Ny start

For noen seige tester. Unødvendig at de de drøyer sånn med å bli negative.. Når det skal sies, så fikk jeg el med ganske lik strek, etter ma/sa. Så el kan komme likevel da :-)
Ok, så godt å høre! :) Jeg mener jeg sjekket opp mye rundt det der da jeg mistet første gangen, for da hadde jeg både rester i livmora og rest-HCG i blodet en god stund etterpå. Og da mener jeg jeg fant ut at det var mulig med EL med litt HCG. Tror jeg sjekket HCG etter to uker etter SAen den gangen, og da var det på 7-8, men da fikk jeg likevel EL uka etter. Satser på at det ikke klusser til noe. Femar har jo vist seg å ha særs god overtalelsesevne på kroppen min frem til nå iallfall :))

Ja, jeg synes de er ganske sterke, men.. Jeg vet ikke helt om det har noe for seg å ta bp egentlig? Det er jo litt HCG igjen, og jeg føler jeg får monitorert det ganske godt med testene. Vi får se :) Håper Femaren overmanner HCGet uansett :p :D
Nei en BP gjør jo ingen ting som hjelper, Men med sånne tester hadde jeg syns det var greit å få sjekka nivået for å få en pekepinn

Er vel ikke umulig å få EL til tross for litt hcg?

Nei en BP gjør jo ingen ting som hjelper, Men med sånne tester hadde jeg syns det var greit å få sjekka nivået for å få en pekepinn

Er vel ikke umulig å få EL til tross for litt hcg?
Er ganske sikker på at man kan få EL med litt HCG, ja, så vi satser på at det ordner seg! Hvis det drøyer veldig lenge, kan jeg kanskje høre med gyn om blodprøve. Håper virkelig ikke på mer forsinkelse nå! Jeg lurte egentlig litt på om jeg skulle høre med gyn om det var ok å ta Femar sånn med en gang, men jeg orket ikke tanken på å la kroppen bestemme en hel syklus. Snakkes i...mars liksom? :)) Ikke har han sagt noe om det heller. Mister jeg igjen, kommer jeg nok til å høre med han da. Kan jo være at kroppen trenger en syklus for å komme på plass igjen. Men det blir ikke denne syklusen O:-)

Er ganske sikker på at man kan få EL med litt HCG, ja, så vi satser på at det ordner seg! Hvis det drøyer veldig lenge, kan jeg kanskje høre med gyn om blodprøve. Håper virkelig ikke på mer forsinkelse nå! Jeg lurte egentlig litt på om jeg skulle høre med gyn om det var ok å ta Femar sånn med en gang, men jeg orket ikke tanken på å la kroppen bestemme en hel syklus. Snakkes i...mars liksom? :)) Ikke har han sagt noe om det heller. Mister jeg igjen, kommer jeg nok til å høre med han da. Kan jo være at kroppen trenger en syklus for å komme på plass igjen. Men det blir ikke denne syklusen O:)
Nei skal ikke ha noen 100 dagers sykluser nei!!

Ok, så godt å høre! :) Jeg mener jeg sjekket opp mye rundt det der da jeg mistet første gangen, for da hadde jeg både rester i livmora og rest-HCG i blodet en god stund etterpå. Og da mener jeg jeg fant ut at det var mulig med EL med litt HCG. Tror jeg sjekket HCG etter to uker etter SAen den gangen, og da var det på 7-8, men da fikk jeg likevel EL uka etter. Satser på at det ikke klusser til noe. Femar har jo vist seg å ha særs god overtalelsesevne på kroppen min frem til nå iallfall :))
Hcg synker seeeeint hos meg også. Skjønner frustrasjonen! Men kan ikke tenke meg at du vil få forsinket el med de testene der. Håper ikke det hvertfall :) tror jeg har fått el med litt hcg igjen hvis jeg husker riktig :p satser på super-el denne gangen også og terminspire!! :D

Lurer på om jeg hadde helt klare tester uten strek på cd10 etter SA jeg! Tar litt tid ♡

Hcg synker seeeeint hos meg også. Skjønner frustrasjonen! Men kan ikke tenke meg at du vil få forsinket el med de testene der. Håper ikke det hvertfall :) tror jeg har fått el med litt hcg igjen hvis jeg husker riktig :p satser på super-el denne gangen også og terminspire!! :D
Godt å høre :D Jeg får bare være forberedt på at det kan ta litt tid og heller evt bli positivt overraska :) Rart å drive å ønske strekene vekk på disse blå testene som jeg har ønsket meg strek på i to år :)) Håper du har reett ♡

Lurer på om jeg hadde helt klare tester uten strek på cd10 etter SA jeg! Tar litt tid ♡
Ja, ikke sant, jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet :) Var nok veldig heldig sist pp bare. Time will show!

Godt å høre :D Jeg får bare være forberedt på at det kan ta litt tid og heller evt bli positivt overraska :) Rart å drive å ønske strekene vekk på disse blå testene som jeg har ønsket meg strek på i to år :)) Håper du har reett ♡
Uff, ja, jeg kjenner til det. Vi vil jo bare ha to streker når det betyr spire. Når det ikke er håp lenger er det bare irriterende :p men jeg tror nok at dette går fort :) jeg skal bla litt i dagboken min og se om jeg har lagt ut bilder av noen av mine dustetester :p :)

Uff, ja, jeg kjenner til det. Vi vil jo bare ha to streker når det betyr spire. Når det ikke er håp lenger er det bare irriterende :p men jeg tror nok at dette går fort :) jeg skal bla litt i dagboken min og se om jeg har lagt ut bilder av noen av mine dustetester :p :)
Takk :-*

CD 6 - PP 21

Jeg testet ikke i dag. Det er jo egentlig ikke noen vits i å teste så ofte, men det var bare jeg som regnet med at det ikke tok så lang tid før HCG var ute uansett. Såvidt bittelitt spotting i dag, så det er veldig godt å omsider være ferdig med denne runden. I morgen er siste dag med Femar for denne ppen. Det er siste i pakka, så går det ikke denne gangen, må jeg høre med gyn om jeg kan få mer. Håper ikke det byr på noen problemer. Jeg vil vel tro han er enig i at vi skal prøve litt til nå som vi endelig blir gravide.

Navnefest for nevøen min i dag. Seremonien var et mareritt. Jeg ble skikkelig tatt på senga av hvordan jeg skulle reagere, men det var nok også fordi jeg ikke var klar over at det var intet mindre enn atten-tjue (!) andre barn som også skulle ha navnefeiring der samtidig!! Det ble bare litt for mange unger og litt for mange glade foreldretryner på én gang. Mennesker som sikkert tar det for gitt å få barn. Ja, jeg veit, det er sikkert skikkelig dårlig av meg å tenke det. For alt jeg vet, kan det være slitere blant dem. Men likevel.. Jeg skulle så sinnsykt veldig gjerne stått der oppe sammen med dem, og det ble bare altfor sårt og vondt. Jeg klarte å holde tårene noenlunde tilbake, men det var bare såvidt. Fryktelig opplevelse. Resten av dagen gikk heldigvis fint, for da var det bare nevøen min, og han er jo litt "min" :)

I morgen er det endelig en rolig kosedag uten stress og mas. Sårt tiltrengt! God snart søndag ♡

CD 7 - PP 21

Negativ test idag. Bare såvidt en svak strek når den er tørket. Hurra! :D

Nå med både femar og crinone må bare oddsen være med deg!

CD7 "allerede" ja, da er d vel bare en ukes tid til el...perfekt:D
Ja, jeg synes faktisk det går litt fort nå :D Håper jeg er heldig og at Femar gjør jobben enda en gang, men jeg er forberedt på litt ventetid siden HCG drøyde litt mer denne gangen.

Dette er jo virkelig oddsene på din side, så jeg håper inderlig dette går veien denne gangen.

Back
Topp