litt barnehage utstyr, eller om vi ska ta dt ein ainna dag :p

Har ein heil del eg sku ha handla, men har ikje så løst å fær :p

Lægg ved et par bilda av dagens frokost! Grøt i håre, også smaka litt puffet ris ;-)

<3 Fie Elise <3

Haha, hu koser seg tydeligvis veldig med frokosten sin:D :thumleft
Om det blir så du bestemmer deg for og dra så får du ha en god tur:) Håper du finner masse bra tilbud;):p

Å kutte mye karbohydrater lønner seg som regel ja ;) Men husk at det er mye karber i frukt også. Har aldri kuttet ut frukt jeg, altså, det er jo mye annet i frukt som er nyttig for kroppen. Men passer på å ikke lesse innpå, men 1-2 frukt og resten grønnsaker av 5 om dagen har fungert fint :D
Du er superflink!!!! :D
Jeg skal ha 50% karbo, 30% protein og 20% fett i kosten;) funker supert det! Spiser to skiver brød i stedet for fire, og fyller på med grønt:) alt med måte er mottoet:p

*Surfer mobilt*

Kl.05 er tydeligvis tingen, for her også var det ei lita ei som våkna i de tider. Hun fikk komme oppi til oss og sov der fra 06-07.15. Skal si det blei skikkelig koselig i 120-senga denne natta.:p
Vi kjører til Jönköping i dag, og gleder oss til å bli ferdig med dagens etappe i bil.:) I går kveld kjørte vi til Oslo for å korte ned distansen, og overnatter hos tanta til mannen. Hun lurte sånn på hvorfor vi skulle til akkurat Jönjöping og søkte opp byen på Google. Det viser seg at svigers (som har invitert oss med på tur og er veldig troende - i motsetning til oss) har bestilt hotell midt i hjertet av den 6-ukers lange pinsemenighetsfestivalen i Jönköping, så vi har altså blitt lurt med på kristenfestival og har ikke hørt et kløyva ord om det. Syns de kunne sagt det jeg da.. Jeg trodde vi skulle på familietur (sammen med søskene til mannen og deres barn, som igjen er kjempeaktive medlemmer av pinsemenigheten) og finne på masse sammen, meeeen nå føler vi oss rett og slett litt lurt her.. Kjedelig når vi VET at de gjerne skulle ha frelst oss, men vi ikke deler samme interesse og oppfatning for religion.:confused:

Åh, fy FAEN :eek: *MÅPER*
Det der er ille, og lure familien med på "kristenleir" uten og si så mye som et pip om det.. Jeg sitter her litt sjokka faktisk. Sånt gjør man rett og slett bare ikke o_O o_O o_O Håper dere får en grei tur, men basert på det grunnlaget har jeg mine tvil!*sorry*

Så flink du har vært!! :) jeg skylder fortsatt på at jeg ikke gidder ta meg selv i nakken før etter ferien :rolleyes:;):p

*sendt fra mobil-appen*
Haha, skal ta deg på den når du er ferdigferiert:p;)

*Surfer mobilt*

Hei på dere! :)

Vi sto opp kl halv 8 idag :) Jeg våkna først av en skravlende jente kl 4:30 inatt:eek: der satt hun å var i så godt humør :p bare ga Liana smokk og la hun ned igjen, heldigvis sovnet hun til 7 :D

Nå sto mannen opp å, så da stuper jeg inn i dusjen straks :D så får vi ut å handle litt før varmen slår til :p:) Kansje det blir en tur til mamma idag, så kansje snuppene kan få badet litt ute å sånt :)

Ha en strålende dag, jenter ;):)

Hahaha, godt hu sovna igjen:D
Kos dere på handling og håper snuppene får en super dag hos mormor<3<3<3

Jeg skal ha 50% karbo, 30% protein og 20% fett i kosten;) funker supert det! Spiser to skiver brød i stedet for fire, og fyller på med grønt:) alt med måte er mottoet:p

*Surfer mobilt*
Hehe ja, ikke lavkarbo akkurat :-p :-D

Hehe ja, ikke lavkarbo akkurat :-p :-D
Nei, jeg har ikke tro på slankekur, da legger man så fort på seg igjen. Og er altfor glad i karbo til å kutte det ut! Så vektklubben er perfekt, det dreier seg om livsstilsendring:) mer aktivitet, sunn mat og mindre sukker og fett, og selvfølgelig porsjonskontroll. Jeg stopper å spise når jeg er mett:p;) snop er lov, men kun på lørdager! :) klarte jo å holde meg til den regelen i to år, så ble jeg gravid og alle begrensninger glemt:p

*Surfer mobilt*

Da er kuene konmet også;) nå er det kuer og sauer som går her:p
Emmeth synes det var så gøy:D Bråker så fælt da de alle går med store bjeller;)
Også har emmeth fått bittelit tine youghurt:) det går fint, men tåler ikke danonino sine. Også fikk han en kavring som mamma også får lov og smake på:):D
*POFF*

Kl.05 er tydeligvis tingen, for her også var det ei lita ei som våkna i de tider. Hun fikk komme oppi til oss og sov der fra 06-07.15. Skal si det blei skikkelig koselig i 120-senga denne natta.:p
Vi kjører til Jönköping i dag, og gleder oss til å bli ferdig med dagens etappe i bil.:) I går kveld kjørte vi til Oslo for å korte ned distansen, og overnatter hos tanta til mannen. Hun lurte sånn på hvorfor vi skulle til akkurat Jönjöping og søkte opp byen på Google. Det viser seg at svigers (som har invitert oss med på tur og er veldig troende - i motsetning til oss) har bestilt hotell midt i hjertet av den 6-ukers lange pinsemenighetsfestivalen i Jönköping, så vi har altså blitt lurt med på kristenfestival og har ikke hørt et kløyva ord om det. Syns de kunne sagt det jeg da.. Jeg trodde vi skulle på familietur (sammen med søskene til mannen og deres barn, som igjen er kjempeaktive medlemmer av pinsemenigheten) og finne på masse sammen, meeeen nå føler vi oss rett og slett litt lurt her.. Kjedelig når vi VET at de gjerne skulle ha frelst oss, men vi ikke deler samme interesse og oppfatning for religion.:confused:
Du gode tid, da hadde jeg blitt sint:mad:
Tror jeg ville gjort som Fru H sier: dra på turer, stranda og fornøyelsespark dere. Så får de andre bare styre på som de vil på leiren!

*Surfer mobilt*

så bra :D Da har du vært fink! Er jo alltid digg å se resultatet etter første uka, for da går man stort sett mer ned enn etterhvert ;):D
hahaha og jeg som trudde jeg raste ned i vekt med karbohydrater:eek::P hehehe..
Jeg spiser jo masse karbohydrater men nøyer meg med to brødskiver istedet for fire:p;)

*Surfer mobilt*

Da er kuene konmet også;) nå er det kuer og sauer som går her:p
Emmeth synes det var så gøy:D Bråker så fælt da de alle går med store bjeller;)
Også har emmeth fått bittelit tine youghurt:) det går fint, men tåler ikke danonino sine. Også fikk han en kavring som mamma også får lov og smake på:):D
Vis vedlegget 23215
Vis vedlegget 23216
Vis vedlegget 23217
Vis vedlegget 23218
Vis vedlegget 23219
Vis vedlegget 23220
Vis vedlegget 23221
Vis vedlegget 23222
Vis vedlegget 23223
Vis vedlegget 23224
Så søt han er med de store blå gluggene sine:rolleyes:
Deling er populært her også, selv sand deler hun på:p
Her er det totaltforbud på ting med melk i til to år;):p

*Surfer mobilt*

Litt mye bilder idag, men:D
Mamma soler seg litt innimellom og Emmeth koser seg litt i gåvogna arva fra Mathea:) sitter kun maks 5 min av gangen max 2 ganger daglig:) han vil helst krabbe rundt:D og bra er det:p;):D
*POFF*

Nei, jeg har ikke tro på slankekur, da legger man så fort på seg igjen. Og er altfor glad i karbo til å kutte det ut! Så vektklubben er perfekt, det dreier seg om livsstilsendring:) mer aktivitet, sunn mat og mindre sukker og fett, og selvfølgelig porsjonskontroll. Jeg stopper å spise når jeg er mett:p;) snop er lov, men kun på lørdager! :) klarte jo å holde meg til den regelen i to år, så ble jeg gravid og alle begrensninger glemt:p

*Surfer mobilt*
Men lavkarbo er da slett ingen slankekur? Like mye livsstilsendring som det du beskriver, og Grete rhode osv, bare at det følger andre prinsipper ;) kroppen min tåler fett mye bedre enn karbohydrater, sinnet også for den saks skyld (selvom det aldri er snakk om overdrevne mengder fett for min del..!), og har i grunn ikke behov for så mye karbohydrater.

Back
Topp