Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Ja, hjelp! :S!!!!!!!! Ææææh! En strek. SHIT så vanvittig spennende...:O
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hjelp! :S!!!!!!!! Ææææh! En strek. SHIT så vanvittig spennende...:O
Åh, og der ble jeg enda mer spent gitt! Takk for infoen, da er jo ikke den tappen så mye til å stole på heller nei. Jeg har jo aldri født (regner ikke med at en SA i uke 11-12 teller?Ang den tappen, så var min tapp veldig åpen ganske lenge ved sist graviditet. Fikk inn en hel finger, men jeg har født før da. Derfor trodde heller ikke jeg at det hadde klaffa før testen var positiv. Lukket seg ikke før et sted uti uke 5.. (Måtte bare sjekke med uhyre rene hender ett par ganger..) så den velger jeg heretter å se bort ifra. Jeg har også hatt mye utflod (hvit) ved begge mine graviditeter. Krysser fingre og tær for deg!!
Jeg har ikke sagt noe om dette til mannen enda. Vil ha en klarere positiv test først. Kanskje aller helst en digital. Men jeg ser jo at det begynner å bli vanskelig siden jeg vil prøve å ta litt hensyn i matveien osv nå. Roastbeef til middag i dag. Enda godt han stekte den litt for mye. Han var sur for at den ikke ble perfekt, jeg var dødsglad for at den ble i overkant stektOg "neida kjære, jeg har ikke så lyst på rødvin i dag jeg, drikk hele flaska du". Det store spørsmålet er hvordan vi skal klare å holde det skjult overfor hele vennegjengen vi skal på Kielferjetur med, til helga. Vi vil være enda mer restriktive med å fortelle det denne gangen (HVIS det er en "denne gang" allerede). Vi var ganske slepphendte med det sist gang. Må nok juge på meg en betennelse av noe slag som krever antibiotika gitt
Hvis du kikker litt oppover her, det du testene fra i gårDu må jo legge ut bilde av testen selfølgelig. Må jo se den fine testen bli tydeligere og tydeligere. Men skal si at du er flink til å skjule fra mannen da. Her er min mann med på heleee denne turen, så han spør alltid etter om jeg har tatt gtest, når tror jeg at jeg har eggløsning, hvordan jeg føler meg i forhold til symptomer .…
Hvis du kikker litt oppover her, det du testene fra i går![]()
Mannen får prestasjonsangst av å vite om EL, så jeg føler nærmest jeg gjør dette i smug. Haha. Men han vil selvfølgelig ha barn han også, det er bare det at han vel helst vil at det bare skal skje når det skjer. Og DA kommer det til å ta lang tid, for vi er ikke de mest aktive på sengekosfrontenSå da tester jeg i skjul og lurer han med når det gjelder. Hehe. Og jeg har ikke lyst til å gi han forventinger om graviditet før jeg er mer sikker. Hele denne greia er jo bare veldig rar, så jeg har litt vanskelig for å tro at det er en graviditet enda. TÅLMODIGHET, drittlei av å være tålmodig!
Takk for det! Jeg håååper!!Ser streken på bildene og EL testen din ser jo bortimot positiv ut
skulle tro det betød at du er gravid.
Håper du er gravid og at det bare er testene som er ltt dårlige
Lykke til med neste test.
Haha, så herligDu må legge ut tiiiidlig i morgen når du har tatt test! Jeg er så spent at jeg dør på meg her..!!!
Tusen takk! Jeg er så redd for å håpe for mye, men nesten umulig å la være. Og nå jinxer jeg det sikkert ved å sjekke terminkalkulatorenSåå gøy..Hååper på en liten spire!!!
Når får du termin da evt?
Masse lykke til..
Veldig spennende..
![]()
Forstår godt at du ikke vil ta gleden på forskudd!! Det er uansett lov å håpe og drømme..Tusen takk! Jeg er så redd for å håpe for mye, men nesten umulig å la være. Og nå jinxer jeg det sikkert ved å sjekke terminkalkulatorenMen den sier i alle fall 25. november. Dog, jeg har ikke pleid å ha veldig stabil syklus ift. EL, så den er nok ikke helt reell. Men mensterminen blir i alle fall det