CD 3 - PP 21
Da har jeg tatt de tre første Femartablettene

Siden jeg var litt usikker på om jeg egentlig kunne kalle CD 1 for CD 1, så tok jeg de på kvelden denne gangen i steden for morgenen som jeg har gjort til nå. Da er jeg litt mer sikker på at jeg har blødd ut nok for ny stimulering

Dessuten kan det jo kanskje hjelpe på hodepinen jeg ofte får av tablettene. Kanskje jeg nå sover meg igjennom den
Jeg har blødd mye mindre i dag, men det har fortsatt vært ganske ømt i underlivet. Jeg tok meg en liten tur ut tidligere i dag for å handle inn noen småting for jeg kjente meg så fin, men da kjente jeg at det var litt for tidlig, for ømheten økte på. Måtte bare reise hjem og ta det med ro igjen. Det har ikke vært så krampaktige smerter som i går heldigvis da. Smertene i går minnet meg faktisk bittelitt om aborten i uke 12 (men nå har jeg sikkert fortrengt en del av smerten fra den også

). Det var helt klart vondere enn sist måned.
Det er fortsatt strek på testen da. Ikke blitt noe svakere siden i går. Det hadde jo vært typisk om det skal bli noe kluss der. Sist måned var jo streken nesten usynlig samme dag eller dagen etter at jeg begynte å blø, mens nå er den helt klar og tydelig selv om jeg er på tredje dag med blødning. Håper den snart blir negativ igjen og at syklusen ikke blir forsinket pga det.
Tilbake på jobb i morgen. Det skal egentlig bli ganske godt. Rolig dag, så det bør gå greit. Hodet har sikkert godt av å komme tilbake til hverdagen også. Og så er det jo heldigvis ikke så lenge til helg. Det passer fint, så det blir en myk start.