Ny start

CD 30 - PP 4

Testene fortsetter å gi meg svake streker. Men på formiddagstesten i dag, synes jeg at jeg kunne skimte rosa strek INNEN fristen. Ææ! Men såpass svak at jeg ikke lenger vet om jeg bare innbilte meg det :P Legger ved dagens test, samt EL-testen :)

Jeg må bare oppsummere, for å få beina litt bedre planta på jorda.

Grunner til å ikke tro jeg er gravid allerede:
- Jeg har ikke hatt den skikkelig tunge følelsen i underlivet som jeg hadde sist EL.
- Jeg har ikke hatt ømme brystvorter som jeg har hatt i alle de andre 3 pp'ene etter EL.
- Tappen kjennes åpen ut.
- Her om dagen hadde jeg skikkelig klassisk EL-utflod. Pleier man å ha det når man er gravid?
- Jeg er ganske øm i livmora. Det var jeg ikke sist graviditet. Jeg har hele tiden tenkt det er pga EL.

Grunner til å tro jeg kan være gravid:
- Manglende tung følelse i underlivet denne pp kan være fordi sist pp var den første etter SA. Jeg har jo tross alt aldri merka EL før det.
- Jeg har aldri tafsa på tappen før, og tappen er forskjellig fra person til person. Ergo kan det godt tenkes jeg tror den er åpen selvom den ikke er det. Jeg har tross alt trodd den har vært åpen i godt og vel to uker nå, kanskje tre til og med.
- De rare EL-testene. At de stadig blir nesten positive hele tiden, men aldri blir helt positive. Og g-testene er mer positive når EL-testene er sterkere. Ergo tyder mye på at det er pga HCG EL-testene blir sterkere.
- Også selvfølgelig disse strekene da. Det skal jo være liten sannsynlighet for å få noen som helst strek hvis man ikke er gravid. I alle fall på så mange tester.
- Jeg vet HCG var på under 1 for en måned siden, så det kan ikke være reste-HCG fra aborten.
- Jeg har ganske mye utflod som ikke er EL-utflod nå. Det hadde jeg da jeg var gravid sist også.

Få beina planta på jorda du liksom. Den siste lista ble vesentlig lengre gitt :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1394906809518.jpg
    1394906809518.jpg
    18,9 KB · Visninger: 107
  • 1394906832547.jpg
    1394906832547.jpg
    23,4 KB · Visninger: 103
  • 1394906847006.jpg
    1394906847006.jpg
    21,1 KB · Visninger: 104
Ang den tappen, så var min tapp veldig åpen ganske lenge ved sist graviditet. Fikk inn en hel finger, men jeg har født før da. Derfor trodde heller ikke jeg at det hadde klaffa før testen var positiv. Lukket seg ikke før et sted uti uke 5.. (Måtte bare sjekke med uhyre rene hender ett par ganger..) så den velger jeg heretter å se bort ifra. Jeg har også hatt mye utflod (hvit) ved begge mine graviditeter. Krysser fingre og tær for deg!!

Ang den tappen, så var min tapp veldig åpen ganske lenge ved sist graviditet. Fikk inn en hel finger, men jeg har født før da. Derfor trodde heller ikke jeg at det hadde klaffa før testen var positiv. Lukket seg ikke før et sted uti uke 5.. (Måtte bare sjekke med uhyre rene hender ett par ganger..) så den velger jeg heretter å se bort ifra. Jeg har også hatt mye utflod (hvit) ved begge mine graviditeter. Krysser fingre og tær for deg!!
Åh, og der ble jeg enda mer spent gitt! Takk for infoen, da er jo ikke den tappen så mye til å stole på heller nei. Jeg har jo aldri født (regner ikke med at en SA i uke 11-12 teller? :p), men det er jo lov å håpe at den ikke trenger å bety noe likevel. Jeg klarer ikke å tenke på noe særlig annet enn dette for tida jeg. La meg nå snart få et klart svar. Blir helt utmatta av dette :P Takk for kryssing av både fingre og tær :)

Jeg har ikke sagt noe om dette til mannen enda. Vil ha en klarere positiv test først. Kanskje aller helst en digital. Men jeg ser jo at det begynner å bli vanskelig siden jeg vil prøve å ta litt hensyn i matveien osv nå. Roastbeef til middag i dag. Enda godt han stekte den litt for mye. Han var sur for at den ikke ble perfekt, jeg var dødsglad for at den ble i overkant stekt :P Og "neida kjære, jeg har ikke så lyst på rødvin i dag jeg, drikk hele flaska du". Det store spørsmålet er hvordan vi skal klare å holde det skjult overfor hele vennegjengen vi skal på Kielferjetur med, til helga. Vi vil være enda mer restriktive med å fortelle det denne gangen (HVIS det er en "denne gang" allerede). Vi var ganske slepphendte med det sist gang. Må nok juge på meg en betennelse av noe slag som krever antibiotika gitt :P

Jeg har ikke sagt noe om dette til mannen enda. Vil ha en klarere positiv test først. Kanskje aller helst en digital. Men jeg ser jo at det begynner å bli vanskelig siden jeg vil prøve å ta litt hensyn i matveien osv nå. Roastbeef til middag i dag. Enda godt han stekte den litt for mye. Han var sur for at den ikke ble perfekt, jeg var dødsglad for at den ble i overkant stekt :p Og "neida kjære, jeg har ikke så lyst på rødvin i dag jeg, drikk hele flaska du". Det store spørsmålet er hvordan vi skal klare å holde det skjult overfor hele vennegjengen vi skal på Kielferjetur med, til helga. Vi vil være enda mer restriktive med å fortelle det denne gangen (HVIS det er en "denne gang" allerede). Vi var ganske slepphendte med det sist gang. Må nok juge på meg en betennelse av noe slag som krever antibiotika gitt :p

Du må jo legge ut bilde av testen selfølgelig. Må jo se den fine testen bli tydeligere og tydeligere. Men skal si at du er flink til å skjule fra mannen da. Her er min mann med på heleee denne turen, så han spør alltid etter om jeg har tatt gtest, når tror jeg at jeg har eggløsning, hvordan jeg føler meg i forhold til symptomer . :P

Du må jo legge ut bilde av testen selfølgelig. Må jo se den fine testen bli tydeligere og tydeligere. Men skal si at du er flink til å skjule fra mannen da. Her er min mann med på heleee denne turen, så han spør alltid etter om jeg har tatt gtest, når tror jeg at jeg har eggløsning, hvordan jeg føler meg i forhold til symptomer . :P
Hvis du kikker litt oppover her, det du testene fra i går :P :)

Mannen får prestasjonsangst av å vite om EL, så jeg føler nærmest jeg gjør dette i smug. Haha. Men han vil selvfølgelig ha barn han også, det er bare det at han vel helst vil at det bare skal skje når det skjer. Og DA kommer det til å ta lang tid, for vi er ikke de mest aktive på sengekosfronten :P Så da tester jeg i skjul og lurer han med når det gjelder. Hehe. Og jeg har ikke lyst til å gi han forventinger om graviditet før jeg er mer sikker. Hele denne greia er jo bare veldig rar, så jeg har litt vanskelig for å tro at det er en graviditet enda. TÅLMODIGHET, drittlei av å være tålmodig! :P

Hvis du kikker litt oppover her, det du testene fra i går :p :)

Mannen får prestasjonsangst av å vite om EL, så jeg føler nærmest jeg gjør dette i smug. Haha. Men han vil selvfølgelig ha barn han også, det er bare det at han vel helst vil at det bare skal skje når det skjer. Og DA kommer det til å ta lang tid, for vi er ikke de mest aktive på sengekosfronten :p Så da tester jeg i skjul og lurer han med når det gjelder. Hehe. Og jeg har ikke lyst til å gi han forventinger om graviditet før jeg er mer sikker. Hele denne greia er jo bare veldig rar, så jeg har litt vanskelig for å tro at det er en graviditet enda. TÅLMODIGHET, drittlei av å være tålmodig! :p

Det er nok ikke din mann alene om. Flere her i gården som er slik. Men det er nok lurt slik som du gjør det, så han ikke føler prestasjonsangsten. Men jeg ser at du er i din 4 pp og har allerede klart å bli gravid! Virker som om dere får det til iallefall. Bare vent å se, så sitter nok spiren fort igjen :)

Så spennende:)

CD 32 - PP 4

I går var en skuffende dag med suuupersvake tester både på morgen- og formiddagsurin. Heldigvis kom jeg etter hvert frem til at det ikke var så rart siden jeg vanligvis tisser på morningen, og verken drikker eller tisser på minst fire timer før formiddagstesten. I går hadde jeg jo to glass juice innabords, så selvom jeg holdt regelen om å ikke drikke de siste to timene, ble det nok ikke konsentrert nok urin.

Anyway. Derfor, på med nytt mot i dag. Hadde bare en test, så valgte å spare den til formiddagen siden det er da den har vært sterkest til nå. Og jada, igjen skimter jeg strek. Denne gangen troor jeg jeg så noe innen fristen, men absolutt ikke sikker. Testen var litt hakkete og rar. Men etter 8-10 min kunne jeg se en svak rosa strek, og etter 20-30 min er det en helt klar rosa strek. Den er jo svak, men det var ingen tvil. EL-testen var nok også så sterk som jeg har fått den, men ikke positiv.

Jeg har hatt masse mensmurringer tidligere i dag, og jeg var nesten sikker på at tanta skulle komme siden det kjentes ut som det rant nedentil. Men det er fortsatt hvitt i trusa, og det kommer ganske mye utflod. Jeg er så spent, så spent!!

I dag kom 20 nye BT-tester, og jeg har også vært og kjøpt fire Doc Morris. Testgalskap, anyone? ;) Jeg synes bare BTene har så varierende kvalitet. Har jo flere ganger tatt to tester på samme urin, og da har gjerne den ene vært mye sterkere enn den andre. Så da vil jeg prøve noen "ordentlige" tester også, og da skal Doc'en være en av de mest sensitive. Veldig spent på morgendagens tester!!

Egentlig har jeg nettopp gjort meg selv litt deppa siden jeg kikka på testene jeg har tatt til nå. Jeg synes de første testene fra 12. mars har klarere streker enn de jeg har tatt de siste dagene, men nå vet jeg jo også at de siste strekene har vært finere før de har tørka helt. Så jeg må prøve å ikke miste helt håpet. Det er rett og slett sinnsykt frustrerende.

Legger ved testen fra i dag. Først etter 20-30 ikke helt tørka, så når den er tørka. Og så til slutt EL-testen.

Vedlegg

• 1395082260387.jpg
    1395082260387.jpg
    18,9 KB · Visninger: 97
  • 1395082277373.jpg
    1395082277373.jpg
    18,4 KB · Visninger: 92
  • 1395082289937.jpg
    1395082289937.jpg
    18,5 KB · Visninger: 98
Ser streken på bildene og EL testen din ser jo bortimot positiv ut
skulle tro det betød at du er gravid.
Håper du er gravid og at det bare er testene som er ltt dårlige :)
Lykke til med neste test.

Ser streken på bildene og EL testen din ser jo bortimot positiv ut
skulle tro det betød at du er gravid.
Håper du er gravid og at det bare er testene som er ltt dårlige :)
Lykke til med neste test.
Takk for det! Jeg håååper!!

Du må legge ut tiiiidlig i morgen når du har tatt test! Jeg er så spent at jeg dør på meg her..!!!
Haha, så herlig :D Nå har jeg jo enda ikke fått noe særlig sterk strek på morningen da, så ikke sikkert jeg har så mye å melde allerede da. Men skal prøve å holde dere fortløpende oppdatert :D

Såå gøy.. :D Hååper på en liten spire!!! :D Når får du termin da evt? :D Masse lykke til.. :D Veldig spennende.. :)

Såå gøy.. :D Hååper på en liten spire!!! :D Når får du termin da evt? :D Masse lykke til.. :D Veldig spennende.. :)
Tusen takk! Jeg er så redd for å håpe for mye, men nesten umulig å la være. Og nå jinxer jeg det sikkert ved å sjekke terminkalkulatoren :P Men den sier i alle fall 25. november. Dog, jeg har ikke pleid å ha veldig stabil syklus ift. EL, så den er nok ikke helt reell. Men mensterminen blir i alle fall det :)

Tusen takk! Jeg er så redd for å håpe for mye, men nesten umulig å la være. Og nå jinxer jeg det sikkert ved å sjekke terminkalkulatoren :p Men den sier i alle fall 25. november. Dog, jeg har ikke pleid å ha veldig stabil syklus ift. EL, så den er nok ikke helt reell. Men mensterminen blir i alle fall det :)

Forstår godt at du ikke vil ta gleden på forskudd!! Det er uansett lov å håpe og drømme.. :) Krysser fingrene for at du havner i november.. :D hihi.. Lykke til!!

Det her er så spennende, altså! Jeg er inne på dagboka di flere ganger daglig for å se om d er noe nytt;) Jeg håper veldig for deg!!

Ja dette er tredje gangen jeg er inne å sjekker bare idag. Nå har jeg riktignok vært våken siden 05 men.. Hehe! Håper sånn for deg,en seier for deg er liksom en miniseier for meg og!!

Nå har jeg lest hele dagboka de og jeg håper så du kommer inn til oss på november.. Det fortjener du virkelig. Tror du kommer til å få en positiv test i dag :)

Back
Topp