Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er litt vanskelig å holde dere oppdatert med riktige bilder, for jeg synes kameraet gjør strekene både sterkere og svakere om hverandreJeg ser en rosa strek! Da er det bare for den streken å bli sterkere, og det blir denJeg kjenner til mobilkameraproblematikken. Min telefon gjorde alle strekene mye sterkere. Det er kjempeforvirrende, men en strek er en strek
![]()
Tusen takk, vennen ♡ Krysser fingrene alt jeg kan for spira di også ♥♥Tydeligere nå jaKrysser og håper og heier på spira di
<3
Ja, du hadde rettHurra![]()
♡♡♡
Ja, det er veldig godt at streken ble sterkere nå. Det er helt håpløst å gjengi med dette kameraetHvis du mener disse er sterkere enn de som du la ut tidligere idag. Så er det jo kjempe bra. Jeg ser streken vertfall veldig godt på de. og på mob. Har vel mye med lyset man tar bildet i om det kommer så bra frem på bildet. Men ser jo at det er strek::-D Ser jo foreløbig ut som dette går rette veien da<3
Haha, ja, sorry altsåWææh, jeg blir så nervøs av dette. Er jo en thriller å lese seg gjennom postene. Enda godt det er rosa strek fortsatt! Kan du ikke løpe til legen for å få målt hcg i noen dager? Jeg fikk det ved graviditeten etter SA, fordi jeg var så engstelig for hvordan det gikk. Du skal selvfølgelig ikke gjøre det hvis du ikke føler du trenger det altså![]()
Ja, urinen min er mye mer konsentrert på formiddagen enn på morgenen (det vet jeg jo egentlig etter så lang tid med EL-testingJa de er sterkere søte degkanskje du er som meg som tester sterkere på en sen formiddags/ettermiddagstest fremfor en morgen test
![]()
Dette skal gå veien ❤❤ gleder meg til morgen dagens test![]()
Hihi, takk, søte deg ♡ Jeg følte det var litt ulykkesdag i morges. Men så lettet regnet, og sola kom fram samtidig som jeg fikk sterkere strek på formiddagenFredag den 13. klikker jeg meg inn for å lese i dagboken din, og innser at alle som mener dette er en ulykkesdag kan ta seg en bolle! Hurra hurra, du er gravid!!!! <3 <3
Wooæææse på STREKER
❤
Jeg har trua på at dette går veien og jeg må bare NØDT til å snike meg til litt BV tid for å titte på dagens test altså gjennom denne arbeidsdagen![]()
*tripperavspenthet*
Halloooooo? Jeg har faktisk pause på jobb nå og må ha en oppdatering her![]()
hihi
Dessverre bare kjipe nyheter herfra i dagSamme her❤