CD 29 - PP 4
Tok en ny g-test i dag morges, sammen med en EL-test. EL-test ganske svak, men jeg kunne såvidt skimte noe på g-testen. Så kom jeg til å tenke på at EL-testene har pleid å være på sitt sterkeste på formiddagen, og hvis det er pga HCG, må jo også en g-test være sterkere på det tidspunktet. Pakket med meg urinprøveglass og tester, og dro på jobb. Jeg er blitt veldig flink til å skjule denne testtakningen på jobb
Uten egentlig noen særlige forventinger, tok jeg en EL-test og to g-tester på samme urin. EL-testen ble som forventet ganske sterk, og jaggu ble g-testene det også. Jeg tror jeg kunne såvidt skimte strek før tidsfristen, men den var helt tydelig etter 45 min i alle fall (ulempa med å gjøre dette på jobb, kan ikke holde øye med hvordan den utvikler seg minutt for minutt

). Og jeg mener nå den ser rosa ut. Den ene testen har sterkere strek enn den andre, men helt klart strek på begge.
Så ja, da går jeg nå og prøver å dytte forventingene ned da. Jeg tør ikke en gang begynne å tenke fremover på hvisomattedersomatte, slik som UL, termin, planlegging av å skjule at jeg ikke drikker alkohol på Kielferjetur neste helg osv osv.
Æææ!! Jeg tør egentlig ikke skrive det en gang, men TENK OM all denne frustrasjonen over EL som aldri dukker opp, bare har vært bortkasta?! Tenk om jeg allerede nå, på pp 2 etter SAen, har blitt gravid?? Tenk om vi rekker 2014 after all?? Jeg er så redd for å jinxe det hvis jeg begynner å tenke i de baner. Men fy søren som kroppen gjør det spennende for tida. Og det forklarer jo i så fall de rare EL-testene. Men ikke tappen... Ikke tappen. Keep that in mind. Men tappen er off limits å tafse på nå. Skakke vise seg at jeg er gravid, og så mister jeg fordi jeg har tafsa på tappen altså.
Det FINE er, kom jeg på her i stad, at det er ingenting jeg kan gjøre fra eller til. Det er ikke sånn at jeg må vite NÅ om jeg er gravid for å kunne få lov til å beholde det i 9 mnd

Det som skjer, går jo sin gang. Det er bare å fortsette og legge inn aksjer i tilfelle EL aldeles ikke har vært her, og hååpe håpe håpe at testene blir sterkere om noen dager. Det er helt sprøtt å ikke ane hvilken dpo jeg evt er på.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app