Ny start

Ser ut til at det skjer noe på testene da! Men enda viktigere (har jeg erfart), hvis du har slim! Jeg ble gravid med sønnen min på en mnd hvor jeg ikke fant EL til tross for leting. Slo aldri ut på en test. Så i min bok er EL slim en like viktig observasjon...! :) spennende tider...
Takk for oppmuntrende ord. Vi får bare forsette å legge inn aksjer og håpe den dukker opp snart denna ELen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

CD 23 - PP 4

Joda, jeg venter fortsatt.... ;)

Vedlegg

• 1394283081118.jpg
    1394283081118.jpg
    44,3 KB · Visninger: 109
Hersens EL da.. rart den ikke kommer snart...

Ja, jeg tenkte liksom at første syklus etter EL ville sette standarden for den lengste syklusen, og da EL kom på CD 21 den syklusen, hadde jeg virkelig trua på at den skulle komme minst like fort nå også. Men neida. Er heldigvis litt roligere nå, for har skjønt at det kan ta tid nå. Forventer ikke hver dag å få positiv test dagen etter slik som jeg gjorde i starten :P Håper bare ikke kroppen min finner tilbake til hvordan den var før jeg begynte på p-piller. Da hadde jeg mensen kun et par ganger i året :S Skal nok litt til det siden den ikke har vært i nærheten av det etter p-pilleslutt, men begynner jo å lure :P

CD 26 - PP 4

Hadde jo håpa at det var g-tester jeg skulle bruke mest av nå.. Den gang ei.. Nå begynner jeg virkelig å bli frustrert. Spesielt fordi testene stadig gir meg håp den ene dagen, men er like irriterende negative dagen etter. Og dagen etter. Og dagen etter. Og dagen etter. Og og og... Jeg skjønner ikke hva denne kroppen holder på med :(

Vedlegg

• 1394575988310.jpg
    1394575988310.jpg
    77,5 KB · Visninger: 108
:( dumme EL!! :( Så frustrerende! !

Ja, søren og! Og nå har jeg jo fått noen skikkelig irriterende svaaaake streker på g-tester også. Som jo er helt umulig! Og jeg som trodde jeg allerede var oppgitt over kroppen.... :P

Ahhh. Frustrerende. Ksn testene være positive da? På ordentlig liksom? Kanskje EL-testene har lurt deg?

Hakke peiling! De kan jo sikkert i teorien det, men jeg synes tappen kjennes åpen ut. Så hvis det skulle være noe oppi der, er det vel i så fall på vei ut :P Jeg skjønner ingenting lenger... Bare å smøre seg til det kjedsommelige med tålmodighet.

Hva er det jeg ser, positiv g-test? Hmmm. Dette var merkverdige saker. Skjønner godt hvis du blir frustrert. Men kan jo være du er i dpo uten å vite om det? Er det flere g-tester med strek?

Tålmodighet er mangelvare hos flere når man driver med dette her! Håper du får ordentlige positive tester snart! ! Om det er EL eller gtester. Uvissheten som er mest slitsom....

Ja, jeg tok meg i å ønske at bare tanta kunne komme, så vi kunne begynne på en ny, mer logisk pp. :P Håper det ikke er så lenge før det dukker opp positiv EL-test hos deg og :)

Hva er det jeg ser, positiv g-test? Hmmm. Dette var merkverdige saker. Skjønner godt hvis du blir frustrert. Men kan jo være du er i dpo uten å vite om det? Er det flere g-tester med strek?
Ja, nå er jeg forvirra. Men i dag klarer jeg nok ikke se noe strek, så var nok bare to skikkelig dustrestreker i går! Skal poste et litt mer utfyllende innlegg under her nå :P

CD 28 - PP 4

Ja, som jeg såvidt har antyda her, så fikk jeg det for meg at jeg skulle prøve en g-test i går. Bare for å en gang for alle kunne dytte vekk tankene som sa at "men teeeenk hvis du ikke får EL fordi du allerede er graviiiid?" Men så kommer det jo en svak strek på testen! What? Så jeg tok en til i samme urin, og det var jaggu en strek der også, dog svakere enn den første. Men like fullt en strek! Kunne best skimte de når de hadde tørka, men den ene så jeg det på før den var tørr. Så i går brukte jeg det meste av hjernekapasiteten min på å vurdere om dette kunne være mulig, og å være spent på morgendagens test. Sovet skikkelig dårlig i natt og bare drømt om g-tester. Erre mulig :P

Men dagens test er det ikke mulig å se noe særlig på. Kanskje hvis jeg virkelig legger godvilja til, men det er under tvil. Tok to i dag også, men nr 2 ble bare rar med kladder av rosafarge rundt der streken skal være, så den var ikke mulig å ta med i vurderingen.

Så da er vi tilbake der vi startet. Jeg kommer nok til å ta flere g-tester for å være helt sikker, men jeg tror nok det dessverre er veldig lite sannsynlig at jeg allerede er gravid. Jeg har jo prøvd meg på å tappe på tafsen. Nei vent, tafse på tappen :P Og den kjennes åpen ut, og det samsvarer ikke med en eventuell graviditet. Så ja..

Dagens EL-test på formiddagen var ganske sterk igjen, men ikke noe sterkere på ettermiddagen. Jeg tar enda en nå om en times tid. Bare for å være sikker :P Har hatt ganske mye ubehag i underlivet i dag, så det kunne stemt med EL på vei. Kan ikke EL bare komme skikkelig slik at vi blir ferdig med dette og jeg kan bevege meg over i dpo?! Grrr! Samtidig som jeg håper EL har vært, for nå er det skikkelig vanskelig å få med seg mannen på sengevals. Vi har jo holdt det ganske jevnt gående i to uker nå, og det er ikke likt oss :P Har lyst til å skrike høyt når jeg blir avvist, men jeg må jo holde maska. Dette hadde vært sååå mye enklere hvis mannen ikke fikk så prestasjonsangst hvis han fikk vite om EL.

Jaajaa. Nok syt fra meg :P Legger ved bilde av EL-testene så langt, og de siste g-testene (bortsett fra dagens). Det er nesten umulig å se noe, i alle fall på PC. Men det er noe der altså! ;)

Vedlegg

• 1394738945260.jpg
    1394738945260.jpg
    62,7 KB · Visninger: 105
  • 1394738986508.jpg
    1394738986508.jpg
    19,5 KB · Visninger: 109
Last edited:
Jeg grubler veldig på de g-testene dine jeg altså.. kanskje. ... Krysser fingrene for det :D

CD 29 - PP 4

Tok en ny g-test i dag morges, sammen med en EL-test. EL-test ganske svak, men jeg kunne såvidt skimte noe på g-testen. Så kom jeg til å tenke på at EL-testene har pleid å være på sitt sterkeste på formiddagen, og hvis det er pga HCG, må jo også en g-test være sterkere på det tidspunktet. Pakket med meg urinprøveglass og tester, og dro på jobb. Jeg er blitt veldig flink til å skjule denne testtakningen på jobb :P

Uten egentlig noen særlige forventinger, tok jeg en EL-test og to g-tester på samme urin. EL-testen ble som forventet ganske sterk, og jaggu ble g-testene det også. Jeg tror jeg kunne såvidt skimte strek før tidsfristen, men den var helt tydelig etter 45 min i alle fall (ulempa med å gjøre dette på jobb, kan ikke holde øye med hvordan den utvikler seg minutt for minutt :P). Og jeg mener nå den ser rosa ut. Den ene testen har sterkere strek enn den andre, men helt klart strek på begge.

Så ja, da går jeg nå og prøver å dytte forventingene ned da. Jeg tør ikke en gang begynne å tenke fremover på hvisomattedersomatte, slik som UL, termin, planlegging av å skjule at jeg ikke drikker alkohol på Kielferjetur neste helg osv osv.

Æææ!! Jeg tør egentlig ikke skrive det en gang, men TENK OM all denne frustrasjonen over EL som aldri dukker opp, bare har vært bortkasta?! Tenk om jeg allerede nå, på pp 2 etter SAen, har blitt gravid?? Tenk om vi rekker 2014 after all?? Jeg er så redd for å jinxe det hvis jeg begynner å tenke i de baner. Men fy søren som kroppen gjør det spennende for tida. Og det forklarer jo i så fall de rare EL-testene. Men ikke tappen... Ikke tappen. Keep that in mind. Men tappen er off limits å tafse på nå. Skakke vise seg at jeg er gravid, og så mister jeg fordi jeg har tafsa på tappen altså.

Det FINE er, kom jeg på her i stad, at det er ingenting jeg kan gjøre fra eller til. Det er ikke sånn at jeg må vite NÅ om jeg er gravid for å kunne få lov til å beholde det i 9 mnd :P Det som skjer, går jo sin gang. Det er bare å fortsette og legge inn aksjer i tilfelle EL aldeles ikke har vært her, og hååpe håpe håpe at testene blir sterkere om noen dager. Det er helt sprøtt å ikke ane hvilken dpo jeg evt er på.

Vedlegg

• 1394833636531.jpg
    1394833636531.jpg
    20,8 KB · Visninger: 131
  • 1394833652863.jpg
    1394833652863.jpg
    20,5 KB · Visninger: 119
Jeg ser streken:) Jeg skal ikke prøve å ikke gi forhåpninger, men er det ikke sånn at en strek er en strek? Og at da ER det noe der? Jeg holder en knapp på det:) Spennende:D

Jeg ser streken:) Jeg skal ikke prøve å ikke gi forhåpninger, men er det ikke sånn at en strek er en strek? Og at da ER det noe der? Jeg holder en knapp på det:) Spennende:D

Jo, NOE er det jo som gir disse strekene. Bare håper det er en spire! Jeg kan jo ikke få falske streker på alle testene jeg har tatt til nå? Og det har blitt en del. 10-12 stk på fire dager tenker jeg. Haha! Skummelt spennende!

Men søren, da kommer vi ikke i samme terminforum da? :( Troor jeg evt rekker november. Men sånne tanker får jeg egentlig ikke lov til å tenke enda, så ikke si jeg har sagt det :P

Back
Topp