Ny start

Uff, trist lesing dette:( Hadde så inderlig håpet dette skulle gå veien for dere! Håper du får progesteronstøtte i tillegg, og at d er suksessoppskriften som skal til for at d lille frøet fester seg godt og holder helt til termin<3

Du har så rett, tusen takk for at du deler ♡ Jeg har lest den teksten flere ganger, men for første gang gjelder den for meg også, og da traff den rett i hjertet. Jeg er også veldig glad for å slippe å gå så langt som første gangen hvis man likevel skal miste.

Ja, jeg har jo tatt frem den teksten flere ganger før, men nå synes jeg det var på tide å minne deg på den. ♡

Jeg håper at dette er siste spiren du mister, og at kroppen nå gjør seg klar til et gullegg som krever bolig i ni måneder. ♡

Du fortjener virkelig at det skal gå din vei nå. Jeg har ikke noen gode ord, men du får så mange klemmer du vil! ♡

Er så lei meg på dine vegne. Dette er bare så fryktelig urettferdig at jeg har ikke ord ..

Jeg har ikke ord engang.. Så utrolig urettferdig!! Jeg er så lei meg på dine vegne..❤ Sender uendelige mengder med klemmer ❤

For noe drit. Skikkelig drit. Sender deg en STOR klem, og er ganske sikker på at med litt hormonstøtte neste gang så sitter spiren helt til mål <3 Nå har du jo veldig bra frekvens på å faktisk bli gravid. Det er så nære!

Sender deg en stor klem! Ikke gi opp håpet! Du KAN bli gravid, nå gjelder det bare å få til et perfekt embryo som blir der i 9 mnd. Og DET får dere til!!!! Jeg vet hvor tungt det er, men kroppen din har vist deg nå at den kan bli gravid. En mager trøst, men kanskje en liten trøst? Uansett.. Plei deg selv i dag og tillat deg å føle hva enn du måtte føle. <3

Nei nei nei, det var jo ikke slik det skulle gå.... :(
Masse store klemmer til deg❤️

Kjære gode venn ♡ tenker masse på deg. Dette var ikke slik det skulle gå :( utrolig lei meg på dine vegne. Blir helt oppgitt... du fortjener jo terminspiren din nå ♡ det er så urettferdig. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe! Nå må du bare ta den tiden du trenger til å være lei deg. Håper gyn kan hjelpe med litt ekstra hormoner ♡♡
Klem♡
Tusen takk for det, kjære Nienna ♡♡ Du er god å ha! Jeg merker nå at jeg hadde skikkelig troa, men irriterende nok, er det ikke opp til meg :( Vi får satse på at gyn er hjelpsom med litt hormoner, så mååå den jo bare sitte neste gang. Tusen takk for klemmer og gode ord ♥♥

Uff, trist lesing dette:( Hadde så inderlig håpet dette skulle gå veien for dere! Håper du får progesteronstøtte i tillegg, og at d er suksessoppskriften som skal til for at d lille frøet fester seg godt og holder helt til termin<3
Ja, dette var kjipt :( Litt tyngre denne gangen, for sist var jeg ganske positiv til det hele. Nå er det ikke bare rosenrødt. Håper inderlig at progesteronstøtte gjør susen. Takk for at du håper ♡ ♡

Ja, jeg har jo tatt frem den teksten flere ganger før, men nå synes jeg det var på tide å minne deg på den. ♡

Jeg håper at dette er siste spiren du mister, og at kroppen nå gjør seg klar til et gullegg som krever bolig i ni måneder. ♡

Du fortjener virkelig at det skal gå din vei nå. Jeg har ikke noen gode ord, men du får så mange klemmer du vil! ♡
Tusen takk, kjære gode Lykkeliten ♥♥ Du vet jo alt om dette, og jeg føler meg nesten litt dum som depper så mye over dette når jeg tenker på deg som har vært gjennom så mye, men likevel har stått støtt og stødig i stormen. All ære til deg! Og nå nærmer du deg sakte, men sikkert mål. Jeg håper jeg til slutt ender opp med samme suksess ♡ Tusen takk for søte ord ♡

Er så lei meg på dine vegne. Dette er bare så fryktelig urettferdig at jeg har ikke ord ..
Takk, vennen ♡ Det føles litt urettferdig nå, ja, men.. Jeg håper jeg til slutt får kjenne sprellende baby i magen, jeg også.

Stor klem til deg ❤️
Så trist å lese:(. Stor klem til deg❤️❤️
Stor klem til deg❤️❤️
Klemmer ❤❤
Mange store klemmer til ❤️
Nei nei nei, det var jo ikke slik det skulle gå.... :(
Masse store klemmer til deg❤️
Sender deg en stor klem ❤❤❤
Tusen takk for klemmer ♥♥♥

Jeg har ikke ord engang.. Så utrolig urettferdig!! Jeg er så lei meg på dine vegne..❤ Sender uendelige mengder med klemmer ❤
Tusen takk, søte du. Det er godt med så mye støtte her inne, der varmer veldig ♥♥

Back
Topp