4+1 - PP 20
Jeg har hatt et skikkelig massivt migreneanfall i nesten hele dag med aura, hodepine, oppkast og det hele, så jeg har vært helt utslått og ikke rukket å oppdatere noe her. Skal ta meg tid til å svare dere bedre senere, for jeg er fortsatt ganske sliten, men jeg har i alle fall testet i dag. Testen var faktisk sterkere i dag, men urinen var veldig konsentrert fordi jeg sov lenge og drakk lite før jeg la meg, så jeg tror jeg kan sammenligne den med formiddagsurin. I så fall er den kanskje en anelse sterkere enn formiddagstesten for to dager siden, men jeg hopper ikke i taket for det. Om så HCG faktisk stiger, så stiger det ikke riktig, så jeg er egentlig helt sikker på at dette ikke går veien. Tok en ny test etter fire timer også, og den var litt svakere.
Jeg har ikke tatt noen bilder av test nr to, for da var jeg midt i migreneanfallet, men jeg rakk å ta bilder av den første før jeg ble dårlig. Her er den innen fristen:
Etter tjue min:
Alle testene (minus test nr to idag) tørket:
Formiddagstestene pluss den fra morgenen i dag tørket:
Tusen takk for mange gode ord, kjære venner ♡♡ Jeg skal som sagt svare dere ordentlig senere, men nå må jeg slappe litt mer av.