Ny start

Åh, så fantastisk! Tenk hvis du hadde hatt surregyn fortsatt da?? :p Heia nye gyn, og heia crinone! Nå skal det gå❤️
Ja, fy søren, jeg tør nesten ikke tenke på det en gang :P Hun var helt håpløs altså. Jeg ante ikke hvor godt man kunne ha det! Hehe. Takk for at du heier ♥♥

Godt å høre at du tar vare på deg selv nå, det er tøft det du gjennomgår!
Crinone gjør susen!
Takk for det ♡ Jeg lærte sist måned at å gi meg selv tid, var alfa og omega. Jeg merker at samvittigheten ikke er helt fornøyd med å være borte fra jobb, men jeg prøver å tenke at det er det beste, egentlig for alle. Det er så vanskelig å være egoistisk! Jeg håper også Crinone er redningen nå :) Nytt håp! Deilig.

Tusen takk ♡ Jeg håper virkelig jeg kan følge samme suksessoppskrift som deg!! Hyggelig at du er innom og heier :D Blir det noe prøving på søsken for dere etter hvert, eller var det sånn at dere har den/de dere skal ha? Jeg husker ikke helt hvordan det var :)
Vi skal igang med prøving på nr2 iløpet av neste år..fylte nettopp 36år så kan ikke vente i evigheter på å prøve igjen..ihvertfall om det skal ta like lang tid igjen..bruker ikke prev så kan jo også skje når som helst:-D

Blir å bruke femar når vi starter prøvinga igjen, å crinone når jeg blir gravid:)

Herregud så fantastisk flink du er til å holde motet oppe og å se det positive i det triste og leie.

Det gjør det bare enda mer frustrerende når jeg skjønner at det ikke gikk for dere denne gangen heller.

Men det ordner seg ALLTID for snille piker. Det gjør det!

Vi skal igang med prøving på nr2 iløpet av neste år..fylte nettopp 36år så kan ikke vente i evigheter på å prøve igjen..ihvertfall om det skal ta like lang tid igjen..bruker ikke prev så kan jo også skje når som helst:-D

Blir å bruke femar når vi starter prøvinga igjen, å crinone når jeg blir gravid:)
Så spennende :D Skjønner at dere ikke føler for å drøye for lenge. Håper dere slipper en like lang vei som sist da, og det burde jo gå det, for nå har dere jo alle hjelpemidlene helt fra starten av :)

Herregud så fantastisk flink du er til å holde motet oppe og å se det positive i det triste og leie.

Det gjør det bare enda mer frustrerende når jeg skjønner at det ikke gikk for dere denne gangen heller.

Men det ordner seg ALLTID for snille piker. Det gjør det!
Tusen takk for veldig søte ord ♥ Jeg vet ikke jeg, men jeg er nok generelt ganske god på se fremover og å ikke grave meg helt ned - i alle fall etter å ha gitt det litt tid å fordøye. Og man kan jo liksom ikke gjøre annet i dette gamet heller. Jeg håper virkelig det snart ordner seg for meg, for jeg ER en snill pike!! Haha :P

Tusen takk for veldig søte ord ♥ Jeg vet ikke jeg, men jeg er nok generelt ganske god på se fremover og å ikke grave meg helt ned - i alle fall etter å ha gitt det litt tid å fordøye. Og man kan jo liksom ikke gjøre annet i dette gamet heller. Jeg håper virkelig det snart ordner seg for meg, for jeg ER en snill pike!! Haha :p

Virker som at dere er mer på riktig spor nå i hvert fall. Med riktig hjelp er det jo virkelig mulig at dere slipper unna IVF.

Virker som at dere er mer på riktig spor nå i hvert fall. Med riktig hjelp er det jo virkelig mulig at dere slipper unna IVF.
Ja, jeg håper virkelig det! :)

Må bare få sagt at jeg virkelig beundrer motet og ståpåviljen din altså ! Du er jo helt rå ❤️ Vet jo at du ikke har noe valg, men likevel, gang på gang reiser du deg ! Virkelig noe å se opp til :) Heia deg ❤️❤️

Må bare få sagt at jeg virkelig beundrer motet og ståpåviljen din altså ! Du er jo helt rå ❤️ Vet jo at du ikke har noe valg, men likevel, gang på gang reiser du deg ! Virkelig noe å se opp til :) Heia deg ❤️❤️
Åh, så hyggelig å høre ♥♥ Tusen takk! Nytt håp er beste medisin mot bunnløs skuffelse :)

CD 3 - PP 21

Da har jeg tatt de tre første Femartablettene :) Siden jeg var litt usikker på om jeg egentlig kunne kalle CD 1 for CD 1, så tok jeg de på kvelden denne gangen i steden for morgenen som jeg har gjort til nå. Da er jeg litt mer sikker på at jeg har blødd ut nok for ny stimulering :P Dessuten kan det jo kanskje hjelpe på hodepinen jeg ofte får av tablettene. Kanskje jeg nå sover meg igjennom den :)

Jeg har blødd mye mindre i dag, men det har fortsatt vært ganske ømt i underlivet. Jeg tok meg en liten tur ut tidligere i dag for å handle inn noen småting for jeg kjente meg så fin, men da kjente jeg at det var litt for tidlig, for ømheten økte på. Måtte bare reise hjem og ta det med ro igjen. Det har ikke vært så krampaktige smerter som i går heldigvis da. Smertene i går minnet meg faktisk bittelitt om aborten i uke 12 (men nå har jeg sikkert fortrengt en del av smerten fra den også ;) ). Det var helt klart vondere enn sist måned.

Det er fortsatt strek på testen da. Ikke blitt noe svakere siden i går. Det hadde jo vært typisk om det skal bli noe kluss der. Sist måned var jo streken nesten usynlig samme dag eller dagen etter at jeg begynte å blø, mens nå er den helt klar og tydelig selv om jeg er på tredje dag med blødning. Håper den snart blir negativ igjen og at syklusen ikke blir forsinket pga det.

Tilbake på jobb i morgen. Det skal egentlig bli ganske godt. Rolig dag, så det bør gå greit. Hodet har sikkert godt av å komme tilbake til hverdagen også. Og så er det jo heldigvis ikke så lenge til helg. Det passer fint, så det blir en myk start. :)

Denne gangen, denne gangen skal det gå.

Juleglede!!!

CD 4 - PP 21

Kjapt innom for å klage på de dustete testene mine. Bli negative da!!

Innen fristen:
c679e56e866fb39ea0db2a14697dd1bb

Alle tørket:
2b5c2858d8bfc12516a0bb28e768f77c

Nesten på kanten til spotting bare i dag. Mye ømhet i underlivet fortsatt, men ingen kramper. Snart helg! Det var på tide ;)

De er jo veldig sterke da! Altså for å være feilmeldinger... Så på mine egne fra 9-10-11 dpo og dine er sterkere enn det. Vurdert å få tatt en hcg bp?

Håper ikke det tuller til syklusen din da, irriterende lenge å vente på EL som det er.

For noen seige tester. Unødvendig at de de drøyer sånn med å bli negative.. Når det skal sies, så fikk jeg el med ganske lik strek, etter ma/sa. Så el kan komme likevel da :-)

De er jo veldig sterke da! Altså for å være feilmeldinger... Så på mine egne fra 9-10-11 dpo og dine er sterkere enn det. Vurdert å få tatt en hcg bp?

Håper ikke det tuller til syklusen din da, irriterende lenge å vente på EL som det er.
Ja, jeg synes de er ganske sterke, men.. Jeg vet ikke helt om det har noe for seg å ta bp egentlig? Det er jo litt HCG igjen, og jeg føler jeg får monitorert det ganske godt med testene. Vi får se :) Håper Femaren overmanner HCGet uansett :P :D

Back
Topp