Ny start

Ja de er sterkere søte deg:D kanskje du er som meg som tester sterkere på en sen formiddags/ettermiddagstest fremfor en morgen test :)

Dette skal gå veien ❤❤ gleder meg til morgen dagens test:D

Puh!!! Syntes også den er sterkere!! :D :D

Fredag den 13. klikker jeg meg inn for å lese i dagboken din, og innser at alle som mener dette er en ulykkesdag kan ta seg en bolle! Hurra hurra, du er gravid!!!! <3 <3

Jeg ser en rosa strek! Da er det bare for den streken å bli sterkere, og det blir den :) Jeg kjenner til mobilkameraproblematikken. Min telefon gjorde alle strekene mye sterkere. Det er kjempeforvirrende, men en strek er en strek :D
Ja, det er litt vanskelig å holde dere oppdatert med riktige bilder, for jeg synes kameraet gjør strekene både sterkere og svakere om hverandre :)) Og så har jeg også flere ganger opplevd at BV-opplastingen også kan endre på farger og kontraster, så det er ikke så greit for oss som er glad i det tekniske :P Heldigvis har jeg fasiten her hjemme som jeg ikke trenger å tyde gjennom et bilde :)

Tydeligere nå ja :) Krysser og håper og heier på spira di :) <3
Tusen takk, vennen ♡ Krysser fingrene alt jeg kan for spira di også ♥♥

Hvis du mener disse er sterkere enn de som du la ut tidligere idag. Så er det jo kjempe bra. Jeg ser streken vertfall veldig godt på de. og på mob. Har vel mye med lyset man tar bildet i om det kommer så bra frem på bildet. Men ser jo at det er strek::-D Ser jo foreløbig ut som dette går rette veien da<3
Ja, det er veldig godt at streken ble sterkere nå. Det er helt håpløst å gjengi med dette kameraet :P Jeg kjøpte meg ny tlf for et år siden, men det jeg glemte, var å spørre om det tok gode bilder av tester. Haha. Den gamle mobilen taklet nærbilder mye bedre! Og det blir litt mye hazzle å dra fram speilrefleksen også.. Hehe. Jeg håper virkelig det går veien. Det er slitsomt å aldri føle seg noenlunde trygg..

Wææh, jeg blir så nervøs av dette. Er jo en thriller å lese seg gjennom postene. Enda godt det er rosa strek fortsatt! Kan du ikke løpe til legen for å få målt hcg i noen dager? Jeg fikk det ved graviditeten etter SA, fordi jeg var så engstelig for hvordan det gikk. Du skal selvfølgelig ikke gjøre det hvis du ikke føler du trenger det altså ;)
Haha, ja, sorry altså :)) Det er en thriller for meg og! Jeg liker ikke sånn unødvendig spenning :P Jeg tenker at jeg gir det til over helga. Testene bør jo egentlig gi meg ganske god informasjon, så jeg troor egentlig ikke det er nødvendig. Men skjønner tankegangen din :) Håper jeg snart får noen tester som får meg til å slutte å tvile så voldsomt..

Ja de er sterkere søte deg:D kanskje du er som meg som tester sterkere på en sen formiddags/ettermiddagstest fremfor en morgen test :)

Dette skal gå veien ❤❤ gleder meg til morgen dagens test:D
Ja, urinen min er mye mer konsentrert på formiddagen enn på morgenen (det vet jeg jo egentlig etter så lang tid med EL-testing ;) ), så det er ikke så rart morgentestene ikke klarer helt å henge med formiddagstestene. Jeg synes likevel det skulle økt kjappere såpass langt ut i dpo, men.. Alt er vel mulig. Dette er egentlig forferdelig :P Hater sånn spenning! Vil bare vite!

Fredag den 13. klikker jeg meg inn for å lese i dagboken din, og innser at alle som mener dette er en ulykkesdag kan ta seg en bolle! Hurra hurra, du er gravid!!!! <3 <3
Hihi, takk, søte deg ♡ Jeg følte det var litt ulykkesdag i morges. Men så lettet regnet, og sola kom fram samtidig som jeg fikk sterkere strek på formiddagen :)) Jeg er gravid, ingen tvil om det, men jeg er ikke trygg på at det blir baby. Meh..

4+0 - PP 20

Ja, vi er jo kommet til en ny dag siden det er så sent på natt nå. Det har gått i ett i absolutt hele dag, så det er godt å endelig kunne sette seg ned i ro og fred å oppdatere litt her ;)

Jeg har nå sammenlignet testene, og morgentesten idag er en anelse sterkere enn morgentesten i går, og formiddagstesten i dag er litt sterkere enn gårsdagens formiddagstest. Så det går jo i alle fall riktige veien så langt. Men det er i alle fall veldig greit, for nå vet jeg at jeg ikke kan sammenligne en morgentest med en formiddagstest. Selv om morgentesten er svakere enn formiddagstesten dagen før, trenger det ikke være krise. Jeg merker det rykker i google-fingeren nå altså. Kunne godt tenkt meg å se andres tester.. Tror jeg må finne Lykkelitens forskning på feltet :P Bare redd jeg blir skuffa.

Her er i alle fall to bilder av testene fra i går og i dag. På begge bildene er morgentestene fra i går og i dag øverst og formiddagstestene fra i går og i dag nederst. Vet ikke hvordan kameraet fremstiller testene denne gangen, men ;) Se bort ifra dpo'ene på testene, jeg bare orker ikke klusse ut og endre alle til riktig dpo :p

637f576351540384a43d870ebbcd647a

66451da6da7f17d71d32607a15698d8a

Jeg har også glemt å nevne at jeg hadde bittelitt lys gulbrunt på et tørk i morges, og det styrket mistanken min om en kjemisk. Men jeg har ikke sett noe siden. Det er mye utflod nå da. Det murrer en god del, og puppene er fortsatt ømme. Da jeg stod opp syntes jeg de var mye mindre ømme (som også var med på å gjøre meg bekymra), men så fort jeg fikk på meg BH-en, ble de like ømme igjen ;) Ellers blir jeg fort sulten om dagen. Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men jeg synes i alle fall at jeg har rumlet mye mer i magen min enn det pleier :p

Jeg merker at hodet er så innstilt på at dette kommer til å gå galt nå at alt annet blir veldig rart å tenke på. Nå må du gi meg noen tester som fjerner all tvil da, kroppen! Men de er jo positive.. Og stigende.. Såvidt. Gruer meg til test i morgen!

Wooæææ :D se på STREKER :D❤

Jeg har trua på at dette går veien og jeg må bare NØDT til å snike meg til litt BV tid for å titte på dagens test altså gjennom denne arbeidsdagen :D

*tripperavspenthet*

4+0 - PP 20

Who am I kidding egentlig? Jeg fikk jo sterke streker på morgenen i sist pp. Det er jo egentlig ingenting som tilsier at det at jeg får sterkere streker på formiddagen, betyr at dette er mer lovende enn sist.

Klart svakere strek på morgenen i dag. Svakere enn morgentesten i går og muligens svakere enn morgentesten dagen før det også. To morgener på rad til nå, har jeg jo fått en svak og en sterk test på morgenen, men i dag har jeg ikke kunnet tatt enda en for å sjekke om den blir sterkere, fordi jeg bare har én igjen og vil gjerne ta en senere i dag. Jeg har satt morgenurinen i kjøleskap i tilfelle jeg får flere tester i posten i dag, men det var ingenting i postkassa for litt siden. Jeg tror også at det at jeg får svake og sterke streker om hverandre, er fordi HCG er så lavt, ikke bare pga lite fargestoff i noen av testene. Det skulle steget mer. Sist pp testet jeg 15 dpo og fikk klar positiv test på morgenen. Det vil si i morgen. Testene som de er nå, blir ikke så sterke innen i morgen. Jeg er ganske sikker på at dette ikke kommer til å gå.. Og det har jo egentlig ant meg hele veien.

Innen fristen:

39cfc4edcc8f2fe54b06b204189ad850

5c5723cc9011d69bdeae112ed7e96f60

Etter tjue min:

fbbbec6f16ea36d994c6d9ceeba71fee

b0b89cc980d4a3d3a8a3a4f93654b711

Faen heller altså :( Dette er så utrolig kjipt!! Nå gleder jeg meg egentlig bare til å bli ferdig med dette og få et endelig svar, og så skal jeg ringe gyn og høre om jeg kan få progesteronstøtte. Kanskje det er det som skal til for at spira skal sitte. At vi aldri skal få ønsket vårt oppfylt...

Edit: Det overrasket meg egentlig at testen i dag ble svakere, for jeg syntes jeg kunne skimte noe ganske tidlig denne gangen, typ etter 1,5-2 min. Men det er jo egentlig irrelevant når jeg ser så klar forskjell når den er tørket..

Wooæææ :D se på STREKER :D❤

Jeg har trua på at dette går veien og jeg må bare NØDT til å snike meg til litt BV tid for å titte på dagens test altså gjennom denne arbeidsdagen :D

*tripperavspenthet*
Halloooooo? Jeg har faktisk pause på jobb nå og må ha en oppdatering her ;) ❤️ hihi
Samme her :D❤
Dessverre bare kjipe nyheter herfra i dag :( Hyggelig å høre at dere heier og titter innom fra jobb ♡

kjære fine, gode, flotte deg <3 Jeg forstår godt bekymringen din. Du har vært gjennom mye og da blir man realist. Dette er kjempevanskelig. Dersom det ikke skulle gå nå så håper jeg at du får progesteronstøtte av gyn, eller kanskje noe annet som kan hjelpe? Det der vet nok gyn tenker jeg. Men når det er sagt, så gir ikke jeg opp enda! Jeg er fremdeles spent på ettermiddagstesten og har troen på at den er sterkere. En kjempeklem til deg <3<3

Back
Topp