Ny uke, nye muligheter..

Det blir spennende det der ja, men tror det har mye å si på foreldrene også, så dere gjorde nok en god jobb for å dempe sjalusien:)
Jeg er spent også, for mannen sin familie er ikke så god på sånt, må nok fortelle dem at storesøster må få oppmerksomhet og gave først.

Ja har prøvd det vi kan hvertfall :D var noen få uker når Liana var nyfødt, at Emira hadde noen voldsomme raseriutbrudd :eek: men det var nok en god blandig av å nærme seg 3 år med trassing som følger med og omstille seg på å ha en baby her.. men familien har også vært kjempe flink med å gi Emira litt ekstra oppmerksomhet rundt Lianas fødsel :) spurte hun om dem kunne få lov å se på babyen å sånt.. hehe.. men vet ikke hvor mye Liana kommer til å forstå når hun får en lillebror :P Er nok lettere med sjalusien når de er så små som mulig selv :P

Ja har prøvd det vi kan hvertfall :D var noen få uker når Liana var nyfødt, at Emira hadde noen voldsomme raseriutbrudd :eek: men det var nok en god blandig av å nærme seg 3 år med trassing som følger med og omstille seg på å ha en baby her.. men familien har også vært kjempe flink med å gi Emira litt ekstra oppmerksomhet rundt Lianas fødsel :) spurte hun om dem kunne få lov å se på babyen å sånt.. hehe.. men vet ikke hvor mye Liana kommer til å forstå når hun får en lillebror :p Er nok lettere med sjalusien når de er så små som mulig selv :p

Ja, jeg håper det er litt lettere, men ser at nasse blir sjalu når jeg har en annen baby på fanget:eek:

Ja,jeg er helt enig.Soyamelk smaker pyton!Men det er så rart hvor forskjellige svar man får rundt omkring.Vi fant ut for to-tre måneder siden at hun ikke tåler melk,og fikk egentlig beskjed om at det ikke var så mye vits i å teste henne noe videre når hun var såpass gammel,fordi det er sånn en lang prosess.Fikk beskjed om å gi nutramigen frem til ca ett år og så soya melk...
Hun har tatt blodprøver da,og er testet for det meste,men ingen utslag.
Men vi ser jo helt tydelig at hun ikke tåler melk for å si det sånn...
Så rart :confused: her ble det heller ikke utslag på testene, men det er visst Hipp som happ om de slår ut eller ikke når barnet er under 2 år! Hun her har tydelig allergi, siden hun får blod i bæsjen av melk:eek::eek: så vi skulle gi nutramigen til 2 år så vi er sikre på at næringsbehovet blir dekt :confused:;) resepten vi fikk varer til 10 år, så vi har gooood tid da:p

*Surfer mobilt*

Ja, jeg håper det er litt lettere, men ser at nasse blir sjalu når jeg har en annen baby på fanget:eek:

Haha såpass:eek::p det ordner seg nok, for er jo en god stund til babyen kommer, og da er hun litt større..og barn vender seg utrolig raskt til forandringer:eek::D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp