Uff, så kjedelig at du sliter med rester. Det man aller helst vil etter noe sånt, er jo å få kroppen sin tilbake så fort som muligMå du til utskraping, eller tror de at det kommer ut av seg selv?
Ah, så dere fikk også beskjed om at den lille var kortere på vei ja? Hva sier din lege/gyn om dette? At det var et forvarsel på at det kunne gå galt? Eller prøver de å ro seg unna de også?Lurer fælt på hva som var greia her altså. Om det egentlig aldri var noen mulighet for at den lille skulle vokse opp.
Håper ikke det tar altfor lang tid før dere kan begynne prøvingen igjen![]()
Måtte komme ut àv seg selv ja ifølge legen idag. Fikk 4 nye piller cytotec som jeg skulle svelge og ikke putte oppi hutteteia, men foreløpig kjenner jeg kun en svak murr. Og det er mange timer siden. Vel vel, da er det bare å vente, pokker.
Jeg tror det var dømt til å gå galt fra starten av. Men det er min mening. Ja, gyn sa at "det er litt lite, du er nok litt kortere på vei enn du tror" jeg svarte"okei? Detter jo litt rart, jeg vet jo akkurat når jeg hadde EL..." Gyn:" har du tatt tester eller...?" Jeg:" ja, både det og så har jeg målt basalteperatur..." Gyn: "hmmm... Har du veldig uregelmessige sykluser da? Du kan ha hatt EL senere..." (Akk som jeg ikke akk hadde forklart at det ikke var mulig...) så hun la ikke særlig vekt på at jeg sa at jeg viste når EL hadde vært. Men hun sa også "dette ser vi ofte altså, men jeg vil at du skal komme tilbake om 2 uker så vi får seg at alt utvikler seg" (Les: eller ikke utvikler seg...) da tenkte jeg mitt. Og om jeg så hadde HATT EL senere (noe som ikke er tilfelle) kunne det ikke blitt befruktet da. For etter en veldig langt "Fiesta" med sex hver dag i mange maaaange dager, ble det brått slutt når vi ikke måtte lenger. Romantikken var oppbrukt for å si det sånn
Så det kunne ikke bli befruktet et egg 1,5 uker etterpå uansett.Uff kjedelig å være syk, og veeeeeldig kjipt å gå glipp av en periode. Blir vanskelig å få sniki inn "pliktsex" og, hvis ha ikke vi vite og dere begge er syke... Ingen kvinnelist i verden får vel lurt han i seng da.... Eller??