Ny start

Du kommer til å bli mamma ♡ ingen tvil om det ♡ jeg heier med alt jeg har :) blir bra å følge deg videre på assistert :)
 
Du kommer til å bli mamma ♡ ingen tvil om det ♡ jeg heier med alt jeg har :) blir bra å følge deg videre på assistert :)
Tusen takk, gode du ♥♥
 
4+2 - PP 21

Da har jeg lagd meg dagbok inne på Assistert, så jeg kommer nok til å oppdatere der inne for det meste nå. Men kan ta en liten oppdatering her.

Fortsatt de samme strekene på testene. Er nok bare å smøre seg med tålmodighet her. Jeg snakket med gyn i dag, og han var helt enig i at vi burde prøve prøverør nå. Han var veldig glad for å høre at Femar tross alt hadde gitt god effekt, så han hadde stor tro på at vi skulle få det til med enda litt mer hjelp :) (Nok en gang sa han "Dere kommer til å få barn. Du har vært gravid, og da kommer du til å få barn". Om det så kanskje ikke kommer til å stemme, er det veldig godt å høre sånt ♥) Han skrev også en ny resept på Femar hvis det skulle vise seg at vi blir forsinket med forsøk slik at vi har noe å "bedrive" ventetiden med. ;) Han er så fantastisk, denne gyn ♡ Utrolig god å snakke med, og oppriktig opptatt og interessert i det du sier. Det er så deilig!

Det blir litt trist å flytte fra FS, men jeg har hatt et ben innenfor på Assistert så lenge nå, så jeg er ikke så oppdatert på noe annet enn enkelte dagbøker her uansett. Og de kommer jeg til å fortsette å følge :)
Så da er vi snart i gang med et nytt eventyr. Utrolig spent! Hadde håpet vi skulle slippe, men nå er det en stor lettelse. Iiiih! :))
Lykke til videre på assistert ❤
 
Back
Topp